woensdag 30 maart 2011

ZOMERS TUNIEKJE




............. Truus heeft me de oren van de kop gezeurd ......... wanneer mag ik het leuke tuniekje eindelijk eens showen .......... dat je gemaakt hebt ........ dit tuniekje maakte ik net voor dat mijn atelier leeg geruimd werd ........ De bedoeling was om het op een witte broek te dragen ....... de kleur is echt geschikt daarvoor ....... een beetje zomers .........een pasje met dubbel stiksel en een korte mouw .......... onderaan een uni rand in donkerblauw ....... eigelijk had ik van de week al zin om het te dragen ....... maar nu al een witte broek ........ nuhhhh ....... en bij de zwarte rok...... nee ........ dat ziet er niet uit.......Ik denk er net aan dat ik die ook nog niet liet zien .........die komt een andere keer dan ........

.............Truus blieb mir die Ohren von meinem Kopf jammern....... wenn darf ich endlich mal den süße Tunika zeigen .......... den du neulich genäht hast ....... Ich habe gerade gemacht ........ diese Tunika ..... vor dass mein Nähstudio geleert wurde ..........Die Absicht war ..... es auf einem weißen Hosen zu tragen ....... Die Farbe ist wirklich für diese geeignet .....ein bisschen Sommer finde ich .........mit kurzen Ärmel ........und am Unterkante ist einem dunkelblau kante ....... Eigentlich hatte ich in letzte Woche lust sie zu tragen ....... aber jetzt schon eine weiße Hose ........ nuhhhh ....... und beim schwarzen Rock ............ fand ich auch keine gute idee ..... das sieht nicht aus....... Ich denke gerade ......... dass ich den auch noch nicht gezeigt habe ......... das mache ich ein anderes mal ........

........Truus had already asked me so many times ........ when I can finally show off the cute tunic .......... that you made ...... this tunic I made just before my studio was emptied ........ The intention was to wear it on white pants .......The color is really fine for this ......... a little bit off summer ........ the tunic has only one double stitching and a short sleeve ......... on the bottom edge in a plain dark blue .......

...... Actually I liked to wear it last week ....... but now already
wear white pants ........nuhhhh .......not my kind of thing ....... and the black skirt ........ no ........ that does not look good ....... I just think that I had still not showed this skirt .........that's for next time ........ok .......

23 opmerkingen:

  1. Nou Thea....als we de weervrouw/man mogen geloven is het zaterdag zover...21 graden??!...dan kan je dit prachtige tuniekje showen hoor...wat een leuke stof en die kleurtjes zijn schitterend...wat zal het leuk staan op een witte broek....je bent een duizendpoot hoor...groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kunt Truus ook niet zo lang in haar blootje laten staan en ik wil ook zo'n tuniekje showen, er mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij kan jij echt alles, zo mooi.
    Ik zie het helemaal voor met de witte broek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige stof! Dat ziet er vast en zeker heel mooi uit op een witte broek, heerlijk zomers!

    Ik ben zelf dol op tuniekjes, die zitten zo fijn! Je zal m vast vaak dragen!

    Groet,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi, ik ben weg van het stofje :)
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke gave tuniek zeg.
    Zal je beeldig staan, en wat een super gave kleuren.
    Kom maar op met dat warme weer!!!!
    Zeg, heeft Truus ook een zus?
    Ik ga na haar op zoek. bel vermist wel even.
    Ik ben helemaal in het op pimp circuit terecht gekomen en dan is een Truus echt handig.
    Marktplaats maar eens gaan bekijken.
    Als ik haar zus heb gevonden, kunnen ze misschien eens beppen samen.
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, hij is leuk geworden. Super leuk stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OO,oo die Truus, ik hoop dat ze hem aan jou wil uitlenen, dan kun jij er ook mooi showen:-)) Hij is prachtig leuk stofje Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je bent wel een duizendpoot zoveel mooie dingen nu weer een tuniek

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke tuniek vindt de kleuren ook zo mooi

    Groet stina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er wel heel leuk uit!!1

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk !!!!...nog even geduld en dat een witte broek aan...het word zondag erg warm toch zeggen ze???....liefs van mij....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gossie, wat een tempo...(ik wil ook in de vut)
    Leuk tuniek hoor, en werk niet te hard, dat kan niet als je zelfstandig bent ;)
    Nog 2-3 weken, dan is het ergste leed weer geleden...

    Ik ga samen met onze Kim de workshop van Janny in Groessen ( Arnhem)doen, verheug me er echt op, en het is toch nog niet bekend wanneer ze in Limburg is? Ik denk dat ik dan ook weer ga, dan heb ik op het laatst een heel boeket:)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vrolijke stof en een mooi patroon zo'n paisley Thea en netjes afgewerkt!! Laat nu de zomer maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Thea wat fijn dat je dat allemaal zelf kunt maken en fijn dat Truus het dan weer even wil passen.
    Mooi met het paisley patroontje.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Netjes gemaakt Thea, hé ja ook al weer zin in wat luchtigers te dragen en die warme winterlaarsjes uit t schoppen.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oh ja Thea het was Ineke, haha.

    gr. Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hahaa, nou Truus is heel blij hoor dat je het eindelijk showt, dat kun je toch in mei aandoen?? mooi weer dan.. vast!! Prachtige kleuren ook meis, zal je heel goed staan met dat nieuwe blond van je ☺ enne, nog vol te houden daar of schiet het al op? Doeg, lieve groetjes van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die Truus toch ! Lief van je Thea, dat jij haar laat schowen.
    De tuniek staat haar beeldig !

    Fijn weekend nog !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk tuniek.
    Fijn dat je Trus hebt die zo goed kan showen.
    Toch even wachten op het mooie weer voor je hem aan kunt met een witte broek.
    Is denk ik ook het mooist.
    Groetjes en klus ze nog in het atelier.
    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige stof! Leuke tuniek geworden, zal inderdaad mooi staan op een witte broek!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥