donderdag 17 maart 2011

VOLGENDE STAP


........ De afgelopen week ben ik weer naar de kapper geweest ........ Er zijn weer highlights gezet ....... dus weer een stukje blonder ......... lees grijzer ....... Foto's maken voor de spiegel ........ het valt niet mee ...... Ik heb de bloopers ook maar gebruikt ....... kunnen jullie ook even lachen ........

......... Im vergangene Woche war Ich wieder zum Friseur ........ Es
sind einige Highlights gesetzt ....... da bin ich jetzt wieder ein bisschen mehr blond geworden ....... lesen sie Grauer .........

........ Last week I went to the hairdresser again .......... They put some highlights on ....... So again ........ I became a little bit blonder ......... read
grayer ...........

24 opmerkingen:

  1. Oo knap hoor dat je dat durft zo voor iedereen op de foto, heb ik moeite mee. Maar je mag er wezen Thea, en je haar niks mis mee ik ben grijzer. Leuke foto's hoor.

    groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk zijn je foto's geworden Thea, en je haar zit mooi hoor, grijze valt best nog wel mee.

    fijne avond
    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. meid ik herken je straks niet in mei, dan ben je vast helemaal blond, maar ik moet eerlijk zeggen, ik vind het je goed staan hoor. Je lijkt er jonger door. ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er weer lekker fris uit! helemaal klaar voor de Lente! Enne ... je foto's zijn geweldig! Mij zou het niet gelukt zijn hoor.

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's je ziet er goed en lente fris uit.Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Meid jouw staat alles !!!....liefs Ria....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk gedaan, je hebt je regelmatig verkleed???
    Ik zie 3 verschillende tuniekjes..haha
    Ik vind dit 'blonde' toch wel mooi hoor..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke fotos Thea en ik vind je haar heel leuk zo!! enne.. die bloopers.. heb je die toch maar weggelaten? ik zie ze niet;)

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je ziet er heel mooi uit, leuk die foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's! Ik sta soms ook zo voor de spiegel te poseren... raar zicht hoor! hahaha
    groetjes van Saartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk, dat je ook blond wilt zijn.Het staat je goed. Weet ik in mei, waar ik naar moet kijken.:-) We worden met z'n allen steeds jonger, nietwaar?!!!!Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk hoor die lichtere kleur en het staat je erg goed ,geeft een zachtere uitstraling .Je kijkt hier en daar wat bedenkelijk haha
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ein tolles foto-Shooting. Man sieht, wie viel Spaß du dabei hattest.
    Herzliche Grüße Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wunderschöne Bilder, liebe Thea! Es steckt zum Lachen an, und das ist gut! Bei all den schlimmen Nachrichten sollte man doch das Lachen nicht vergessen.

    Ganz liebe Grüße,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lastig he, foto's maken van jezelf. Je blondere look vind ik wel leuk maar de donkere ook wel...
    Nah ja, 't is maar net waar je je zelf het prettigst bij voelt, nu lekker blond, op naar de zomer.
    Fijn weekend alvast, groetjes,
    Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Blondje wat sta jij toch altijd leuk op foto's zeg. Ik vind ze heel erg leuk. En de kleur van je haren ook heel gaaf.
    fijn weekend sexy ding. liefs en knuffel Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hahahha wat een bekkies kun jij trekken, ja dat is op en top Thea.
    Je haartjes zitten weer super in de plooi en mooi van kleur.
    Ik ben van de week ook eens even onder handen genomen bij de kapper,m heerlijk dat gefröbel aan je koppie he.
    Liefs en een fijn weekend Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Al die reakties zeggen het al. GESLAAGD !!!!
    Maak maar veel highlights, daar ga je goed mee.
    Gisteren was het een regendag, dus....een naaimachinedag. Ik heb twee rokjes gemaakt en nu maar hopen dat ze naar het zin zijn.
    Het is leuk werk, dus ik maak er nog twee. En...het resultaat krijg je te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha Thea
    Staat je heel erg leuk
    Heerlijk als je weer bent geweest he...
    doe je nog meer plukjes erin????
    Fijn weekend
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dag Thea,
    je bent mooi zoals je bent! Zoals ik je ken ben je een geweldige vrouw! En je ziet er ook nog eens goed uit.
    Ik heb mijn haar nog nooit geverfd, ben dan ook zo grijs als een duif. Ik zit er niet mee, het zijn meestal anderen die er een punt van maken.
    Hartelijks,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Thea, leuk dat je ook de foto's die niet helemaal super zijn laat zien! Ik heb even weer bijgelezen, maar mooie jurkjes had je gemaakt! En jammer dat ze ziek was!
    En natuurlijk van Harte Gefeliciteerd met je gewonnen prijs!
    Fijne zondag, geniet van de voorjaarszon!
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke foto's Thea. Ik vind je haar prachtig zitten.
    Fijne week,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hé highlight-girl , het kleurtje staat jou goed hoor.
    Leuke foto's van je koppie !

    Warme lentegroet !

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥