zondag 27 maart 2011

SNUFFELEN op de rommelmarkt




.........Vandaag word de jaarlijkse rommelmarkt van de
Koninklijke Harmonie Concordia Panningen gehouden ........ hier in ons dorp ......... die word altijd druk bezocht...... Je zult er dus op tijd bij moeten zijn .......... wil je leuke spullen vinden ........ Ze werken hoofdzakelijk met giften ........ dus toen wij de zolder leeg aan het maken waren ........ je begrijpt het al ....... wel leuk als je ziet hoe jou spullen dan weer verkocht worden ....... Zo gaat dat met die spullen ........ wat de een weg doet daar is een ander weer blij mee ......... dat is goed .........vooral in deze wegwerp maatschappij .........

........... Heute ist der jährliche Flohmarkt der Koninklijke Harmonie Concordia Panningen ....... hier in unserer Stadt ......... mann Söll rechtzeitig da sein .......... um die schöne Sachen zu finden .......... Today is the annual flea market of harmony ...... here in our town ...... So if you're there on time you ......... You can find some cool stuff .......... Ik vond een paar mooi stop flessen ...... enkele dozen ....... een paar kopjes en nog meer leuke dingen......... een paar dingen om op te knappen ........
en de rest kan ik zo gebruiken .......... na het schoonmaken natuurlijk ......in mijn nieuwe ateljee ......

.....Ich fand ein paar nette große
Glasflaschen ......... ein paar Boxen zum pimpen ......... und noch ein paar Tasse und Untertasse ........ und der Rest........ kann ich so benutzen ...... nach der Reinigung natürlich ...... in meinem neuen Atelier ....... I found a few nice bottles ...... ....... a few boxes and a few more cups of some fun stuff ....... a few things to pimp ........ and the rest so I can use .....after cleaning up of course ...... in my new sewing studio .............

......... de drie boxen op rij zijn nog helemaal nieuw .........misschien om elastiek of knopen in te doen ........... je kunt er een etiket insteken ......zodat je weet wat er in zit........... maar ze zullen ook leuk staan in mijn ateljee ........denk je niet .........Het ladenkastje links wil ik opknappen ........ ook vond ik weer een theekannetje voor mijn verzameling ..........
Ich fand auch wieder eine andere Tee Kanne für meine Sammlung ........... I also found another Teapot for my collection .............. Nice ...........

24 opmerkingen:

  1. Das sind ja schöne Funde liebe Thea, hab noch einen schönen Sonntag und herzliche Grüße Gaby :O)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sehr schöne Sachen hast du da erstanden. Ich wünsche dir viel Freude damit.
    Liebe Grüße Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Thea,
    wat een mooie vondsten. Altijd heerlijk om op zulke plekken rond te snuffelen :)
    Ik zie dat we beide limburgers zijn, panningen is niet zo heel ver van Melick ;)
    Fijn weekend!
    p.s. ik ben lekker aan het rommelen en uitpakken op mijn nieuwe hobbykamer :) er is (bijna) geen betere manier om je zondag te besteden dan rommelmarkten en hobbygefreubel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thea wat een leuke spulletjes heb je gekocht, de drie doosjes met blokjes deksel heb ik ook, fijne week groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke vondsten heb je gevonden en je kunt ze erg goed gebruiken in je mooie nieuwe ateljee :) Vordert het al lekker en kan je weer gaan inrichten binnenkort?
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Da hast du aber eine Tolle Beute gemacht...die Boxen sind wunderschön.
    LG
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zoooo 'ns even lekker bijgelezen op je weblog. Heel leuk al due giften voor de vereniging. Dat is je ware recycling en je doet er nog goed werk mee ook want zij kunnen de centjes goed gebruiken voor de vereniging.
    Heerlijk dat je op zolder een dakkapel krijgt, dat is fijn voor je ogen!
    Met Driek gaat het sinds gisteravond gelukkig weer beter Thea maar hij is tweeënnegentig dus een keer houdt het toch echt op...
    P.S. Geweldig leuk die fotootjes van jezelf!
    Humor! en leuk om te zien.
    Liefs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke dingen heb je weggegeven! Daar is een ander blij mee en de vereniging ook.
    groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie vondsten! Het was ook een heerlijke dag voor lekker rond te neuzen he? En heb je jou theepottenverzameling al eens op je blog gezet? Ik ben net begonnen met theepotten verzamelen. Ik heb er 3 haha, ja je moet toch ergens beginnen he?
    Nog een fijne zondagavond!

    Groetjes uit Roermond
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je bent me er eentje, zo gooi je weg zo sleep je weer aan, hahaa, maaere die dozen zijn erg leuk, die kun je vast weer goed gebruiken ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt je goed vermaakt op de rommelmarkt. Leuke spulletjes heb je op de kop getikt. Jij blij.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Rommel op geruimd nieuwe rommel erin.
    Wel weer hele leuke dingen.
    Goed geslaagd dus.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha haha, je atelier staat al weer vol voordat er iets instaat.. maar leuke dingen heb je gekocht.
    Toch wel raar, dat (wij verzamelaars)altijd, maar dan ook altijd met iets thuiskomen...
    Ik ben zelf gisteren even naar de Belgische kringlop gegaan, kwam weer met 5 boeken thuis en 3 kopjes, heb het helemaal niet nodig, maar het is zo leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Al heet het een rommelmarkt, je hebt er hartstikke leuke spulletjes gekocht.
    Fijne week, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Whaaa hier gaat het net zo
    Leuk hoor je nieuwe aanwinsten
    Ik ga morgen ook wat wegbrengen en ff een rondje daar,je weet maar nooit hi hi

    liefs maria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou ja, zo loopt je huis niet overvol. Je doet wat weg en je schaft weer eens wat aan. Ik vind het altijd heerlijk om iets naar een kringloop toe te brengen. Soms verandert mijn smaak of ben ik er gewoon op uitgekeken. En ach zolang het om een paar euro's gaat ben ik lekker van de straat af.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke aanwinsten heb je gevonden. Dan heb je je zeker lekker vermaakt en voor sommige heb je al gelijk weer een doel gevonden

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, ad wär ich auch gern gewesen! Ich glaub, da hätte ich auch so einiges !!!!! mitgenommen *lach*

    ♥Ich wünsch Dir eine schöne sonnige Woche♥
    liebe Grüße Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je bent goed geslaagd zo te zien! Leuk is dat he!
    Groetjes Karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke gezellige hoekjes heb je gefotografeerd.
    En die dozen zijn super lief
    Die zou ik ook meegenomen hebben !!
    Dag,
    Marjolein vh pl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je heoft soms niet eens naar een rommelmarkt te gaan en alleen maar op zolder nog eens kijken wat je hebt! Dat overkomt mij ook wel vaak! Leuke spulletjes!

    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. leuk is dat zeg, krijg zelf altijd al kriebel in m'n buik als ik weet dat er een aankomt. er is altijd wel wat leuks te vinden. mooie spulletjes heb je gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥