zaterdag 5 maart 2011

KLASSIEK BLOEMSTUK



........In de soepterrine die ik ooit meebracht op een rommelmarkt.........heb ik een heel eenvoudig bloemstuk gemaakt.........eigenlijk ziet het er best wel klassiek uit.......Lisianthus samen met eucalyptus en een beetje mos.......meer is er niet nodig..........
de bloemen lijken erg op rozen......ik koop ze eigenlijk veel te weinig........ze zijn zo mooi en houden ook in oasis heel erg lang.......

.......In die Suppenterrine......die ich jemals auf einem Flohmarkt kaufte......... machte Ich eine sehr einfaches Blumenarrangement.......es sieht sehr klassisch aus......Lisianthus......zusammen mit Eukalyptus und etwas Moos....... mehr ist nicht nötig..........die Blumen sehen fast aus wie Rosen......Ich kaufe sie eigentlich viel zu wenig........sie sind so schön und halten auch in die Vase sehr lange..........

.......In the soupterrine that I ever brought at a flea market.........I made a very simple arrangement......it looks very classic.......Lisianthus......with eucalyptus and some moss .......that's all I needed.......the flowers are very look a like at roses.......I really do not buy them often enough........they are so beautiful and they keep very long......

27 opmerkingen:

  1. super mooi, practig de terrine en de klasieke fragiele uitstraling, je bent lekker bezig geweest, liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ham prachtig.
    En simpel ja voor jou.
    Je maakt altijd van die prachtige bloemstukken.
    Bij mij zou het er niet eens op lijken.
    Groetjes Brigitte. Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. klassisch schön und ich liebe diese blumen auch sehr...sehr dankbar und eukalyptus dazu riecht fantastisch.
    lg
    und einen schönen sonntag wünscht dir
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig !!!!
    Dan moet ik die bloemen ook eens gaan kopen .
    De anemoontje kwamen niet uit in oase.

    fijne dag ,liefs Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Das ist wieder mal spitze...sehr schön
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is weer een mooi stuk.
    Lisianthus vind ik ook zo mooi.
    En de kleuren zijn ook prachtig
    Hoewel ik meer op witte bloemen ben
    Maar de pastelkleurtjes zijn ook altijd mooi
    Net als bij Lathyrus.
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wederom prachtig hoor .

    Ik hou er wel van de bloem moet ik zeker onthouden

    Groetjes
    en een fijne zondag

    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig,die fijne Lisianthus ik vind ze zo mooi
    meestal koop ik ze ook in het wit
    Een geweldig pronkstuk is het geworden,jij kan dat he...

    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou die soep mag koud gegeten worden, ☺ meid klassiek modern het maakt niet uit, wat jij maakt van bloemen, is altijd een plaatje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig. Het lijkt wel een bruidsstuk. Geniet er maar lekker van.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijke boel bij jou thuis Thea en de engeltjes houden de wacht zodat niemand deze schitterende bloemen eruit plukt.
    Ziet er weer helemaal super uit en wat komt de terrine door jou creaties steeds weer mooi tot zijn recht.
    Om jaloers op te zijn.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wit met groen ook mijn favourite kleuren en klassiek bloemwerk het blijft altijd mooi.
    Hoop dat je er lang van zult genieten

    fijne zondag
    groeten Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erughhhh mooi lieve Thea......wat kan je dat toch goed!!! hele fijne dag ! de zon schijnt !!! liefs van mij....xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig Thea!! Meer heeft het niet nodig...zo mooi!

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Eenvoudig en prachtig!

    Fijne zondag, Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. liebe Thea, das ist eine wundervolle Terrine und sieht so schön aus mit den Blumen
    prachtig
    hab einen schönen Sonntag
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is weer een plaatje Thea ,die terrine is echt heel mooi,wat zul je er lang plezier van hebben ,het zijn sterke bloemen.
    Fijne zondag,liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi klassiek is niet lelijk. En door jouw handen gemaakt al helemaal niet. Geweldig, zo stijlvol. Leuk ook met die devote engeltjes er bij.Liefs, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er prachtig uit, zo'n klassieke schikking past helemaal in zo'n soepterrine.
    Groetjes, Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtig bloemstuk Thea! Wat een leuk idee om hem in een soepterrine te maken! Heel mooi!
    Als je het niet erg vind, ga ik dat idee onthouden ;-) Prachtig voor in de keuken!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een prachtig bloemstuk en zo stijlvol.
    staat super in die schaal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je weer iets moois gemaakt, het is steeds weer een verrassing wat voor moois je hebt gemaakt.

    Fijne week, lieve groet Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ken veel bloemen, maar deze kende ik nog niet, heb ze zelfs nog nooit gezien ;(
    Mooi en inderdaad klassiek bloemstuk, ik vind het prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Via mijn dochter Miranda(saffiertje)kwam ik weer op jouw blog. Super wat je allemaal maakt. Ik krijg gelijk weer inspiratie om te gaan naaien.groetjes uit Rotterdam, van Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige bloemen , prachtig stuk !! Klassiek is toch mooi hé !!
    En schattig zonnejurkje heb je voor Lara-Lynn gemaakt Thea !
    Nog een fijne week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Thea,

    Wat een schitterende blog! ik doe heel veel creatieve ideeën op; bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥