dinsdag 1 maart 2011

DAAR KOMEN DE ROKJES WEER.......



............De rokjes zijn intussen helemaal klaar....Bij de een maakte ik er een lintje aan met kralen.....bij de ander maakte ik een soort van rozet......en ergens heb ik er een kant en klare applicatie opgezet........die ik nog had liggen......

........ik maakte met kant en band een paar bloemetjes en heb die erop genaaid......en bij een paar rokjes heb ik niks meer toegevoegd.......
die vond ik gewoon af.....
...Intussen zijn ze al door de Oma opgehaald........dan kan zij ze meenemen als ze in Mei naar Griekenland gaat......
.....om er haar kleinkind mee te verrassen......
...Ze vond ze gelukkig heel erg mooi.....
..en was er superblij mee.........
........Die Röcke sind jetzt bereits fertig.......Bei einen habe ich ein Band mit Perlen gemacht......und an die andere eine Art von Rosette.....

....und irgendwo habe ich eine fertige Anwendung auf genäht....daß hatte ich hier noch liegen........Ich machte von band und ein paar Blumen und dass aufs Röckchen genäht......an und ein paar Röckchen habe Ich nichts mehr getan.......Ich fand sie so ganz gut aussehen.....

...Sie sind bereits von der Oma abgeholt.......Sie kann sie mitnehmen......wenn sie im Mai nach Griechenland geht um ihr Enkelkind zu überraschen......Zum Glück fand sie sehr schön......und war sehr glücklich damit.........
........The skirts are ready now.......One I made with a ribbon and beads.......the other got a kind of rosette...... and somewhere I have a ready made application set that I had lying around.........I made with lace and band a few flowers and got that sewn on........and a few skirts I've added nothing more.......on a few skirts I've done nothing.....
.....I thought they were already finished......They been picked up by the Grandma.......so she may take them if to Greece in May.....to make her grandchild happy......She found the skirts very very nice.......and was quite happy with it........
.....Ik ga nog enkele dingen afmaken waar ik aan bezig ben..........
en dan gaan we de zolder helemaal leeg halen...
......Er gaat hier de komende weken heel hard gewerkt worden......Ik krijg op zolder een dakkapel met alles erop en eraan.......er word een raam dichtgemaakt...........en ook komt er nieuwe vloerbedekking en verwarming.......en nieuwe planken om alles netjes op te ruimen..........maar eerst moet alles leeg........ppppppppffffffffff......wens me maar heel veel sterkte......een logje plaatsen zal wel af en toe nog wel lukken denk ik.......maar bij jullie reageren....... geen idee........Ich werde einige Dinge fertig machen an die ich gerade arbeite.........und dann werden wir dem Dachboden leer räumen.......Es soll sehr hart gearbeitet werden in den nächsten Wochen......Wir Bekomme eine Dachgaube mit allem Drum und Dran.......und so weiter.......aber vor allem.......es muss alles leer.......ppppppppffffffffff..........Ich werde dann und wann schreiben aber ob es mir gelingt zu reagieren........I'm going to finish some things I'm working on.........and then we completely emptying the attic......They will be working very hard in the coming weeks ....I get a dormer with all the trimmings.....
has become an......and become a window closed..........and than got new carpeting and heating.........also some new shelves to neatly clean up.........but first must all clear........ppppppppffffffffff.......
wish me luck......

33 opmerkingen:

  1. Enige rokjes allemaal Thea!
    x Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thea, wat een leuke vrolijke rokjes.
    Veel sterkte met je zolder, het wordt meestal eerst slechter, maar het zal vast prachtig worden, alles zo nieuw.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met de verbouwing en wat zal het straks fijn zijn als het helemaal klaar is en je meer ruimte hebt

    groeten bep

    BeantwoordenVerwijderen
  4. druk druk Thea straks!!!, maar straks heb je wel weer plezier van
    wat zijn die rokjes mooi geworden, soms dan denk ik ga ook maar weer es naaien, maar er komt gewoon niet van.

    succes met alles,
    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Druk Thea straks....
    Wat zijn ze weer schattig

    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke rokjes heb je gemaakt! Mooie kleuren heb je gebruikt.

    Succes met alle verbouwingsperikelen.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn heel schattig.
    En nu de verbouwing, tja de lente vraagt om ruimen.

    groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat zien ze er leuk en vrolijkk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben jij toch ook een handige duizend poot, jij kunt ook alles maken he, nou ze zijn mooi geworden hoor, ik hoop dat ze met veel plezier gedragen worden.
    Ik wens je dan maar veel succes met je zolder opruimen, een hele klus kan ik me indenken.
    Sterkte ermee, je weet waar je het voor doet of niet dan?
    Lieve groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Thea wat een mooie rokjes heb je gemaakt, ik vind ze allemaal SUPER leuk. Su66 met jullie verbouwing. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zeg je kunt verbouwen wat je wilt....maar ik kan je leuke lieve reacties echt niet missen hoor !! als je dat maar weet.......hahahahah!! sterkte meis met alles......liefs van mij.....xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke rokjes heb je gemaakt.Wat was je vlijtig zeg.

    Veel plezier met de verbouwing :))

    groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. en deze gaan naar griekenland hé? daar zal iemand heel blij mee zijn. en heeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte met het verbouwen en straks heb je een mooie nieuwe ruimte. doegg, Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb jij flink je best gedaan Thea ! En dan nog wel zovéééél rokjes !!
    Ze zien der heel mooi uit.

    En nu van da van de zolder hé meiske .... da ken ik want ..... we zitten hier in hetzelfde schuitje dus ik ga sowieso aan jou denken !!
    Ga jij dan ook e klein beteke aan mij denken ? ;)
    Nog veel plezier op jullie zolder hé !!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig, wat een beauty's heb je daar gemaakt.
    Verbouwen???
    Oh meid, sterkte hoor.
    Maar je krijgt straks wel meer ruimte en met een fijne dakkapel en ook nog verwarming, heb je straks een heerlijke hobbykamer!!!
    Veel succes en we zullen je wel missen hoor.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ach wat schattig zeg! nou het zal vast heel lief staan.

    groetjes lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Allemaal even mooi!!!

    groetjes, Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ze zijn leuk geworen zeg, die in het groene lijstje vind ik de mooiste!

    En je gaat nogal aan de klus, tja het moet een zooitje worden maar dan krijg je er wat voor terug, gaat goed komen joh! Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De rokjes zijn prachtig, en ik wens je veel moed om door de werken te geraken. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een rokken parade..echt lieve rokjes zijn het geworden.Enne heel veel succes met de verbouwing.Je moet er even doorheen maar het knapt vast weer heerlijk op.Groet Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie rokjes heb je gemaakt! En veel succes met verbouwen!
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. OOOOO wat heerlijk voor je als straks alles klaar is! Je krijgt er dan zoveel ruimte bij. Heerlijk, kan je nog veel van die leuke rokjes maken in je eigen atelier. Wat ben je trouwens een taalwonder. Pjoew elk blog in 3 talen, ook veel extra werk. Ik spreek redelijk Duits omdat ik vlak bij de grens woon en met Engels kan ik me ook wel redden maar schrijven blijft voor mij lastig. Succes met je rommel, het gaat over echt!
    Liefs,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke rokjes heb je gemaakt. Sterkte met de verbouwing.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat ben je toch een handige donder. Tovert ze zomaar wat superleuke rokjes tevoorschijn en niet eens voor eigen kleinkinderen, denk ik.
    Voor welke leeftijd is dit leuke spul en heb je daar ook maten van?
    Ik heb namelijk twee kleindochters van 5 en 7 jaar en het lijkt me leuk om zoiets te maken van alle lapjes die ik nog heb liggen
    Maar ik weet dat je het erg druk krijg, dus ziemaar als je ooit nog eens de tijd krijgt.
    Over de aukebia gesproken, hij leeft nog steeds en loopt goed uit, maar ik zie nog geen bloemknoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie rokjes Thea wat ben je toch handig.
    Het is toch fijn als je zo mooie spulletjes kunt maken.
    Veel sterkte met de werken op de zolder zal er weer leuk gaan uitzien.
    Nog lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ze zijn mooi geworden de rokjes Thea! Altijd leuk die meisjeskleding!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ze zijn zo leuk geworden en mooi gepimpt ;-)
    DE dames in Griekenland zullen niet weten wat ze zien zo mooi!!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Mam

    de rokjes zijn erg mooi geworden vooral die met kersje en de lila erg leuk.
    Maar ja je weet dat ik een zwak heb voor kersjes en aarbeien ;-)
    En hoe gaat het met de zolder want ik weet hoe vol hij was/is ;-)

    Groetjes Sandra en tot vanavond!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooi thea!! Wat een fleurige en prachtige rokjes heb je weer eens gemaakt!
    Liefs Juliette

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Thea, je had me om tips gevraagd voor Den Haag... ik heb al een hele tijd geleden geprobeerd te antwoorden maar ik heb geen emailadres meer van je... Kun je me even mailen?
    tanteloe@gmail.com
    Liefs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. heej bezige bij wat maak jij weer veel moois en die rokjes zoooo schattig en tja voor je het weet kunnen we ze weer volop aan, veel succes met de verbouwing gaaf hoor met zo'n dakkapel krijg je veel ruimte en licht, liefs irma

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuk zijn ze geworden, helemaal af nu!
    Succes met je verbouwing! Even troep en rommel, en dan een heerlijke zolder!

    Groetjes Karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. je kan zo een winkeltje beginnen... wat mooi zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥