maandag 7 maart 2011

CLOWNTJE



........Hier bij ons in het zuiden is het intussen Carnaval.......zelf gaan we niet meer uit........maar voor de kleinkinderen is het een prachtig feest......Vooral de kleding is altijd erg leuk.........Ik heb altijd veel en graag allerlei kleding voor deze dagen gemaakt........Voor kleindochter Lara-Lynn maakte ik een clownsjurkje.......ze is nog steeds een beetje ziek......dus erg veel zin heeft ze er niet in.....maar het clownsjurkje wilde ze toch wel aan.........

....... Hier bei uns im Süden ist es jetzt Karneval ....... selbst gehen wir nicht mehr aus ...... aber für die Enkelkinder sind es wunderbare Feiertagen ........ Vor allem die Kleidung macht immer viel Spaß ......... Für Enkelin Lara-Lynn machte ich ein kleines Clown Kleidchen ...... sie ist immer noch ein wenig krank ..... so sehr aufgeregt hat es sie nicht ...... aber dieses Clown Kleidchen das wollte sie gerne ansiehen .........

......... Here with us in the south its Carnival now ..... self we're not going out anymore......but for the grandchildren is a wonderful celebration ...... Especially the clothes that is always fun ......... For granddaughter Lara-Lynn I made a little clown dress ....... she's still a little ill ...... so she has not very excited about it ...... but the clown dress she wanted to wear anyway .........

21 opmerkingen:

  1. Wat een leuk jurkje! Ze zal er prachtig uitgezien hebben! Hopelijk heeft ze het toch nog een beetje leuk gevonden ondanks dat ze een beetje ziekjes was. Ze boffen maar met zo´n handige en lieve oma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Thea het jurkje.Het is een mooi patroontje.
    Nog een zonnige dag!
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach gut, nou net met de carnaval moet ze ziek zijn.
    Veel beterschap Lara Lynn en dat prachtige clownsjurkje kun je toch ook gewoon lekker zo aan.
    Hoe zomers kun je het maken!!!
    Ik hoop dat ze snel weer beter is Thea.
    Het is weer een liefie geworden.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk fleurig jurkje. Hoop dat ze snel weer opgeknapt is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat knap gemaakt, zet je eens een foto erop met modelletje erin?
    't is origineel zo'n clown kleedje.
    Groeten Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo lief lief lief !!! lieve Thea......fijne zonnige dag !!! ik ga wel werken....whahahahah!! xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig jurkje,zijn je kleinkinderen nog bij jullie, zal wel erg gezellig/druk zijn geweest. Geniet van de zon vandaag. Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohhh heel gaaf wat een feest, liefs irma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ach meid wat een schatje wat zal lara lynn daar snoezig in staan, fotoke?? enne meid je zit bijn op de 300 volgers, dat is toch wel geweldig hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. richtig süß das Kleidchen für ein hübsches Clowngirl. Hoffe, dem kleinen Meisje geht es besser!
    ganz liebe Grüße
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beterschap voor Lara Lynn. (vind ik zo'n mooie naam.) Van dit vrolijke jurkje wordt ze vast snel weer beter.Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is nou echt een leuke clownsjurk ik kan me voorstellen dat ze dat wel aan wilde.
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vrolijk jurkje Thea, dat kan Lara-Lynn op een mooie zomerdag toch ook best dragen. Geef haar maar een dikke knuffel van mij, ik hoop dat ze er van opknapt! Fijne week gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een hartstikke leuk jurkje is dat geworden!

    Ik vond het ook altijd erg leuk toen mijn dochter klein was om een of ander leuk pak dan te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo!! ooooo
    ;-) zegt Lara-Lynn steeds
    en het stond haar heel leuk!
    We hebben haar gisteren mee genomen naar de zaal ze was er gelukkig beter aan en ze vond het heel erg leuk

    er staan ook foto's van haar op de beringsekuussite:
    http://www.beringsekuus.nl/

    bij foto's kijken Pulverkesbal meen foto 61 en 62 op foto 34 staan Rick en Lars op het springkussen op wel even zoeken hoor

    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat weer een snoepie dit jurkje!
    En wat lief van je dat je de patroontjes van het rokje op gaat sturen.
    Aan het eind van de maand gaan we naar Holland en misschien kan ik dan wat rokjes meenemen voor de jongste kleindochters.
    Zo kom ik wel aardig in de schuld te staan bij je, ik hoop dat ik een keer wat terug kan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een dot van een jurkje Thea !
    Lara-Lynn zal wel blij geweest zijn als ze dit aanhad.

    Nog een fijn weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi Thea,

    ik ga zeker zondag naar Venlo, hoop daar weer mooie frisse stofjes te scoren! leuk carnavalsjurkje!!

    groetjes Marlie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een beeldig jurkje is dit weer.
    het zal haar zeker heel mooi staan.
    ik vind het knap van je, om zulke mooie kleding te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De brief zat in de bus vandaag!
    Dank je wel.
    Zo te zien, red ik dit wel, niet al te moeilijk. M`n vingers jeuken om er aan te beginnen.
    Het resultaat krijg je te zien hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi Thea,

    ik ben zeker geslaagd, ik moet me altijd inhouden anders ga ik helemaal los! ik vond het niet tegenvallen, maar heb niet zo veel gekocht als ik zou willen. ik heb helaas veel te weinig tijd om te naaien, dus het zou allemaal maar blijven liggen...

    fijne week!
    groetjes Marlie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥