vrijdag 25 maart 2011

ATELJEE 2



........Zoals ik al eerder vertelde ........ mijn ateljee is nu helemaal leeg .......
bijna alle bakken en dozen staan in mijn computer annex logeer kamertje ......... niet dat die kamer zo groot is............maar als je goed stapelt kom je een heel eind ..........ik zou nu makkelijk mee kunnen doen met Irma's stapelen op vrijdag ............ Als dit geen stapels zijn ........... dan weet ik het ook niet meer .......

........... Wie ich schon sagte ........... Mein Studio ist nun komplett leer .......... Alle Behälter und Kisten sind jetzt in meinem Computer Raum oder Gastenzimmer ......... nicht dass dies ein sehr großen Raum ist............aber doch ........... Ich könte.......wenn ich möchte ...... jetzt einfach mitmachen bei Irma's stapeln am Freitag ............Ist doch eine ....... oder .......

......... As I said before ........ my studio is now completely empty ....... all boxes are now in my computer room ....... in other words ......... guest room ......... oh no ......... it's not a big room ...........
It would be easy now to join Irma's stapelen op Vrijdag ............ Because if this is not true piles of ........... I know it anymore ............

23 opmerkingen:

  1. Zo Thea wat heb jij een voorraad zeg, leuk hoor zo'n stapel.

    fijn weekend
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit kan je echt wel stapelen noemen... en dan heb je iets nodig uit het onderste doosje... slik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, nog ff geduld liebes, bald wird alles wieder schön!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het moet eerst een rotzooi wezen, wil het opknappen, zegt mijn moeder altijd. Maar ik blijf zoiets altijd verschrikkelijk vinden. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn met recht stapels. Wat veel, een hele verhuizing.
    Succes en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, jij hebt ook een behoorlijke voorraad 'knutselspullen'
    ga je je ateljee opknappen? Ik heb dat postje misschien gemist, want ik heb niet zoveel tijd momenteel,
    Ik werk zowat van 7 tot 7 en dan nog administratie, dus ik mis vaak postjes van diegenen die elke dag posten.
    Nu kleek ik toevallig even 'onder het naar binnen werken van een boterham'.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn stapels die niet te toppen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gezicht al die stapels,, schiet het allemaal een beetje op ;-)!
    Fijn weekend!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeeeeerlijk om te zien. En JA ook leuk om strakjes weer lekker in te ruimen en alles vast te houden want daarna is het genieten.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. pff.. zie je door de bomen het bos nog wel? maar over een poosje zit je vast te genieten in je mooie ruimte:)
    je hebt in ieder geval een lekker voorraadje!!

    fijn weekend!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Na het zure komt het.......zoete. En zoet zal het zijn met zo'n fijne ruimte voor jezelf. Zo weet je wel weer wat je allemaal hebt.
    En meestal is dat errug veul.Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O, heerlijk om te zien dat jij ook e.e.a. voorradig hebt, ik denk altijd dat ik zoveel spullen heb maar als ik dit zo zie kan ik nog wel eens wat inslaan, :)
    Fijn weekend en suc6 met de klus!!
    Groetjes, Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Liebe Thea,
    freue Dich auf dein neues Zimmer, wenn alles fertig ist, macht es Spaß auszupacken und zu sortieren. Viel Spaß bei der Renovierung und ein schönes Wochenende
    liebe Grüße
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja het is voor jou geen probleem om aan de vrijdag stapeldag mee te doen:-)
    Su66 met je verhuizing, fijn weekend lieve groetjes esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja Thea, het moet eerst erger wil het beter je moet maar ff door de zure appel heen bijten. Je krijg volgens mij een fantastische ruimte.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo dat zijn stapels om jaloers op te worden. Hier liggen de crea spullen door het hele huis heen ivm ruimte gebrek. Misschien als ooit de kinderen de deur uit zijn ga ik ook zo'n ateljee maken.

    Groetjes Natasja

    Ps ik heb je mailtje gestuurd over de Akebia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een hoop spullen heb je
    dat zijn reuze stapels.
    Maar ja....wie hobby`t die heeft wel het een en ander in huis
    Maar des te leuker als je eigen hoekje straks klaar is
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind het wel een passende stapel.
    Je zit voorlopig niet zonder knutsel spullen zo te zien.
    Je kamer word vast erg mooi.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is inderdaad wat je stapelen noemt.

    Liefs, Haagje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh Thea, wat heb jij veel spulletjes! héérlijk moet dat zijn! En wat een fijne ruimte heb je al op zolder, met een dakkapel wordt dat vast en zeker nog beter! Qua licht lijkt het me wel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Thea,

    jetje wat een werk.
    Een ja dat is echt stapeln....lach

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat noem ik nog eens voorraad... ben erg benieuwd hoe het er straks uit komt te zien... ik ben mijn spul ook allemaal aan het uitzoeken, maar kom duidelijk dozen te kort!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Thea, ik vind het heerlijk om op je blog te kijken alleen kan ik je nieuwste aanwinsten van de rommelmarkt niet vinden, lieve groeten van Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥