dinsdag 1 februari 2011

VLINDERS



........Ik zag al een pracht van een vlinder rondvliegen........jullie misschien ook........zou het dan toch waar zijn......en zit de lente er aan te komen......I already saw a butterfly flying.......would it be true......and the spring is going to come soon......Ich sah schon ein Schmetterling fliegen.......würde es dann doch wahr sein......und ist der Frühling bereits unterwegs.......

.....Hij vloog vanuit Zweden helemaal naar hier......Ik zag hem op de blog van Gerda.....Heel eenvoudig en makkelijk te maken.....Er flog den ganzen Weg aus Schweden nach hier....

.......Ich sah ihn auf dem Blog von Gerda.......Sehr einfach und leicht zu machen.......He flew all the way here from Sweden....I saw him on Gerda's blog.......Very simple and easy to make

26 opmerkingen:

  1. Hihi nou begrijp ik jouw reactie op mijn berichtje. Van papier zijn de vlinders ook prachtig, heerlijk binnen al een beetje voorjaar.
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat is ie leuk Thea !! ga nu ff bij Nicole kijken wat die voor vlinders heeft haha.Ja voorjaars kriebels he .
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie vlinders. Ik had ze ook gezien.
    Simpel maar een super idee.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee, een vlinder van muziekpapier.
    Hij is erg mooi geworden, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig idee Thea, ziet er leuk uit zo!
    Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zo'n vlinder, ga zo even bij haar kijken.

    fijne avond liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ... Ik schrok van je eerste woorden :-( ik ben als de dood voor vlinders, die van jou zijn " best" mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thea wat een schattige vlinder...
    Wat een tof idee weer!

    Groetjes,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk meid, ik hoop zo op de lente!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk, ja hoor ik zie ze echt vliegen hahaha.
    Leuk en eenvoudig, maar ze staan bijzonder gezellig op de krans.
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. liebe Thea,
    die Schmetterling sind wunderschön geworden.
    Liebe Grüße Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Thea
    Ik ben gelijk weg van je vlinders.
    Ik ga het uitproberen.
    Toppie...
    Groetjes.
    Jeanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het blijft leuk he, die vlinders. Mogelijkheden te over.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig !
    Ik houd van elk seizoen,maar de vlinders geven je toch de lentekriebels.

    Gr.
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een echte beauty!
    Ik zie hem bijna van het beeldscherm fladderen.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja dat zijn ze ,ik heb net mijn papier opgezocht dus ga eerst de nestjes maken en weet een vlindertje achteraan

    groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhh jouw vlinders zijn ook prachtig Thea ik had ze ook bij gerda gezien.

    Mag ik vragen waar je het patroontje gevonden heb?????

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. So einfach und so schön. Wieder eine tolle Idee von dir, liebe Thea.
    Liebe Grüße
    Anette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O wat een leuke vlinder Thea !!
    Mooie ketting die om Truus haar hals hangt !
    Nog een fijne week verder .. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is leuk geworden Thea!
    Leuk dat je een link geplaatst had, ik zag inderdaad een paar Nederlanders voorbij fietsen die ik nog nooit eerder had ontmoet.
    Nee joh ik heb geen hok volkinderen hoor, ik heb er vier, 9, 7, 5 en Kleine Sanne dus die 1 is.
    Nou fijne dag meid.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig zijn ze Thea...lekker "lenterig"...als dat een Hollands woord is tenminste...je snapt wel wat ik bedoel anders...mooie foto`s...
    was een beetje moeilijk een reactie te plaatsen bij je gisteren..je blog laadde heel langzaam..maar vanmorgen is het goed...
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jaaaa, Papierschmetterlinge habe ich auch schon gemacht! Aber die Idee mit der Schnur als Körper ist neu für mich und gefällt mir sehr gut!
    Und Du hast wieder soooo schöne Fotos gemacht!
    Liebe Grüße
    ute

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een leuke vlinder.

    Voordat hier vlinders te zien, ddurt het jammer genoeg nog lang

    groetjes, lilly

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥