vrijdag 25 februari 2011

TILDAS ATELIER


........He he......was toch niet voor niks........dat ik vanmorgen onder de brievenbus ben gaan liggen.........Het nieuwe boek van TILDA is er........Tildas Atelier.......mooi boek....en de kleuren zijn eens helemaal anders vind ik.......echt voorjaar.......Ik bestelde het via KIKIDOE......prima geregeld.......snel besteld...snel geleverd....niet te veel verzendkosten.......wat wil je nog meer..........En ja.....als je maar veel besteld krijg je ook veel pakjes.....al kocht ik ook enkele lapjes op de markt........

.......Jaaaaa......das neue Tilda Buch ist da.......Ich hatte mich heute Vormittag auf die Lauer geliegd....... unter den Briefkästen.......Nicht umsonst wie Sie sehen können........Und die Farben sind dies mal so ganz anders......Schön denke ich.......Wirklich Frühling.....Und ja.....wer viel bestellt erhalt auch viele Pakete..........Obwohl ich auch einige Stoffe auf dem Markt gekauft habe.........

.......Yesssssss......the new Tilda book has arrived...........I went this morning lying and wait down under the mailbox.......It was Not for nothing as you can see.......and the colors are so totally different this time.....I think its really spring.......And yes.....as you ordered many packages you get a lot....though I bought some patches on the market.......

27 opmerkingen:

  1. Liebe Thea,
    ich bin gespannt was du aus den schönen Stoffen zaubern wirst.
    Liebe Grüße Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Thea,

    Wat een prachtig boek lijkt me dat, ik heb het winter en zomerboek maar ik zie al dat de kleuren bij dit boek anders zijn maar ook heel mooi.Veel plezier ermee.

    groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is heerlijk genieten. Ik wacht op de Engelse of Nederlandse versie. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Thea,

    nou, daar kunnen we vast veel bewonderen.Daar zal je ons wel veel moois laten zien.

    een prettig weekend, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me een super leuk boek, Thea.
    Ben benieuwd.
    Kunnen we niet vast een klein voorproefje krijgen.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooo wat ziet het nieuwe Tilda boek er mooi uit!!Is de binnekant net zo inpsiratievol?? Geniet ervan,groet Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor jou dus weer werk aan de winkel Thea.
    veel plezier met je boek en een gezellig weekend.
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig heb je niet het hele weekend onder de brievenbus moeten liggen ;-), het is echt een super leuk boek he, je stofjes zijn erg mooi, ik heb er ook een paar van, Veel kijk plezier, fijn weekend Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh heerlijk net voor 't weekend en dan zo'n mooi boek! ben benieuwd wat voor ideeën er allemaal bij je gaan opborrelen:)

    ik wens je een fijn genietweekend!
    lieve groetjes, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is nog eens leuke post, het lijkt mij ook weer een heel leuk boek maar ik wacht ook nog even op de nederlandse versie. Ben benieuwd wat je als eerste gaat maken uit het boek?
    Fijn weekend, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Thea,
    Het lijkt me een geweldig boek en ik vind de kleurtjes op de voorkant al helemaal mooi. En ook nog zulke geweldige stofjes. Jij kan weer aan de knutsel.
    Fijn weekend en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nou dat boek heb jij waarschijnlijk in één keer uit! En weer genoeg stof om te freubelen!
    Leuk!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke boek... en zulke leuke stoffen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk he, zo'n mooi nieuw Tildaboek. Jeukende vingers. Mooie stoffen heb je.Daar kan veel moois uitkomen.Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohw Thea, ik hoef jou geen prettig weekend te wensen he? Hahaha met zo'n boek komt het altijd goed! Ik heb het nieuwe boek nog niet gezien, ik ben benieuwd wat er allemaal in staat!

    Toch nog een fijn weekend hoor ;)

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thea, wat een prachtig boek! En mooie stofjes heb je meegebracht van de markt.
    Ben erg benieuwd welke mooie creaties er van gemaakt worden!
    Fijn weekend,
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die boekjes zien er altijd zo leuk uit. Als ik er één in de winkel zie moet ik er altijd even in bladeren. Veel plezier ermee. Fijn weekend, groetje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie stofjes.
    Het boek ziet er prachtig uit.
    Lijkt mij lastig hoor in zo'n vreemde taal.
    Ik wil hem dan toch eerst wel helemaal zien of ik alles een beetje begrijp. En anders word het helaas wachten.
    Hier in de stad is een winkeltje met wat tilda spulletjes en ga daar dus maar even kijken wie weet.
    Groetjes en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het ziet er fantastich uit! Erg leuk boek lijkt me,

    Fijn weekend,

    Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat boek ziet er leuk uit! Prachtig! Ik heb gelijk even gekeken wat het precies is, want ik kende het niet. Erg leuk zeg!

    En ook hele leuke stofjes! Hebben ze al een bestemming?

    Groet,
    kim

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Thea,

    wat heb je leuke stoffen.
    Ooooo.....

    groetjes Conny

    Het boek is zeker super leuk!


    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je leuke ideeen op je blog staan.
    Ben net volger van je geworden. Altijd leuk om inspiratie op te doen. Kom ook maar een keertje bij mijn blog kijken als je zin hebt.
    Groetjes van Marry van Friebele Freubel

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauwwwwww een nieuw Tilda boek en ik wist het niet eens.
    Dat wordt niet zo moeilijk waar ik voor ga sparen hahaha.
    Ik hoop dat je snel wat van je gemaakte creaties laat zien.
    Die stofjes heel erg mooi, ga je daar dan die sulletjes uit het boek mee maken?
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Thea, wat een geweldig boek heb je gescoord! Heerlijk al die inspiratie en ideeën. Ook je lapjes zijn super, ben je al begonnen?
    Fijne zondag, liefs Carla.
    p.s. je vroeg op mijn blog of ik nog verder ging studeren, dit is het geval. Ik ben afgelopen september een HBO-opleiding anesthesie-medewerker gestart, en deze opleiding duurt 3 jaar. Dus voorlopig nog even te gaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk, leuk ik heb alle boeken dus deze moet er ook komen....

    BeantwoordenVerwijderen
  26. prachtig boek meid, ik heb er 2 maar doe er eigenlijk niks mee, maar ja wie weet komt nog als ik ook eens een kleindochter krijg hahaa

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ha Thea,

    ooh wat een mooie stofjes en het Tilda boek wauw, hij staat bij op het verlanglijstje (die ellenlang is ;) )

    Fijne dag!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥