maandag 7 februari 2011

KNOPEN ARMBAND


........Hehe......eindelijk is de eerste knopenarmband klaar......er zitten heel wat uurtjes denkwerk in.......Poeh......telkens weer opnieuw beginnen en dan de zaak weer afbreken........Och ja.....we zullen maar denken......zo'n plan moet rijpen......niet........Jullie begrijpen dat ik nog even niet wil vertellen hoe ik hem gemaakt heb......Ik heb hem gisteren gedragen en hij is goedgekeurd......er zitten wel zo'n 40 tot 60 knopen in verwerkt.......dus als jullie nog wat oude knopen voor me hebben liggen........Je zou me er superblij mee maken.......Misschien kunnen we er een klein ruilprojektje van maken.......je stuurt me oude knopen en ik maak iets leuks voor je......Is dat een idee........Deze armband maakte ik in de kleuren zwart......goud en een klein beetje ecru........

.......Hehe......endlich ist er fertig mein allerersten Armband gemacht aus alten Knöpfen......Ich habe viele Stunden denken müssen.....wie ich dieses Projekt durchführen würde...... Pfui.....immer und immer wieder neu beginnen.......um es ganze wieder ab zu brechen........weil es nicht gefällt......Gestern trug ich es zum ersten Mal.....und schließlich fand ich ihn gut.....Es gibt etwa 40 bis 60 alte Knöpfe in so einen Armband....... also wenn du noch ein paar alte Knöpfe für mich hast liegen........ich würde mich sehr freuen........

......Hehe......I finally finished my first button bracelet......there are a lot of time thinking in.......and then start over and over again........breaking off the case and start all over again........Yesterday I wore it for the first time.....and finally he agreed.....there are about 40 to 60 buttons inthe bracelet.......so if you still have some old buttons for me..........I would be very happy........

29 opmerkingen:

  1. Wow wat een prachtige armband.
    Echt super mooi gemaakt.
    Heel knap ik zou het geduld niet hebben hoor.

    En ik kan je niet helpen sorry.
    Heb wel pas een pot gehad maar gebruik ze zelf.
    Sorry.

    Succes met zoeken.
    Fijne dag vandaag Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Thea,

    wat een leuk idee om een armband uit knopen te maken.
    Ontzettend apart vind ik dat

    groet, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. meid wat geweldig, die kun je toch zeker dan aan doen of niet? ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Mams

    Ik had hem zondag al gezien toen je hem om had, hij is echt heel mooi geworden!!
    Krijgen we nog een blogje over zondag of moeten we dat maar afwachten !!??
    Thuis bij een zieke Lara-Lynn

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is leukkkkkkkkkkkkkkkk,ooit mogen we het geheim van de armband toch wel weten?

    Fijne dag
    groeten Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  6. amai mooi en origineel als ik je adres krijg mag je knopen van mij verwachten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou mijn ogen dicht vandaag....want anders ga ik weer zeggen dat het leuk is !! ....fijne dag meis !! liefs van mij....zit ik goed?? in het vakje????......liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hij is mooi, volgende week ga ik terug werken. En in de klas ga ik eens kijken naar mijn knopen. Ik laat je dan iets weten.
    Maar even gedilt tot volgende week.
    Groeten Katrientje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik find jouw armband werkelijk leuk. De idea is goed. Maar ongelukkigerwijs heb ik ook geene ouden knopen voor jou.
    Groetjes van Kassel,
    Thab

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat weer een idee... tja ik heb wel knopen maar die wil ik toch nog even zelf houden.. sorry!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Thea, bedankt voor jouw bezoekje aan mijn blog! Jij bent ook iemand die nooit stilzit! leul hoor al die veelzijdige dingen die je maakt.
    De doosjes op mijn blog maak ik inderdaad allemaal zelf met karton, boekbinderslinnen, stof en papier. Met linten en kralen (of knopen!) wordt het geheel afgemaakt. Een beschrijving heb ik nog niet op mijn blog gezet, het is namelijk niet 1 2 3 uit te leggen... heb wel lesboekjes die ik gebruik voor mijn cursussen! Ciao vanuit Brazilie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. liebe Thea,
    ich finde deine Idee wunderschön.
    Ich hoffe, dass du noch viele schöne Knöpfe zum
    Verarbeiten findest.
    Liebe Grüße Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Thea

    Je armband is erg mooi!

    Fijn dat je een Linkje op mijn Blog achter liet.
    Alles is goed met me, wat lief dat je er naar vroeg.
    Ben op het moment erg druk met andere dingen, zodat het bloggen op het moment wat te kort komt.
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Thea,

    Ja deze ken ik, staat nog op mijn verlanglijstje.
    Dus heb ik (sorry) geen oude knopen voor je, die verzamel ik zelf.
    Je hebt wel een hele mooie armband gemaakt!!
    Groetjes, Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Thea,
    Prachtige armband zeg en wat een super idee!
    Je jurkje is trouwens ook erg leuk, daar past de armband wel bij... :-)
    Aan knopen kan ik je helaas ook niet helpen, ik verzamel ze zelf ook!
    Succes!
    Groetjes Karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. nou Thea,,dat van jou lijkt me ook een hele klus.en is hij niet zwaar.maar hij is wel heel erg leuk.hoe kom je op het idee,samen met je mooie jurk,madammeke hoor.

    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Eindelijk speel ik nog eens met m'n pc , het was ff geleden dat ik em nog opgezet had.
    Wow das nu nog eens een armband zie !!
    En Truus staat mooi met 'jouw' kleedje :) hou je garderobe maar goed in 't oog hoor Thea ! Be ware ! ;)

    Nog een aangename dag verder ..

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauww Thea wat super mooi, ik zal morgen voor je kijken, heb een hele grote doos vol. ik laat je het van de week weten, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jee wat een werk, mooi kunststukje geworden Thea!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. nou die ziet er wel heel erg leuk uit zeg, echt super en ja wil toch wel graag weten hoe je die gemaakt hebt hihi. En knopen? Joh daar ben ik zelf ook helemaal gek van, die gebruik i kgewoon overal en nergens voor, iedereen in mijn omgeving heeft ze al af moeten geven!

    Je vroeg ook nog over de achterkant van mijn letterbakje, daar heb ik stof voor gebruikt. Eigenlijk de verkeerde kant van een lap tricot die ik nog had liggen, dan leek het een beetje ruw en het pakte goed uit! Ja ik kom er eigenlijk niet aan toe om het resultaat op mijn log te zetten, er is ook nog steeds 1 vakje open, maar ik weet niet wat ik daarin moet doen, dus ik denk dat ik het resultaat van nu er anders binnenkort maar op zet, hij is zo gaaf geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Supermooi je knopenarmband Thea. Momenteel heb ik geen knopen maar als ik ze ergens tegenkom zal ik aan je denken! Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Thea, wat een leuke armband. Hou jij het geheim van het maken maar lekker voor jezelf hoor! :-)
    Heb je bij jullie in de buurt geen kringloopwinkel? Daar zou je misschien nog iets kunnen vinden. Of een advertentie bij de supermarkt met een oproepje daarop? Of een gratis berichtje in een lokaal krantje?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit lijkt me zeker een creatie die moet groeien met samenstellen. Heel apart zo'n armband!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Die armband is toch super!!
    Wel ingewikkeld om te zien hoor. volgens mij staat die armband perfect bij je jurkje van de vorige post...leukk!!!

    Liefs,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat mooi zeg. Geweldig. Past mooi bij de jurk.
    Mail me even jou adres, stuur ik je 50 oude knopen. Vermeld even je voorkeur erbij. Knuf, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beste Thea, Wat een geweldige armband. Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar hoe je dit doet. Of is dat het geheim van de smit?? ;)
    Wat ben je toch een creatieve tante. (Als ik het zo zeggen mag.)
    Tja, oude knopen... ik heb er wel een paar. Laat maar weten of je interesse hebt. Lieve groet, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hi Thea - I was actually referred to your blog by Jeanet at Atelier Jaffari. She saw my post where I made a button mosaic mirror and thought I could get inspiration with your button bracelets. I LOVE them! Hope you will checkout my button blog post also.
    Michael
    Blue Velvet Chair
    http://bluevelvetchair.blogspot.com/2011/03/crazy-about-mosaics.html

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wil je nog knopen Thea? Mail je me dan je adres? christelnolle [at] gmail [dot] com Ik heb hier nog bakken vol met knopen namelijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥