zondag 27 februari 2011

IN DE VENSTERBANK



........De afgelopen week dacht ik er aan om hortensia's te kopen om in de vensterbank te zetten.........Toen we vrijdag boodschappen aan het doen waren...........stonden ze in de supermarkt in de aanbieding.........2 stuks voor 5 euro........geen geld toch..........Maar om er 2 te vinden die een beetje gelijk waren.........dat was een heel gezoek........het is dan ook een andere kleur geworden........dan ik meestal koop........toch vind ik ze best mooi.......Ook heb ik de hartjes er maar weer aan gehangen.........die ik vorig jaar al maakte........ik vind ze nog steeds leuk staan................................................In der vergangenen Woche dachte ich.................Ich werde mal Hortensien kaufen......

und am Freitag.........beim einkaufen.......gab es im Supermarkt 2 stück für 5 Euro..........kein Geld oder...........sondern um 2 stück herauszufinden die ein bisschen gleich aussehen.........war ja beina unmöchglich..........jetzt ist es eine andere Farbe geworden..........als ich normalerweise kaufen werden.......aber ich finde sie schön...........auch habe Ich die beide herzen wieder an die töpfen gehangen........die Ich im letztes Jahr selber gemacht habe........

......The past week I thought.......I'll have to buy hydrangeas to put in the window......In Holland we put Flowers in our window's.......when we Friday were doing our shopping......there were on sale in the supermarket 2 pcs.....for 5 euros.......not expensive
.......But to find two pieces at the same size..... .... that was hard......its a different color becom.....then I usually buy but I think they are quite nice...... I have the hearts to hang again.......I did last year.......

21 opmerkingen:

  1. Mooi Thea een mooie warme kleur.
    De bloempotjes zijn ook leuk met die hartjes die eraan hangen.
    Nog een leuke avond.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is vaak lastig om er twee te vinden die even groot en mooi zijn ,maar voor zo'n mooi prijsje heb je toch mooie gevonden.In elk geval ziet je venster er weer gezellig uit en ik vind de kleur mooi hoor! En later kunnen ze weer in de tuin .Fijne week ,liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo mooi meid, ik heb mijn huis nu gezellig vol staan met bloemen, ☺ heerlijk toch, en je hartjes zijn zo leuk ik heb ze immers ook ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wunderschöne Alpenveilchen in klasse Vasen und die Herzen geben den letzten Schliff.
    LG
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Liebe Thea,

    das hast du richtig gemacht!!!! Fuer 5 Euro da kann freu nichts mehr sagen.

    eine wundervolle neue Woche mit vielen Sonnenstrahlen wuenscht dir Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Da's toch geen geld voor twee prachtige planten?
    Mooi hoor!!
    O,ja, je kon niet reageren op mijn blog laatst, ik kreeg op de een of andere manier het bericht er niet op, paar keer geprobeerd en opeens stond het er twee keer op, heel vreemd.
    Ik denk dat je reageerde op het moment dat ik er weer eentje afhaalde, dusssss.........sorry. groetjes, Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi in die diep rode kleur, leuk met de bungelende hartje.
    Fijne week, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd mooi Thea hortensia's ik vind ze prachtig en jij heb ze in een mooie kleur hoor.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig zo in de vensterbank. Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is je vensterbank mooi en je hartjes maken het helemaal af. fijne week, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. staat weer gezellig Thea en je hartjes vind ik superleuk staan!!

    fijne week!
    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kleur !!! geen geld.....liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Magnolia lieverd....en ja ik heb ze op warmmmmm water gezet knoppen gaan al springen nu.....en nu??? slapen...welterusten droom ze !! xxx...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie Hortensia"s.
    De potten waar ze in staan zijn ook erg mooi.
    Vooral zo met die schattige hartjes.

    Groetjes en een fijne week Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gezellig Thea ,die hortensia"s voor je raam ,De takken bij Ria zijn magnolia en je hebt er lang plezier van op water. Zijn alleen wel duur als je ze moet kopen maar mooiiiiiiii.

    fijne dag
    bep

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kleur zeg, af en toe is een andere kleur ook wel weer verfrissend, vindt je niet?
    Ik heb ze vanmorgen ook nog even gekocht, witte dit keer, normaal hou ik erg van licht-roze maar die hadden ze niet. het staat allemaal weer zo lekker voorjaars, ik word er helemaal blij van!

    Een hele fijne dag! Lieve groet, Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hahhaha, ff snel terug gelezen, maar je bent me der eentje hoor.
    Ik vergat de PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
    Nou lekker pppp dan hahaha.
    Deze hortsensias zijn echt suer zo in die lantenbakken met die hartjes eraan.
    Dat ziet er weer heerlijk sfeervol uit.
    Ik reageer misschien soms wat later, maar heb sinds vorige week een baan.
    Ik werk in een organisatie en evenementen bedrijf bij mij om de hoek.
    IK ga kleding die verhuurt is reinigen, herstellen, kostuums bedenken en nu sta ik in de feestwinkel.
    Het is nu heeeeel druk met carnaval en vorige week heb ik 40 uur gewerkt.
    Dan ben je weer wat op de hoogte.,
    Kan ik minder geld uitgeven ook hahaha, das een mooie bijkomstigheid ........Ik vergeet je echt niet hoor lieve Thea.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Thea,
    Ik volg je nu een kleine week. Leuk om iemand gevonden te hebben die ook uit Midden-Limburg komt.
    Leuke blog heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een nieuw kleurtje is weer eens iets anders. Ik koop altijd blauwe hortensia's en als ik ze later in de tuin poot worden ze roze.
    je hartjes blijven leuk.

    Groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Volgens mij is het erg gezellig bij jou in huis.Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kleur zeg
    Staat weer gezellig

    liefs maria

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥