dinsdag 8 februari 2011

HIJ KOMT ERAAN.....





.......Vandaag leek het wel lente.......een lekker zonnetje......geen wind.....Ik heb een heerlijke lange wandeling gemaakt......en daarna nog even genoten van de Helleborus Orientales in onze achtertuin.....die zijn prachtige bloemen al laat zien.......
.......Heute war ein schöner sonniger Frühlingstag......kein Wind......da habe ich einen schönen langen Spaziergang gemacht.....und schließlich auch noch genossen die Helleborus Orientales in unserem Garten.....sie zeigt ihre Blumen schon.....sie sind wunderschön......
....Today was a nice sunny spring day.....I have a lovely long walk...... and then I enjoyed the Helleborus Orientales in our garden......nice flowers......

27 opmerkingen:

  1. Het was inderdaad een mooie dag en inderdaad hij is prachtig

    gr
    Essie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ie mooi he. Heerlijk dat voorjaarsgevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja wat was het genieten he dit lenteachtige weer .Een heel mooie kleur deze Helleboris ,zulke mooie bloemen word je toch blij van!
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Genieten vandaag!!Echt heerlijk.En wat een mooi plaatjes..dat beloofd weer veel moois.Groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het was inderdaad prachtig weer en wat heb je hier prachtige foto,s staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja het was heerlijk om eens buiten te zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowwwwwwwwwww die kleur !! prachtig.....ja ja ja ...heerlijk we proeven de lente !! liefs van mij....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. he he ... het lukt weer (reactie geven),

    Na all die storm hier in Ostfriesland genieten wij ook van het rustigere en zelfs iets zonnig weer.

    wat en mooie bloem! Maar ok het armband van koopjes prachtig!
    Ik wilde ook nog even feliciteren met de leuke nieuwtjes in jullie familie wat en hoop bezondere feesten staan jullie te wachten. Did jaar word een van onze kinderen 18 dus een groot feest zullen wij hier ook hebben ;-)

    Mag ik vragen van wat voor grondmaterial (zeg ik dat goed?) maak jij de zeepjes voor de zeepketingen? Hier in Duitsland zie je ze nog niet zo veel dus is het idee ze voor de winkel te maken.

    Groetjes
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was zeker heerlijk.
    Vandaag ook?
    Mooie bloem.
    Pracht kleur/
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. was für prächtige tolle blüten...da kann man sich richtig freuen.
    und es wird langsam frühling...toll.
    lg
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het was inderdaad erg lekker weer, had alleen andere verplichtingen, dus niet buiten geweest.
    Maar er komen vast nog meer mooie dagen en dan heb ik hopelijk wel tijd. Maar wat heb je een mooie kleur van je helleborus, hij is prachtig.

    groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inderdaad je kon bij mij voor de deur ( overdekte gallerij) in de zon buiten zitten, niet gedaan :-(. Mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben ook al twee dagen een ommetje wezen doen. Zulk lekker weer. Prachtige bloemen zijn dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Potjandikke, da's een schoonheid!!!
    Prachtige bloem.
    Nog nooit van de naam gehoord, maar volgens mij heb ik de bloem al eens in een tuincentrum tegen gekomen.
    Genieten he, en vandaag weer zo een heerlijke "bijna lentedag".
    Was het maar vast echt zover he!!!
    Knuffies Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super, je Helleborus! Mooie foto's Thea. Ja ik was in Heesch, daar komen we geregeld want Schaijk is daar maar 5 km. vandaan...:-)
    Fijne dag, genieten hè met dit weer!
    Liefs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het was gisteren heerlijk. De kinderen van mijn klas genoten van de zon. LENTE!! (Leek het wel.) Wel een verschil met vandaag, want ik vind het nu koud buiten.
    Fijne dag. Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Helaas heb ik die prachtige dag moeten werken, maar vandaag is het ook lekker. Prachtige bloem.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooie fotos Thea!!
    en vandaag weer zo'n heerlijke dag!! ben vanmorgen met een vriendin naar tuinland geweest en zoveel leuke dingen gezien:) ik ga nu eerst even naar buiten met een kop thee genieten in het zonnetje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik heb gezocht..... maar ik vrees dat onze helleborus orientalis het loodje heeft gelegd.
    maar die van jou is geweldig!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. meid je gaat weer als een tierelier, heb je al gezien hoeveel volgers je hebt ☺ prachtige foto's, zalig he, lente in aankomst. ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hay meisie,

    Tjeetje...dat is een mooie..nondeju!!
    Ja het was gisteren een echt voorjaarsdag leek het wel...heerlijk hé?
    Maar die bloem..ohhh...wat schitterend,,ik krijg nu een echt voorjaarsgevoel..

    Thea..nog even over je berichtje op mijn blog..ik weet niet hoe ik mijn letters groter en in een andere kleur moet krijgen...kan jij mij helpen meis?

    Liefs,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Daar wordt en mens blij van. Liefs, blije Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Thea ,

    Ik heb op mijn blog even een update gemaakt met welke zaden ik heb besteld .

    Ben jij ook al bezig om de tuin alweer een beetje te plannen .

    groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  24. He Thea,

    Jou ook veel te weinig gezien. Wat een mooie foto's en wat wordt een mens weer onverwacht blij van heerlijk weer. Ik ben eigenlijk te weinig buiten geweest en nu is het alweer over. Dat kwam ook een beetje omdat ik in dat mooie opgeruimde huis was. Heel nuttig dat soort uitstapjes. Toen ik thuis kwam ben ik meteen maar gaan opruimen hier. Nog lang niet genoeg maar hopelijk blijft m'n bui nog even aanhouden. Straks ik krijg zo weer gezellig visite en da's veel belangrijker, toch?

    Fijne dag!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat was het inderdaad heerlijk om even van die zonnige dagen te kunnen genieten. En ik geniet ook van je mooie foto's
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Thea,
    unglaublich wie schön Deine Helleborus blüht. Die Blüten sehen aus, als hätten sie sich mit einem Petticoat fein gemacht.
    Bei mir im Garten ist es noch nicht so weit. Es sind aber auch schon Knospen zu sehen.
    GlG Bernstein

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥