donderdag 10 februari 2011

HET VOORJAAR HANGT IN DE LUCHT...


........Dit hart heb ik gebonden met mos.......wat groen en enkele plukjes verse laurier.........dat ruikt zo lekker.........de katjes maken het geheel af.........Het geeft mij het echte voorjaars gevoel.........want de lente......ja de Lente hangt in de lucht.....Een paar blauwe druifjes heb ik op prikkers gestoken.......en onderaan hangt nog een roestig vogeltje......

........Dieses Herz habe ich mit einigen grünen Moos gebunden.....einige Büschel frisches grün und u ein paar Lorbeerblätter......... die Katzchen machen es vollständig........Es ganze gibt mir ein Gefühl von Frühling.........O ja der Frühling liegt in der Luft......Ein paar Traubenhyazinthen am Spieß erstochen......
und darunter gibt es noch einen rostigen Vogel......

........This heart I bonded with some green moss and some tufts of fresh bay........Mmmm.....that smells so good.........the cats make it complete........It gives me a real feeling of spring.........O yes Spring is in the air.....A few grape hyacinths I put on skewers......And underneath.....there is still a rusty bird.........

27 opmerkingen:

  1. je hart ziet er geweldig uit...
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe later op den avond.... hoe schoner de creaties. Weer super mooi Thea. Dat roestige vogeltje hangt hier ook. Schtitterend met die "snottebellen" en weer origineel bedacht.Klasse!
    Hartje, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden Thea ,heerlijk weer een beetje voorjaar

    groeten bep

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha je hebt het voorjaar letterlijk in de lucht gehangen, heel leuk gedaan!!

    lieve groetjes, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel aparte bloem is de mooie helleborus !
    Mooie krans heb je gemaakt Thea en 't vogelke past er goed bij !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig gemaakt weer, laat het voorjaar maar komen, 'k ben d'r helemaal klaar voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zucht, leik ei set, ju maik so greet tinks. Meid je staat wat dit aangaat op eenzame hoogte, mooi!!! Fijn weekend, geniet en leuk dat je ons een beetje van de lente brengt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Guten Morgen Thea,
    Dein Frühlingsherz ist wunderschön geworden. Einwirklich ♥iger Willkommensgruß!
    GlG Bernstein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk, we gaan al een beetje richting pasen he?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. guten Morgen liebe Thea,
    eine wunderschöne Zusammenstellung.
    Mir gefällt dein Herz sehr gut.
    Liebe Grüße Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk !!! goed gedaan hoor!! fijne dag !! liefs van mij....xxx....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Thea,

    Dit is weer een hele mooie, goeie tip voor onze
    creative meidenclub. Helemaal valentijn!!!
    Fijn weekend,
    Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi, mooi.
    Even iets anders, ik heb wat knopen voor je. Zou jij je adres willen doosturen naar neirtakkatrien@hotmail.com

    groeten Katrientje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Voorjaar en Valentijn in één. Schitterend hart!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Thea,

    Mooi gemaakt. Al een eerste lentegroet.

    een gezellig weekend, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh Thea, smelt smelt, wat een heerlijk gevoel heb je me zojuist geschonken.
    Hier piept een licht zonnetje door de ramen en samen met jou krans heb ik een gelukszalig gevoel.
    Wat een mooie krans is het weer geworden, kun je niet naast me komen wonen, hangen we hem op de scheidingslijn en hebben we er samen plezier van.
    Veel knutsel plezier en voorzie ons maar vaak met je mooie creaties.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je lente hart is erg mooi. Ik ga van het weekend opzoek naar knopen, ik zal je dan een mailtje sturen. Fijn weekend Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haay liefie,

    En of het voorjaar in de lucht hangt...heerlijk!!
    Je krans is werkelijk een plaatje..zo schattig gemaakt..

    Fijn week-end,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhhhh, wat mooi. Ik hoop dat je er lang plezier van zult hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Thea, weer mooi gemaakt! Ik vind je echt super crea! (maar dat weet je volgens mij al wel) En voorjaar, heerlijk. Di-Wo was het echt al een beetje voorjaar, maar ik geloof dat de herfst nu weer de overhand heeft. Mijn Tristan is nu aan het voetballen, nou woepi met deze regen! (Beetje lange reactie, maar ik kom dan ook niet elke dag bij je kijken en reageren)
    Groeten en een fijn weekend gewenst!
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi hart thea! En je nieuwe lettertype van je blog vind ik ook heel leuk!
    Lieve groetjes, Juliette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een leuk hart heb je gemaakt Thea.

    fijne avond
    groetjes Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een snoezig hartje! Heerlijk het voorjaar!
    heb je mijn rozen gezien op tv eigen Huis en Tuin?
    Het schijnt dat ze op tv geweest zijn!? Heb eht zelf neit gezien helaas.

    Fijne zondag,

    Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Liebe Thea,
    ein wunderschönes Herz hast du da gemacht, sieht soooo lieblich aus, da kann der Frühling kommtn.
    Liebe Grüße Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig Thea! Heel mooi gemaakt. Ben benieuwd naar je rozen foto vandaag...grappig dat we hetzelfde idee hadden.
    Een liefdevolle dag!
    x Renny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥