woensdag 23 februari 2011

HARDSTIKKE DROOG



.......De laatste maanden heb ik een paar maal een mooie bos rozen.......in deze mooie vazen verwerkt.........tot ik op een gegeven moment erg druk was.......en ze helemaal vergat........Toen bleken ze al bijna helemaal ingedroogd te zijn.......Ojee......Gelukkig hou ik erg van gedroogde rozen........Ik vind ze er niet verkeerd uitzien....toch........

.......In den letzten Monaten habe ich ein paar Mal ein Bündel von Rosen........In diesem schönen Vasen verarbeitet........Bis ich auf einmal sehr beschäftigt war........und sie ganz vergessen habe......Da fand ich sie fast vollständig ausgetrocknet......oh oh.....Glücklicherweise mag Ich getrockneter Röschen sehr..... Ich glaube nicht dass sie falsch aussehen......oder.......



.........Lately I have processed........a couple of times a bundle of roses in this beautiful vases .........beautiful.......until at one moment I was very busy........and I forgot all about them........They were almost completely dry........oh dear.....shame on me......

........was I just lucky......I like a lot of dried roses......I think they look not very wrong.........

28 opmerkingen:

  1. Guten Morgen Thea ,das ist wieder mal eine ganz tolle Deko !!!Das mit den 2 gleichen Vasen gefällt mir immer wieder ,wenn wir in Holland sind und ich in die Fenster schaue .Toll!!!LG Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er zeker niet verkeerd uit maar erg mooi!
    Prachtig hoe je ze geschikt hebt in de vazen!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Guten Morgen liebe Thea,
    also ich finde deine Rosensträuße auch getrocknet ganz wundervoll und als Deko wunderschön anzusehen.
    Liebe Grüße Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die sehen klasse aus, thea...mir gefallen aber auch die tollen glasvasen...
    lg
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HAHA dat is mij ook net gebeurd :) Had een bosje rozen in mn schouw gezet, compleet vergeten en nu zijn ze ook best mooi ingedroogd......2 keer plezier van toch??

    Liefs van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze schitterend, Thea.
    Hou ook van ingedroogde rozen..
    Ze krijgen dan zo`n mooie antieke kleur.
    Net als hortensia`s.
    Niet verkeerd ...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. doe ik ook vaak, gedroode rozen neerzetten, en ik vind het erg mooi, je vazen, ik houd er wel van. ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nee het heeft inderdaad goed uitgepakt en ziet er erg leuk uit, ik zou zeggen: gewoon lekker laten staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk toch ,2x plezier van je rozen

    fijne dag
    groeten bep

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze mooi U rozen.
    Leuke dag.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Thea,

    wat ziet dat er prachtig uit.Ik vind gedroogde rozen erg mooi om te verwerken.

    Groet, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze zijn gewoonweg prachtig ingedroogd, heel erg mooi, daar heb je nog een tijdje plezier van hoor!
    Lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze hebben hun kleur mooi bewaard en je hebt ze prachtig verwerkt, bijzonder mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ze zijn inderdaad prachtig ingedroogd! ik heb ook wel eens dat de blaadjes eraf vallen.. mooi laten staan zo!

    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het staat heel sfeervol. Daar heb je vast nog een tijdje plezier van.
    Haha wat vergeten, hoeft dus nog niet zo verkeerd te zijn.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Thea,
    mir gefallen getrocknete Röschen auch sehr gut. Sie bewahren manchmal ja auch liebe Erinnerungen.
    Deine kleinen Gestecke sind so zart romantisch, einfach schön!
    GlG Bernstein

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi hoor,zo kun je nog een tijdje plezier hebben van je boeketten
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi thea, bedankt voor je leuke reactie op mijn blog. ik kon niet wachten om die van jouw te bekijken. wat een leuk blog! nu ben ik dubbel vereerd dat je me wil linken.

    en wat betrefd de rozen. zo heb ik destijds mijn bruidsboeket gedroogd. helaas is ie tijdens een verhuizing toch kapot gegaan. maar ik had er wel heel lang plezier van gehad.

    groetjes lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat heb ik ook gehad op de wc...ik een keer roosjes in een klein vaasje neergezet...staan ze droog !! en mooi ingedroogd joh !! volgens mij is dat de beate manier.....hahahah!! fijne dag ...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw! Ze zijn supermooi ingedroogd! Zo heb je er nog heeeeeel lang plezier van!

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ze zijn zeker mooi hoor
    Een mooi setje bij elkaar . Zo heb je er in ieder geval heel veel plezier van

    Groetjes
    Essie

    ps welk fotoprogramma gebruik je voor die prachtige kaders

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nee da's niet verkeerd, ik vind juist gedroogde rozen zulke mooie "oude" tinten hebben,

    fijne avond,

    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. O Thea ze zijn heel mooi. Ik houd wel van die bestorven kleuren en zeker in een beetje van die poeder tinten. Lieve groetjes,Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Liebe Thea,
    ich mag getrocknete Rosen auch sehr gerne und in deinen Vasen sehen sie ganz bezaubernd aus.
    Liebe Grüße Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Liebe Thea,
    die Rosen sehen sehr schoen aus, sowie die herrlichen Vasen - eine edle Dekoration.
    Gefällt mir gut:)
    Wünsche Dir ein gutes Wochenende,
    Gisela.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Liebe Thea,
    wieder so schöne Rosen, es sieht ganz toll aus, eine herrliche Dekoration
    ich wünsche Dir ein schönes Wochenende
    liebe Grüße
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ze zijn idd harstikke mooi! Dat kan nog wel een poosje zo blijven staan.
    Groetjes Karlina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥