maandag 14 februari 2011

❤ ❤ HAPPY VALENTINE ❤ ❤




.......Ja ja........ook van oude knopen kun je nog best iets leuks maken voor Valentijn.......is dat niet lief........zo'n knopenhartje.........Ik kwam op het idee toen ik bezig was om de eerste serie knopenhartjes te maken.......Dat heb ik altijd.......als ik aan het een bezig ben.......borrelen de leuke ideeën voor een volgend projektje spontaan op.........Soms maak ik dat dan meteen...maar vaker moet een idee ook eerst rijpen.......
.....O Ja......auch aus alte Knöpfe kann man noch etwas Schönes machen....... für den Valentinstag.......ist das nicht süß..............Wenn ich etwas Neues anfangen kommen bei mir immer wieder.......neue Ideen für ein nächstes Projekt....... Manchmal mache ich es sofort.........aber häufiger muss eine Idee aber auch zuerst reifen in meinem On Board-Computer hier oben.......
......O yes......even of old buttons.....you can still make something nice for Valentine's Day...... is that not sweet.........


❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤❤ ❤
....... Al vind ik dit hart..........dat is gemaakt van gedroogde roosjes.......nog net iets mooier......het ziet er erg lief uit....niet.........Jammer dat het maar tijdelijk is......Misschien is het een idee om ze aan ijzerdraad te rijgen voor ze droog zijn......en er dan naderhand een hartje van te vormen..........

.......I like this heart of dried roses just a little bit better.....So sweet......Obwohl das Herz aus getrockneten Rosen finde ich viel und viel schöner.......

26 opmerkingen:

  1. Echt een schattig hartje Thea,
    Happy Valentine ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vindt ze alle twee even mooi!!!

    Gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben helemaal weg van je knopenhartje. Echt een lief origineel hartje.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, echt schitterend. Ook mooi in het rood. Hartje, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat je allemaal niet met oude knopen kunt doen ;-) Het is laat maar nog een fijne valentijnsavond. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Really like the button heart. It's so original. I bet you had fun creating it!
    Happy Valentine's day.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Liebe Thea,
    das Knöpfe-Herzchen gefällt mir sehr gut! Das ist eine schöne und ausgefallenen Idee!
    Herzliche Grüße,Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige valentijnshartjes Thea.
    Groetjes Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk Thea, ziet er nog feestelijk uit ook.
    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi knopenhart en het roosjes hart vid ik ook super leuk!

    Geniet van je dag ,lieve groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schattige hartjes zeg, die van die knopen vind ik super, maar ja ben immers een knopengek hihi

    En bedankt voor het compliment over mijn letterbak schilderij, ja ben er helemaal tevreden mee, hij staat hier echt te pronken!
    En heb nog even op die link van je gekeken, maar wil altijd de stofjes ff voelen, maar ja dat heb ik met alles hoor, daarom zal ik niet zo snel iets via internet bestellen, of ik moet het kennen en dan bestel ik het omdat het zoveel goedkoper is, ik vind shoppen in het eggie veels te leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 2 hartjes,heel verschillende maar beide mooi!!Leuk gedaan het knopen hartje!En het andere is iid het proberen waard,wie weet lukt het.groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vind ze ook beide erg leuk.
    Het knopen hartje is super om ergens op te hangen.
    Groetjes en een fijne dag. Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Liebe Thea,
    so wunderschöne Herzen, ich mag das Herz mit den Rosen sehr, es ist prachtig! Ich liebe getrocknete Rosen!
    Ich wünsche Dir eine ganz wunderbare Woche
    lieve groetjes
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie harten, ik vind ze beiden leuk en weer een erg leuk idee.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooi hartje, je knopen zijn vandaag vertrokken. Laat je weten wanneer ze toegekomen zijn?
    Groeten Katrientje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vind de knopen super!!! Wat een boel blogs heb je, maar nu heb ik de goede ;-) Dank je voor je berichtje! Lief stofje hè? Maar van de rest blijf ik af hoor! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lief rood knopenhartje !~
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Was für ein entzückendes Knöpfeherz. Du hast immer so schöne Ideen.

    Viele Grüße
    Margrit

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik vind je knopen hartej zoooo leuk en wat een leuk idee om de rozenknopjes te gaan rijgen ben heeeeel benieuwd hoe dat gaat worden, IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik vind de knoopjes geweldig!!!! leuk idee om er een hartje van te maken. ik heb hier nog een doos tegelresten staan. :) volgens mij voor jou.... maar ik kan je adres niet weer vinden, mag ik die nog een keer?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. WAt een hartjes allemaal, heerlijk.
    Ja je moet de roosjes redelijk vers aan ijzerdraad rijgen en ze dan laten drogen dan wordt het heel erg mooi. Nu zijn ze te droog en broos om er nog ijzerdraad door heen te krijgen.
    Fijne dag.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fijne valentijn gehad?? Zal vast wel met die prachtige hartjes!!
    Liefs Juliette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hallo thea,

    ik heb wat problemen met mijn blog en moet heel decomputer eerst recetten voor mijn blog weer werkt... Je hartje van knopen vind ik echt geweldig!!! Moet het maar eens proberen! Heb het wel in mijn inspiratie boekje gezet nadat ik het in een blad gezien had haha. Leuk dat je dezelfde stof hebt !!! Dit patroon is van portaabellopixi gracie! Je kunt het patroon in nederland bestellen bij happy stiches. echt een super leuk patroon met verschillende variaties!!!! Wat de link betreft snap ik er niets van. Bij anderen werkt de link wel!
    gr Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. heel erg lief, ik merk dat ik wat in te halen heb hier, waar was ik dan de afgelopen dagen??? ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind die knoopjes ideeen van jou echt top!!

    Hoe origineel, ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥