dinsdag 22 februari 2011

GEVONDEN bij de kringloop


........Ik vond in de kringloopwinkel enkele kruidenpotjes van Goldina.......Ik weet nog goed dat ze lang geleden te koop werden aangeboden.......Als de Kruidenmeisjes van Tjitske van Nus.....ik was er helemaal verliefd op.....
Helaas kon ik ze niet betalen......dus toen ik ze zag staan......schoot het me weer te binnen......Ze zijn met de hand beschilderd.......enkele labeltjes zijn eraf gevallen.......Die kan ik er zo opplakken........want ze zitten er wel nog bij......evenals het echtheids certificaat.....

........Ich fand einige Kräuter Töpfe von Goldina im Kreislauf Geschäft.......Ich erinnere mich gut......dass sie schon vor langer Zeit zum Verkauf angeboten wurden ........Als die Kräutermädchen von Tjitske van Nus.....Ich war da total verliebt.......Leider konnte ich sie nicht bezahlen..........Also als ich sie sah.......wusste ich es gleich wieder......Sie sind handbemalt.....es fehlen einige Etiketten ......aber sie sind noch dabei.....zusammen mit dass Zertifikat.....

....I found some herbs pots from Goldina in the thriftshop......I remember that long ago they were offered for sale......so nice......They are called the Kruidenmeisjes of Tjitske van Nus.....I was so in love.......Unfortunately I could not pay them.......

......So when I saw them in the Thriftshop........I knew it all again.....They are hand painted.......some labels are missing.....but.......they are still on so I can fix it.......together with the certificat.........

28 opmerkingen:

  1. Ik zou van witte fimo zelf labeltjes maken en die erop plakken, en met een watervaste stift de naam erop schrijven.
    Groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super vonst heb je gedaan!! Ze zijn zo leuk!Ik was er toen ook helemaal weg van ,maar ik vond ze toch wel heel erg duur idd .Geniet ervan.
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige vondst, wat een lieve schatjes zijn het.
    Lieve groet Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik weet nog goed dat ze verkocht werden,leuk dat je ze nu in de kringloop vond.
    en dat labeltje ,dat kan je best zelf maken,je bent creatief genoeg.
    je rokjes van de vorige post,jammer dat het mijn maat niet is..wat zijn ze schattig,daar zal haar kleindochter blij mee wezen.

    lieve groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn dan wel geen kantjes en bandjes maar zeker wel snoeperig om te zien. Een lieve vondst.
    Wat een geweldige dingen zijn er toch te vinden bij de kringloop. Het is bij mij niet altijd feest hoor, maar de keren dat ik met lege handen terugkom zet ik natuurlijk niet op mijn blog.
    Ik moet wel zeggen dat na mijn verhuizing ik mezelf een tijdelijk krinloopverbod heb opgelegd.
    Inderdaad dan zie je pas hoeveel spullen een mens heeft.
    Maar misschien kan ik toch gaan en dan voor jou in de gaten houden of er nog kant en band te vinden is.
    Mag ik toch (want het is best moeilijk om niet te gaan) maar niet voor mezelf....lol
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Thea,

    Oh wat een lieve potjes !
    Die had ik ook niet laten staan ;-)
    Wel heel bijzonder dat zelfs de certificaten er nog bij zitten. Je hebt wel een heel leuk plekje voor ze gevonden in die mooie kast.

    Groetjes,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke potjes!! en nog wel van mijn naamgenoot hihi.. waar ik nog nooit van gehoord had!

    lieve groetjes, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. das boffen meid, dat is van brooddeeg gemaakt hé? Dat poppetje? En ik denk nu voor een prikkie, jou kennende, maar goed dat je toen gewacht hebt, hahaa. LG, Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een lieve schatjes die potjes.
    en ja je komt van alles bij de kringloop tegen voor ieder wat wils

    Groetjes
    esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik weet ook nog dat ze "in" waren het was nooit mijn ding.. maar ze zijn wel ontzettend grappig
    en wat heerlijk dat jij dit nu gevonden hebt
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh, ja, die sind wirklich goldig und passen ganz toll in deinen wunderschönen schrank.
    lg
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van zo'n vondst kun je inderdaad zo blij worden, ik ken ze ook nog van vroeger en vind ze nog steeds leuk om te zien.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik lief de kringloopwinkels. Ik heb daar ook enkele keren mooie zaken gevonden. Fijn dat je deze potjes gevonden hebt. Zij zien werkelijk leuk uit.
    Grootjes van Kassel,
    Thab

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een bof Thea, ze zijn super leuk zeg.
    Ik kende ze niet, ze staan super gezellig zo in je kast.
    Genieten zeg!!!
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. marjolein vh pl22 februari, 2011

    Hè gatv......zie weer niks :-(
    Ben net zo nieuwsgierig wat jij bij de kringloop gevonden hebt !
    Dag

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Thea
    Deine handbemalten Behälter sind wunderschön, fast beneide ich dich ein bisschen darum , Spass bei Seite , viel freude damit !
    LG Jutta

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een toeval dat je deze mooie potjes tegenkwam Thea ! Jij blij :-))
    Ik heb je rokjes bewonderd, wat knap !
    Doei ..

    BeantwoordenVerwijderen
  18. waar de kringloop toch al niet goed voor is...
    komt je wens toch nog uit :)

    Enne, dus naar de Boshoeve hoeven we niet te gaan?
    Ik wilde er altijd nog eens heen, maar zie er nu toch maar vanaf na jou ervaring.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Weer een leuke vondst
    Geniet ervan

    groeten Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie vondst die schattige potjes.
    En ze zelf restaureren moet voor jou geen probleem zijn toch.

    Je rokjes hieronder zijn super leuk.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super vondst Thea.
    Tuurlijk neem je die gelijk mee.
    Jammer dat er niet meer zijn.
    Ik zou ze ook wel willen.
    Heel erg leuk.
    Groetjes.
    Jeanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Toch leuk hé Thea als je zo een schat kunt vinden in de kringloop.Ze staan zo mooi bij de beren op je kastje. Nog een leuke dag
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat is het leuk he, als je dat nu weer tegenkomt.
    Dat is genieten. Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een prachtige vondst, kan je nagaan wat je in zo,n kringloop winkel al tegen kan komen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schattig zijn ze de kruidenpotjes Thea en dus voorbestemd voor jou! Zovast een heerlijk weekend gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk dat je ze nu ivind voor een habbekrats.
    Ik vond ze indertijd ook leuk, ben er ook niet aan begonnen.
    Prettige zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik weet wat je voelt want de hele serie is erg mooi.
    Want die heb ik met het bij horende kastje.
    Ook heb ik de koffie thee suiker pot.
    Die is ook zo mooi staat op mijn schouw in de keuken.
    Ook was er een meisje van die kon je zo op hangen.
    Hangt mooi boven de deur.
    Maar ik moet je wel vertellen dat het heel deur was en als ik dat van te voren had geweten dan had ik er nooit aan begonnen.
    Veel plezier er mee.
    En ze staan wel eens tekoop op mar.kplaats.
    groet Truus,

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥