zaterdag 5 februari 2011

BONTE JURK



.........Die Truus....nu wil ze alle kleding die ik de laatste maanden gemaakt heb...nog even laten zien.....ze wil een modeshow geven zelfs......mooi niet.....daar heb ik maar snel even een stokje voor gestoken.......is die even gek.....ze voelt zich hier al helemaal thuis.......
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dass meine neue freundin Truus sich bereits wie zuhause fühlt....ist nicht zu übersehen.....jetzt will sie alle Kleider.....die ich in den letzten Monaten für mich gemacht habe....zeigen.....sogar eine Modenschau will sie halten.....die spielt doch verrückt.....dieses Kleid ist okay.......ich denke das kann sie zeigen......es ist aus stretch und lecker warm.......
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.....Crazy Truus....now she wants to show all the clothes I've made in recent months.....even a fashion show......she likes.....O no.....it looks she already feels at home........this dress okay......she may it be show to you......It is nice stretch and cozy dress.........

23 opmerkingen:

  1. Guten Morgen Thea,
    ein wunderschönes Kleid/Tunika der Stoff gefällt mir auch super.Ein tolles Werk.
    LG und schönen Sonntag Adelheid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liebe Thea ,ein sehr schönes Stück .Du bist ja ein Multitalent!!!!So schöne verschiedene Sachen machst du .Einen schönen Sonntag wünscht dir Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Thea , Dat ziet er weer mooi uit .
    Daarom wil Truus ook graag showen.

    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben jij streng zeg!!
    Van mij mag ze best wel die show geven, als er maar niet teveel bloot in voor komt.
    Daar kan ik namelijk slecht tegen.
    Zeg tegen haar dat ze aan haar reputatie moet denken!!!
    Ze draagt een flatterende jurk, erg stijlvol en leuke stof.
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zie het als een compliment Thea, Truus is gewoon supertrots op jou en terecht:))

    fijne zondag!
    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk he? zo'n Truus..komt alles veel mooier op uit.
    leuke tuniek heb je gemaakt, en ook weer zo'n mooie ketting, of was dat allemaal al 'eerder voorbij gekomen'?

    Ik heb nu ook een 'Betsy' en een "Ricardo" er bij..
    tja, de plaatselijke lingeriewinkel stopt er mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk toch zo'n model die alles wil sjowen zonder te mopperen.
    Je jurk is goed gelukt.
    Groetjes en een fijne zondag Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. vraag ens aan truus hof ze troes die jurk aan laat doen bij het vlg uitstapje in mei? ☺ want deze hier vind de jurk prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van mij mag ze gerust nog meer showen aan zelfgemaakte kleding! Altijd leuk! Je hebt denk ik ongeveer dezelfde maat als ik en je gebruikt leuke stofjes, daar kan ik weer wat ideetjes aan op doen :-) Ik maak ze zelf vaak na van lekker zittende tunieks die versleten zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Laat Truus maar schuiven hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha die Truus. Word al heel eigenzinnig dus. Maar wat ze toont doet ze goed. Mooi jurkje hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Truus is er vast sprakeloss van geworden!!Laat ze maar showen hoor,wij zien het graag.Al het moois wat ze aan krijgt!fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Met Truus zul je geen ruzie krijgen :-) Fijne week gewenst Thea, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Thea, die Truus, gelukkig dat ze nog niet bij jullie aan tafel schuift, Je jurk is Geweldig de kleuren vind ik prachtig, fijne week Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die truus, een mooie grappenmaker! Lijkt me gezellig zo iemand in huis! Mooie jurk!
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Als je die aandoet in mei, ben je meteen te herkennen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Thea, dein Kleid gefällt mir richtig gut!!! Auch den Stoff finde ich total schön. Zeigst du uns denn das Kleid auch an dir???

    Einen lieben Gruße schickt dir Elvira

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Thea, ik kan de letters prima lezen, leuk dat je ze ook gebruikt. En je heb helemaal gelijk het woord vervelen ken ik net als jij niet. Gelukkig toch :-) Fijne week Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hahaha ,ik zou je even gaan vertellen waar je de mooie leters kunt vinden.....maar je hebt het al gevonden.
    Leuke lettertype !!

    Fijne avond,Romkje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hahaha die Truus! Maar ze doet het goed hoor! Prachtige jurk/tuniek!

    Wel erg leuk he, je kleding zo op de pop! Ik vind dat nog steeds heel speciaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De tuniek ziet er heel erg mooi uit.
    Leuk van Truus.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Liebe Thea
    Ich habe ein Problem , habe keinen deutschen Übersetzter momentan, so kann ich nicht lesen was du schreibst.
    Es grüßt dich herzlichst Jutta
    Manchmal ist es schlimm, mit meinen schlechten Auge den fehler suchen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥