dinsdag 25 januari 2011

ZWARTE KETTING


.......Al eerder maakte ik een ketting met deze zwarte kralen......ik vond hem wel leuk......maar wat lastig te dragen.......

..........Een beetje te lang om te dragen tijdens het koken of zo......bovendien was hij best zwaar......

..........Vandaar dat ik hem maar even uit elkaar gehaald heb......en er gewoon een andere ketting van gemaakt heb......deze keer is hij wel draagbaar.....ook tijdens het doen van een klusje.....Ik hou er niet van om dan telkens mijn sieraden af te moeten doen.....Hij is dus helemaal naar mijn zin.......

.......Vor einiger Zeit machte ich eine Halskette mit schwarzen Perlen......sie war nett...... aber ein wenig lang....... Und ein wenig schwer zu tragen während das Kochen oder so etwas......Deswegen habe Ich ihn demontiert......und eine andere Kette davon gemacht.......etwas kürzer.......somit mehr tragbar.......Und so ganz nach meinem Geschmack.........

22 opmerkingen:

  1. Doesn't that green background show off the black well! I like the necklace very much. It
    's so pretty and the clasp is gorgeous too.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Kette sieht sehr schön aus.So nach: von alt mach neu,sehr gut gelungen:))))))
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zo'n zwarte ketting staat leuk.


    Gr stina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel beter een ketting die naar je zin is.
    Nu gebruik je hem tenminste.
    Vind hem mooi geworden hoor.
    Veel plezier ermee.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja mooi Thea...en ja de glaskralen kunnen heel zwaar zijn...deze is weer lekker vlot geworden zo...prachtig...groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie ketting Thea.. ik heb de 'langere'versie nooit gezien, maar deze vind ik wel erg mooi, vooral die kralen er tussen met die bloemetjes.
    Staat vast mooi bij je zwart-witte tuniek.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Liebe Thea,
    eine neue Kette super, aus Alt mach Neu...ist dir gelungen toll;)))
    Liebe Grüße Adelheid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie ketting zo hoor Thea. Ja, best lastig als de sieraden in de weg zitten bij klusjes.Ik heb zo'n armband, die ik echt alleen moet dragen als ik uit ga, want anders blijf ik overal aanhangen, maar ja, hij is zo mooi dus wil ik hem toch graag dragen.
    Een fijne dag toegewenst,
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook een mooie ketting. Volgens mij heb je gouden handjes, als ik zie wat je allemaal maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik geef je een nieuwe achternaam!!!! Duizendpoot,... Troes Duizendpoot!! Aangenaam!!!! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een mooierd geworden Thea.
    Ja vreselijk als zo een ding de hele tijd loopt te irriteren en zijn eigen gang gaat, en als hij zo zwaar is, dan val je steeds voorover!!!
    Weg ermee, en nu hij verbouwd is, heb je er dan ook des te meer plezier van.
    Je zult er weer mee schitteren, wat eenvoud toch al niet kan doen zeg!!!
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O Thea ??......is er iets wat jij niet kunt ???...hahahahahah!! mooi !!! liefs van mij....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kan me voorstellen dat dit beter bevalt. Zelf hou ik erg van lichte sieraden, anders liggen ze letterlijk als een steen om mijn nek (lol). Je vintage kussen vind ik ook errug mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Thea, je ketting is zo erg mooi, heb er ook altijd een hekel aan om sieraden om en af te doen, ben je weer helemaal beter. Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is mooi geworden!
    Groetjes, Saartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo die ziet er goed uit, heb je het gewoon op nylondraad geregen. En zwart past overal bij mooi hoor.

    groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi!!! Dit is een mooie lengte. Lange kettingen vind ik ook mooi, maar ze zijn inderdaad niet echt praktisch.

    Een heeeeele goede oplossing zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hay meisie...

    Tjeetje ik loop echt achter op je bloggie...
    Ten eerste je hartjes van knoopjes zijn super, deze ga ik zeker ook maken.
    En dan je superleuke kussentjes..hoe romantisch!

    Ja gelijk heb je dat je deze ketting mooi pas heb gemaakt..het zal je zeker beeldschoon staan.

    Nou liefie, ik ben weer blij effies op je blog te zijn geweest..lekker bijkletsen.

    Liefs,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb een vriendin die veel lange kettingen draagt en zij blijft nooit ergens achter hangen. Ik daar in tegen wel, komt wellicht ook door de grotere boezem. In ieder geval, ik draag ook kort en vind je zwarte ketting erg mooi geworden.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is weer mooi geworden. Handig ben jij!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mooi Thea!! ik vind de bloemetjes ertussen zo lief:)

    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥