donderdag 27 januari 2011

ZELFGEMAAKTE LABELS



........Zo kwam ook het idee om met het Transferpapier eigen labels te maken......natuurlijk heb ik al verschillende labels met een eigen tekst....welke naaister heeft dat niet.......
Maar samen met Transferpapier en keperband maak je in een wip alles wat je graag hebt.....in leuke kleuren en met allerlei teksten...en veeeeel goedkoper als wanneer je ze ergens besteld........De boven en onderkant is automatisch afgewerkt......en aan de zijkanten heb ik het labeltje iets langer gelaten.....zodat je ze kunt inslaan en zo vast kunt naaien......ze zijn wasbaar tot 40 graden........Dit is natuurlijk nog maar mijn eerste begin.....met volgende ontwerpen ben ik al bezig.......het kan zeker nog iets verfijnd uitgewerkt worden........maar in principe zijn ze goed......en bruikbaar........


...............So entstand auch die Idee um mit Transfer Papier eigene labels zu machen......ich habe natürlich mehrere Etiketten mit eigenen Text......hat ja jeden Näherin oder.......Aber gemeinsam mit den Transfer Papier und Köper Band geht es im Handumdrehen.....alles was mann müchte in verschiedenen Farben und mit viele Texten......und viele malen billiger als wenn man sie bestellt irgendwo......Die oberen und unteren Rand des Etiketts wird automatisch durch ein Band abgeschlossen......und franst nicht aus......finde ich gut.......und an den Seiten verließ ich das Etikett ein wenig länger.....So können Sie nach unten klappen und nähe...... sie sind waschbar bei 40 Grad.......


.....Natürlich ist dies nur mein erster Versuch.........Aber ich arbeite bereits an neuen Designs.....Sie können sicherlich etwas mehr verfeinert ausgearbeitet werden......Aber im Grunde sind sie gut und nützlich..........
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
......Ik wil jullie heel erg graag hartelijk danken voor de vele en leuke reacties.......daar ben ik heel blij mee.....Door mijn hoge werktempo lukt het me niet om steeds bij jullie te reageren......maar ik doe m'n best........
..... Ich möchte Ihnen für die vielen netten Kommentare bedanken ....... Ich bin sehr glücklich damit......Durch meine hohe Arbeitsgeschwindigkeit.....schaffe ich es nicht jeder Zeit bei Ihnen zu reagieren.....leider....aber ich werde mein Bestes tun........

27 opmerkingen:

  1. meid wat een idee en wat voor een tip!! Dat ga ik ook eens proberen, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is hastikke Leuk
    Een eigen gemaakte label
    Heel geinig
    Groetje
    Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Uhummmmm...ik zeg niks......nog steeds veel te leuk !! hahahahahah!!...xxxx.....xxx...xx...x..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje Thea, wat leuk weer. Ik sta perplex van je creaThea tempo.

    Ik zou alles wel na willen doen maar mijn tempo is van de gemakkelijke;)

    groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. weer een leuk idee:) ik ga het ook uitproberen, dank je wel!!

    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe kom je er weer op?Hele orginele labels!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Thea,
    ich habe mal wieder ein bisschen bei dir gestöbert und mich an den vielen schönen Sachen erfreut, die du gemacht hast.
    Viele Grüße
    Margrit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super idee deze moet ik zeker in gedachten houden.
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Op al die mooie creaties hoort ook een mooi label :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke labels maar welk transfer merk gebruik jij??????Vind het prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hou dat hoge werktempo er maar lekker in hoor, dan zien wij tenminste leuke dingen voorbij komen! Maar dat transferpapier wat is dat? heb ik nog nooit van gehoord, maar het resultaat ziet er erg leuk uit!

    groetjes desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik heb helaas geen labeltjes, zat er wel aan te denken om ze te bestellen....maar dit is zeker veel goedkoper. super idee dus!

    groeten angela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hartstikke bedankt Thea, HOERA voor jou, wat een grandioze tip!!!!
    Ik zit nog goed in de labels, maar ik ga er wel wat mee doen om misschien iets voor mijn quilts te maken.
    Je bent weer goed bezig meid, die bron van jou borrelt lekker.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. das ist eine super idee und man immer die passenden farben herstellen.
    knuddelige grüße
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heej bezige bij wat maak jij altijd veel moois ik krijg er de kriebel van maar als ik ook iets probeer is het het net niet:-((
    maar ik geniet van al het moois wat andere maken en verwonder mij keer op keer, IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Thea,
    Wat goed zeg al die mooie labels.
    Heel handig.

    Groetjes, Alexandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een goed idee om op deze manier je eigen labels te maken. Is ook een stuk goedkoper zo dan dat je ze laat maken. En nu kan je ook mooi allerlei modellen uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Meis dit is echt een superidee!
    Daar ga ik iets me doen...dank voor de supertip!

    MarijkeXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wij hebben ze ook op die mannier gemaakt.
    Alleen gebruiken we Satijn lint.
    Vinden we net iets mooier.
    Maar die van jou zien er ook prima uit.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hé bedankt voor de tip van het trasferpapier, ik ga eens kijken of ik het op de kop kan tikken en ermee freubelen, leuk!

    groetjes desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Liebe Thea,
    vielleicht kannst du mir helfen.
    Der Vater meines Chefs ist gestorben mit 87 Jahren.
    Jetzt soll ich eine Karte machen und brauche einen niederländischen Spruch für die Trauerkarte.
    und was schreibt man vorne drauf? ich habe schon mal "sterkte" gelesen...schreibt man das in den Niederlanden?
    Die Beerdigung ist schon am Diestag und ich muss bis Montag mittag die Karte fertig haben...
    Lieben Dank für deine Hilfe schon mal
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk! En mooi gedaan!
    Prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Thea wat een grandioos idee zeg, tot dusver gebruikte ik het transferpapier alleen voor t-shirt opdrukken. Dank je wel voor de tip!
    Heel fijn weekend, liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ha Thea,
    Bedankt voor je berichtje. Vellum is gewoon melkglaspapier, zegt je dat wel wat?
    Jouw labeltjes zijn ook tof zeg!
    En jij ook een heel fijn weekend, de zon lacht ons al toe!!
    Liefs Karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Thea,

    Jij kunt vooruit met naaien! Wat een boel leuke labeltjes! Ziet er super uit.

    Geniet je ook nog een beetje van het weer tussendoor? Je gaat als een speer!

    Fijn weekend,

    groet,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dank je wel voor je hartstikke leuke berichtje!!! Ik vind dit ook een heel goed idee! Leuk! Jij ook een heel fijn weekend!! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Mam

    Ze zijn er heel erg leuk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥