vrijdag 14 januari 2011

ZEEPKETTING




..........Mijn eerste poging........Mein erster Versuch........

........Dit is de eerste zeepketting die ik maakte.....ook de zeepjes heb ik zelfgemaakt......misschien is het nog niet 100%......maar voor een eerste poging kan het er mee door vind ik......Het is wel heel leuk om te doen.....Een beetje verslavend......uhhhh een beetje....heel erg bedoel ik......het zal dan ook zeker niet de laatste zijn.....er liggen nog meer zeepjes te drogen.......als je binnen komt ruik je het meteen.....Maar je huis kan slechter ruiken.........niet......Mijn vriendin sprak al van een zeepvirus......Ze is zelf trouwens ook al in de ban van dat virus.....hihihi........moet kunnen toch.....het is een onschuldig vermaak.....


.......Dies ist die erste Seife Kette die ich gemacht habe.....die Seifen machte ich auch selbst.......sie sind vielleicht nog nicht 100 pro.....aber fur ein erster versüch bin ich nicht ganz unzufrieden.....Es macht wirklich viel Spaß zu tun.....es rieht sehr gut......es wird sicherlich nicht die letzte kette sein.....weil es heute schon mehr Seifen zur Trocknung liegen......
.......Unser haus rieht jetzt schon ganz nach seife.......aber es gibt Schlimmeres.......oder.......

34 opmerkingen:

  1. Hallo Thea

    Ik zou niet zeggen dat het je eerste ketting is hoor.
    Ik vind hem erg mooi, vooral de kleurcombinatie.
    Ik zou het ook graag eens een keer willen proberen.

    Groetjes,
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg. Lijkt me heel verslavend. Ik zag hier gisteren in de krant toevallig een workshop er voor staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat ziet er heel erg mooi uit...
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn er toch veel verslavingen.
    Gelukkig zijn dit de goeie.
    Want anders was er niet zo'n geweldige zeepketting ontstaan.
    Helemaal in jouw sfeer denk ik.hartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat grappig!
    Maar is dit om te dragen? Zeep gaat toch smelten en laat sporen na? Ik ken deze trend nog helemaal niet en weet dus ook niet wat je er mee kunt/gaan doen?
    Heel mooi gemaakt en je hebt nog 'snoepjes' van zeepjes om te gaan gebruiken.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wat leuk zeg, echt mooi geworden! Even een vraagje over de zeepjes, hoe maak je die eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah eindelijk je zeepketting :-)
    Ik vind de zeepjes er erg mooi uit zien hoor. En dat voor de eerste keer!!
    De ketting is ook erg mooi geworden, mooie materialen heb je gebruikt.

    Groetjes Karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er strak uit en heel erg leuk!!

    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, Thea wat leuk en zelf die zeepjes maken maakt het nog mooier. Ik ben alweer een tikkie jaloers op al die creativiteit van je, waar haal je de tijd vandaan????
    Groetjes, Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig meid, en zelf je zeepjes maak jezelf, dat is helemaal mooi, ik heb het virus ook al gehad, maar ben overgestapt, hahaa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jaa Thea...prachtig...wat zal het lekker ruiken en wat is je ketting leuk geworden...ook de andere vormen zeepjes zijn geinig....zulke verslavingen kun je nooit teveel hebben toch?! het enige wat we nodig hebben is een winkeltje waar ze tijd verkopen...maar ja...in iedergeval heel leuk gemaakt..hoop dat we er meer zullen zien...fijn weekend ..groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh wat is dat leuk!! en het zal inderdaad wel heel lekker ruiken bij jou thuis:)
    fijn weekend!

    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thea ik vind hem prachtig..
    Zou je echt niet zeggen dat het je eerste maaksel is.
    Heel mooi meis.
    En lekker toch die zeeplucht.
    Fijn weekend.
    Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk zeg... zag ze laatst ook op een party liggen voor de verkoop... Heb je daar veel spul voor nodig... ben wel eens benieuwd hoe je dat maak!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je eerste zeepketting ziet er geweldig uit,( je zou niet zeggen dat dit je eerste is),De kralen zijn ook prachtig, inderdaad het kan slechter in je huis ruiken.
    Ben benieuwd hoe de anderen eruit komen te zien. Fijn weekend Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn prachtig !!! ....jammer dat we het niet kunnen ruiken.......liefs fijn weekend van mij.....xxx....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Onschuldig vermaak!!!!
    Ik ben benieuwd hoe je man daarover denkt hahahaha
    Het mag weer wat kosten zou hier gezegd worden!!
    De ketting is super geworden, je hebt dit ook al aardig onder de knie zeg.
    Knuffels en een fijn weekend Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuk dat je ook even bij mij langs kwam en ik wacht rustig de tutoral af, heb hier al van alles in huis gehaald(wel kant en klaar zeepjes) om er eentje te maken en er komt steeds niets van, dus wie weet of ik nog iets met jouw tips kan doen! En zo'n kastje maken is superleuk hoor, al geef ik er mijn eigen draai aan, dus niet rechthoekig zoals op mijn site staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Was für eine dufte Idee liebe Thea und sooooo schön - ein schönes Wochenende und herzliche Grüße Gaby ;O)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooi Thea wat ben jij toch greatief en anders dan andere zeepketingen die ik heb gezien heel erg leuk een heel fijn weekend liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nu snap ik het, Thea! Het zullen vast allemaal beauties worden. Ik ga me er in verdiepen hoe je zeepjes maakt. En nu sta je vast straks naast je dochter: jij met de zeepkettinkjes en je dochter met de vogeltaarten. Die vind ik ook zo prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De eerste die je ooit gemaakt hebt zeg je? Ik zie een schitterende zeepketting, zeker geen 'eerste keertje'!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ach , zolang het deze verslavingen zijn. Wat zal het heerlijk ruiken bij jullie, veel plezier bij het maken van de "rest".
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nou, daar was je weer aan het werk, al die zeepjes.
    Die ketting vind ik echt mooi.Je zou niet zeggen dat het de eerste is(daar kommen vast nog meer)

    nog een gezellig weekend, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat ontzettend leuk!!! Ik zou zelf ook graag eens zeep maken, maar ik heb al zo weinig tijd... Is het moeilijk? Kun je er zelf de geur aan geven die je wilt?

    De zeepketting ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi! Je bent ook al zo veelzijdig!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ja, wat kan jij VEEL, je kan alles, ( behalve lingerie maken ;0) maar dat leer je vast binnenkort ook nog wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  28. OOhhhh wat mooi zeg, die zeepketting. Ik vind de zeepjes die je nog hebt liggen ook geweldig van kleur. Ga je hier ook nog kettingen van maken?? Fijne zondag, groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hi Thea,
    De zeepketting ziet er erg mooi uit! De kleuren zijn prachtig!
    Fijne zondag,
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat leuk Thea. Ik kan me voorstellen dat je dan 'los' gaat!! ....... zou er ergens nog een gaatje zijn.......
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  31. je hebt de smaak goed te pakken zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Thea, ik heb het tafelzeil vorig zomer bij de blokker gekocht. Fijne dag Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo Thea,

    Ik vind je site super en hoe maak je die zeepketting en waar heb je die spullentjes vandaag?

    lieve groeten,
    Paula Maas,

    marpau@ziggo.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥