woensdag 12 januari 2011

VRACHTWAGENS VOL.....



.........Ik ben wel heel erg benieuwd hoeveel vrachtwagens vol met bloemen jullie nu naar je huis hebt vervoerd.......Om al die lege plekken op te vullen...die de kerst heeft achter gelaten....Het is zo vreselijk kaal en donker......dan doet een fleurig bloemetje wonderen........Of heb ik daar aleen last van.....vast niet.......
......Bij ons rijden ze nog steeds af en aan...die vrachtwagens bedoel ik......Januari is toch eigenlijk de koopjesmaand dacht ik......nou....mooi niet in die bloemenzaken.......Ik heb er niks van gemerkt tenminste......


.......Ich bin sehr gespannt.....wie viele Lkw Ladungen von Blumen.....Sie zu Ihrem Haus transportierten......Um die viele Leere Lücken zu füllen.....Der Weihnachts schmuck hat so viele hinterlassen.....und die müssen natürlich sofort ausgefüllt werden.........Bei uns fahren sie noch gelegentlich.....die Lastwagen........Wie gut.....tut ein schöne bunter Strauß in diesen dunklen Tagen......

27 opmerkingen:

  1. Nee de bloemen waren erg duur vanmorgen op de veiling......kunnen wij bloemisten ook niks aan doen.......truste mooi stukje !!! liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In de winter zijn de bloemen vrij duur dus voor mij nog even niet. Maar binnenkort ga ik mooi op cursus ik ga papieren rozen maken en dan heb ik het ganse jaar mooie bloemen!!!
    Mag ik die mooie krans komen halen dit zijn echt mijn kleuren en ik weet dat ze heel mooi in mijn woonkamer zullen staan!
    Heel mooi gedaan hoor petje af.
    Groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt er idd een mooi stukje van gemaakt.
    er zijn trouwens
    ook best mooie nepbloemen te koop.

    Fijne dag groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. in de winkel zijn ze inderdaad duur en in de tuin zijn er geen oh wat verlang ik naar de lente

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou hier op de markt waren ze nog heel duur vind ik...maar ja..een klein bosje maakt het gelijk gezelliger in deze tijd en als ik het kan missen koop ik ze altijd.....kijk maar weer eens naar jouw arrangement...prachtig is het geworden en wat een mooi kleurtje van alles...heel mooi gedaan weer!! groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooohhh Thea, prachtige krans...en helemaal mijn kleur! Bij ons op de markt gisteren viel de prijs wel mee vond ik dus hier staat weer een geweldig boeket in de vaas met lichtroze tulpen en witte ranonkels...zo mooi...zucht...waar blijft het voorjaar...

    Lieve groetjes van Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als je er zo van geniet vergeet je wel een beetje dat ze zo duur zijn .En genieten dat doe je er toch van?

    groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Thea!
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. liebe Thea,
    es ist wirklich so. Ohne Blumen geht es in dieser grauen Zeit nicht.
    Ich habe mir einen Strauß Rosen ins Haus geholt und schon wirkt es nicht mehr so kahl.
    Ich wünsche dir einen schönen Tag.
    Liebe Grüße Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb zaterdag 2 bossen langstelige rozen (rose en wit) gekocht voor 4 euro, bij AH , heb me maar getracteerd voor een keertje. Normaal vind ik ze helaas ook te duur en koop eigenlijk nooit bloemen. Ben er dol op, maar ja...prioriteiten he

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Das ist ein wunderschöner Kranz geworden und ja. jetzt muss wieder Farbe in die Wohnung...das Wetter ist traurig und dunkel genug.
    Bald kann man schon für Karneval schmücken...das macht gute Laune mit den vielen Clowns und den ganzen bunten Farben.
    LG
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geen bloemen maar wel heel veel bolletjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Guten Morgen Thea,
    Dein Gesteck ist wunderschön und sieht zauberhaft und romantisch aus. Mir gefällen die zarten Farben sehr sehr gut.
    GlG Bernstein

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O Thea wat een prachtstuk heb je met deze mooie bloemen gemaakt !
    PRACHTIG !!!

    Nog een fijne dag ... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ´t is een mooie krans geworden,
    mooi die roze pareltjes
    groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou eh ... gezien de prijskaartjes die er momenteel aan hangen, zeker geen vrachtwagens vol .. klein fietstasje, mag dat ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit moet wel helpen om de leegtes op te vullen in je huis.
    Zalig weer, zo romantisch met die kleuren!!
    Ik had weinig kerstspul in huis gezet en dus weinig gevoel van leegte.
    Hoe lang kun je bloemstuk nu goedhouden Thea?
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hier ook geen vrachtwagens vol al lijkt me dat best een keertje leuk haha:) en wat zal dat lekker ruiken!! heb wel veel bolletjes in huis, een amaryllis en ik kreeg vorig weekend een rieten mand met narcissen en heb tulpen staan al bijna een week en ga morgen weer nieuwe halen voor t weekend:)
    geniet van je mooie krans!!

    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig Bloemstuk heb je gemaakt.
    SUPER, ik vind het na de kerst ook altijd zo kaal in huis, ben nog niet bij de bloemist geweest, ga er deze dagen even langs, leuke voorjaar's bloempjes kopen,
    Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit is echt een prachtig bloemstuk Thea, ik vind de kleurencombinatie van dat roze met de eucalyptus zo mooi.Hier zijn er ook heel veel lege plekjes in huis, gek toch dat je haast niet meer weet hoe het ook alweer voor de kerst eruitzag :))
    Geniet van je prachtige krans,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heb ik ook last van hoor Thea en een bloemetje is het juiste medicijn ziet er prachtig uit.IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je hebt zo gelijk,dat de kerst een kaalte heeft achter gelaten.Een mooi stukje heb je gemaakt.
    Hier is op het ogenblik niet veel te krijgen.
    Wel tulpen in alle kleuren

    groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een prachtig stukje heb je weer gemaakt Thea. Heb ook net roosjes mee genomen bij het boodschappen doen en toen ik thuis kwam stond er nog een bosje bloemen van mijn moeder voor de deur! Die is zoooo lief!

    fijne dag.

    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ohhh Thea wat een prachtig bloemstukje en ja ook helemaal mijn kleur dat rose.Ik koop echt armen vol bloemen nu,dat is in Januari altijd de grootste uitgave post haha .Dus straks weer op pad voor wat rozen erbij ,heerlijk
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Bloemen houden van mensen en ik kan niet zonder
    Heb net twee bossen tulpen in een emmer gezet.

    Je hebt er een prachtig werk van gemaakt

    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Erg mooi bloemstuk Thea! Dat is er een die ik opsla onder kopje 'leuke ideeën' :-)
    De bloemen zijn idd niet erg goedkoop nu. Zelfs op de markt vond ik ze duur...
    Maar het is wel erg gezellig nu.
    Je hebt de donkere dagen vóór kerst maar ook die van erná!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ja alles is zo kaal na de Kerst he Thea. Ik ben ook aan de bloemetjes geslagen! Mooi stukje heb je gemaakt hoor, heel lieflijk!

    Bloemen zijn momenteel erg prijzig ja... maar ik word er zo blij van! Het wordt tijd dat ze in de tuin weer eens te voorschijn komen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥