vrijdag 21 januari 2011

VINTAGE KUSSEN


.......Een jaar of wat geleden kocht ik bij de Hema een pakje transfer papier......Jammer genoeg had ik niet gezien dat het alleen bruikbaar was met een bepaald soort printer.......ggggrrrrrrrr.....laten wij nou net een ander soort printer hebben......Toch wilde ik het wel eens gebruiken......Dus kreeg ik voor mijn verjaardag een Inktjetprinter van manlief kado......Die dingen kosten tegenwoordig toch bijna niks......
.....Ik gebruikte een eigen foto voor dit Vintage kussen......ik heb het op linnen stof gestreken en daar ook het kussen van gemaakt.....een beetje aangekleed met oude kant van de rommelmarkt en als finishing touch een paar knopen........

.............Für ein Jahr oder so......kaufte ich mir eine Packung Transfer Papier.....Leider hatte ich nicht gesehen......es ist nur nutzbar mit einer bestimmten Art von Drucker.......Gggggrrrrrrr......Natürlich haben wir eine andere Art von Drucker.......Logisch......und ich möchte es zu gerne mal benutzen...... Also......bekam ich von Meinen Liebste einen Toto-Tintenstrahldrucker als Geburtstagsgeschenk......

....Ich habe eine selbstgemachtes Foto für dieses Vintage Kissen genommen.....Zuerst auf Leinen gebügelt und dann auf dem Kissen genäht......Das Kissen habe ich auch aus den gleichen Stoff genäht......Dann habe ich es ein bisschen dekoriert mit alter Spitze von Flohmarkt.....und als finishing touch ein paar Knöpfe.....

40 opmerkingen:

  1. ik moet toch ook eens aan de gang met transferpapier.. wat ziet het er prachtig uit!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw mooi hoor! Dat is echt een aanwinst voor op je bank!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, echt heel mooi!!Zo heerlijk romantisch. Wat een aanwinst, want je kunt er inderdaad leuke dingen mee maken. Aan creativiteit komt geen eind gelukkig.Hartje Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thea, wat heb je dit leuk gemaakt. Ik heb dit papier ook eens gebruikt om een afbeelding op een t shirt te maken maar het t shirt was te donker en je zag dus bijna niets van de afbeelding, waardeloos dacht ik maar nu ik dit bij jou zie ben ik van gedachten veranderd. Echt heel mooi!!
    Fijn weekend,
    Lieve groet Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier ligt ook al tijden transferpapier, sommige al geprint en wel. Maar het komt er maar niet van. Jou kussen ziet er prachtig uit. Echt vintage.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wat is je kussen mooi geworden Thea!! ik wilde pas ook een kussen maken met een eigen print.. helaas werd dat niet mooi.. misschien ook wel de verkeerde printer.. maar die van jou is in ieder geval heel goed gelukt:)

    fijn weekend!
    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Thea, wat een plaatje weer!! Erg mooi zal dit staan op de bank. Fijn weekend, liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooi kussen Thea .Wat heerlijk om zo creatief te zijn .
    Fijn weekend,Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben helemaal ondersteboven, wat mooi!!!!!
    Moet ik me toch maar eens in transferpapier gaan verdiepen.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is ie mooi !! Thea !!! geweldig goed gelukt !!! ....liefs fijne avond van mij........

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, Thea, das Kissen ist wunderschön geworden.
    LG
    Sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het transferpapier zie ik steeds vaker op blogs voorbij komen en ook jij hebt er weer iets heel moois van gemaakt.
    fijn weekend en groet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supermooi gemaakt Thea. De grote print is zo mooi gelukt! Heel fijn weekend gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is zo mooi geworden, ik gebruikte al eens transfer papier voor geboortegeschekjes.
    Jij weet de dingen goed te combineren.
    Katrientje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat lief en mooi.
    Laat ik nou net een nieuwe printer hebben (kreeg je bij aankoop van een laptop),dus dat komt mooi uit.
    Nu de rest nog (kopen).
    En dan ook vooral kant kant kant...duur duur duur.
    Maar wat moet dat moet en dan wil ik ook wel eens aan de gang gaan.
    Nog bedankt voor alle tips mbt mijn blog.
    Gr.
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. nou meid, dat is een prachtig kussen geworden, bof jij even met je verjaardagskadoo, hahaha, zu een paar maken en dan verkopen, zo mooi vind ik ze ☺ lieve groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi kussen.
    Prima gelukt.
    Ik doe ook wel eens iets met transfer papier.

    Fijn weekend Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooi kussen heb je ervan gemaakt, staat gezellig.

    groet stina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. THEA, DE KUSSEN IS ERG MOOI,LEUK EN PRACHTIG GEWORDEN.

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oo Thea wat is dit prachtig !! Mooie aanwinst !
    Je moet er maar opkomen ..

    Prettig weekend nog ... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. The pillow looks very pretty. How do you stop the material from getting stuck in the printer?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je brengt me op ideeën met dit prachtige kussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk Thea
    En zo heb je weer wat gemaakt
    Ik vind het een hastikke leuk kussen
    Ik moet toch ook eens aan de slag
    Weet alleen nog niet met wat.
    hahahahahahahahhaa
    Dat schiet op he....

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat toevallig, jouw blognaam is bijna het zelfde als de mijne.

    na de verkoop van de winkel wilde ik ook afscheid nemen van de naam. CreaClaudia leek me een leuk alternatief, helaas was deze naam al in gebruik en daarom kwam ik op Crea by Claudia!

    Dank je wel voor je lieve mail. Ik reageer ook meestal gewoon maar als het iets te persoonlijk wordt een heel enkele keer per mail.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Woooow, Thea, das ist soooo wunderschöööön ;O) *ganzverliebtguck* -ein schönes Wochenende wünsche ich Dir- Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuk idee! Daar kun je veel mee, met dat papier!

    Ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooi kussen heb je gemaakt ,leuk je eigen print erop, ga ook eens kijken naar z'n printer. Fijn Weekend verder Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Echt een prachtig kussen Thea. Ooh wat zal je een plezier hebben van je printer, het is echt zooo leuk om met transferpapier te werken.
    Fijn weekend,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ziet er prachtig uit, heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heerlijk,, wat een beauty van een kussen.
    ik heb dat spul ook nog ergens liggen en het zelden gebruikt.
    Ja voor mijn memory quilt wel, maar daarna nooit meer.
    Wat een reuze ideeën heb je toch, dit wordt vast wel "even geleend" van je vrees ik.
    Meid, helemaal super!!!
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. PHeel erg mooi! Prachtig dat kant.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Thea,

    Wat is je kussen ontzettend leuk geworden!!! Ik ben er ook al tijden mee bezig en maak ook geregeld kadootjes mee voor familie of vriendinnen die er altijd heel verguld mee zijn!
    Lekker dat je nu een goede printer hebt om er verder mee te werken!

    Groetjes Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dat is een hartstikke mooi kussentje geworden Thea! Binnenkort ga ik ook aan de naaierij... bloesje smaken voor het voorjaar. Jippié:-) Fijne week! Liefs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuk geworden hoor je kussentje.
    Ja met hulp van dat papier kun je inderdaad mooie dingen maken. IK heb ook een paket hier thuis liggen waar ik nog niet zoveel mee heb gedaan, misschien heb je mij even net dat zetje in de rug gegeven die ik nodig had om er eens mee aan de slag te gaan.
    Ik wens je een fijne week meid.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat krijg jij altijd veel reacties!! IK niet, toch zijn mijn rozen best mooi. En de jouwe ook op het kussen! Dat is ook een mooie engelse roos volgens mij.Ik zou alles wel willen maken, maar heb weinig tijd. Ik maak de rozen gewoon van crepepapier, maar behandel het papier van te voren op mijn eigen manier.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Thea,

    vielen Dank für deinen lieben Kommentar in meinem Rosengärtchen. Dadurch habe ich dich gefunden und festgestellt, dass wir etliche gemeinsame Interessen haben. Und weil es mir so gut bei dir gefällt, werde auch ich deinen Blog verlinken.

    Liebe Grüße von Elvira

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Bedankt voor je lieve berichtje, ik ben inderdaad helemaal nieuw in blogland, en kan wel wat tips gebruiken!
    Heb al een hele hoop leuk, mooie en creatieve dingen gezien, super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥