zondag 9 januari 2011

VERWENNEN


..........Met Kerst kreeg ik deze groene vogeltaart.......ik vind hem erg mooi....hij staat op een glazen taartplateau op het buro.....de vogels krijgen hem voorlopig echt nog niet.......veeeeeeeel te zonde.......Hier gaan we eerst zelf van genieten......

........Ik kreeg verschillende mooie Kerstkaarten van jullie........sommige zelfs met een mooi presentje erin........Van Sanny kreeg ik die mooie stekertjes.......
en Corien stuurde dit mooie gehaakte bolletje met belletje......Lief van jullie.... Heel erg bedankt......

.....Zu Weihnachten bekam ich dieses grüne Vogel Kuchen......Ich finde es sehr schön......ich habe es auf einem Glas Etagere gelegt......zum Dekoration.....sieht sehr schön aus.......vorläufig durfen die Vögel es nicht essen......das wäre Schade..... Zuerst gehen wir davon genießen........

..........Ich erhielt viele schöne Weihnachtskarten von Ihnen......einige sogar mit einem schönen Geschenk in eingeschlossen.......Von Sanny bekam ich die nette kleine Stecker......Und Corien schickte mir diese schöne gehäkelte Ball mit Glocke.....Sehr schön ... ich danke Ihnen sehr........

25 opmerkingen:

  1. Thea...het is weer een prachtige taart geworden.
    Is ook echt zonde om al aan de vogels te geven
    Hier staat het op de buitentafel
    Maar er komt niet veel op af nog
    Ze zitten meer in het voerhuisje.

    Ik heb wel eens met marsepein gewerkt op taarten
    Maar dat is best moeilijk
    Met het fondant heb ik niet gewerkt.
    Marsepein moet je eerst net als klei soepel maken
    Dan uitrollen.
    Dan kun je met stekertjes figuurtjes eruit steken
    Wil je figuurtjes dan gebruik je de klei methode.
    Om mooie figuurtjes te krijgen is best wel een karwei.

    Groetjes
    Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he, al die verwennerij.
    Zowel voor de vogels als voor jou.:-)
    kmailjesnel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow wat een leuke taart!!
    En je bent goed verwend ja!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weet je wat ik altijd zeg...wie wat bewaard heeft wat dus de vogeltjes houden het gewoon te goed, prechtige taart en prachtige taart, liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi ! die taart ...en wat een verwennerij....!!!...je bent een echte bofbips................liefs van mij.........

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooierd weer en die kleur !!!! Ik zou het ook zonde vinden om er niet eerst zelf een tijd van te genieten.
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig die taart en ook zo een mooie kleur. Ik had met dat slechte weer ook vogeltaarten gemaakt, maar niet zo mooi als de jouwe. Gewoon zaad en vet in een springvorm en de vogels genieten ervan.
    Groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een beauty, je taart! Ik heb het blog van je dochter bekeken. Ze maakt prachtige dingen!
    Geniet ervan!
    Jacoba

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig dat het een vogeltaart is anders zou je er niet vanaf kunnen blijven.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige taart heb je gekregen en wat ziet je haar er zo mooi uit;-) De taartjes van je vorige blog zien er erg lekker uit. Leuk dat je dat samen met je kleinkinderen doet. Lieve Groetjes Esther( het hartje lukt niet, komt misschien omdat ik een laptop zonder extra cijfers aan de rechter kant heb).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bijna zonde als daar straks allemaal snaveltjes in gaan zitten pikken, wat een mooie taart!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoii je heb groot gelijk dat je die mooie vogeltaart nog even voor jezelf bewaard.

    fijne week groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. je blijft in de taarten merk ik hahaa, en wat leuk die geschenkjes, doet goed he meid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou mam heel erg graag gedaan hoor!
    En jullie heel erg bedankt voor vandaag ben er zo blij mee!
    Kijk maar eens op mijn blog voor de nieuwste cupcakes

    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb er ook nog maar 1 buiten gezet. Ze zijn heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het zijn echt kunstwerkjes, even laten staan en dan de vogels er heel blij mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De taart is prachtig en lijkt zo echt.
    Een feest voor de vogeltjes.
    Fijne week, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik snap dat je daar nog langer van wilt genieten, was dit ook de taart welke op je lijstje stond?
    Goed geluisterd zeg, die Santa!!!
    Je bent ook aardig verwend met de kaarten, jammer dat je ze nu weer moet opruimen he, maar de kleine cadeautjes erbij zullen in de handen van Thea in goud veranderen.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige cadeaus heb jij gekregen Thea !
    Kijken mag maar aankomen niet ! ( de taart hé )

    En Thea hihi, wat die placemattekes betreft, ik was ze ook graag telkens NA een maaltijd af hoor. Als 't plastic is uiteraard .. deuh ..
    We willen het wel properkes houden hé meid !
    Maar dezen zal ik dan iedere keer mee in de machine steken en als ze versleten zijn dan doe k er weer andere mss.

    Nog een fijne dag verder ... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi Thea, wat een geweldige taart, zeker zonde om aan de vogels te geven.....

    Je vroeg naar de prijs van de postzak....ik heb hem via marktplaats....voor 10 euro....maar de meeste vragen ongeveer 30 euro per zak, dat vind ik persoonlijk wat prijzig, dus flink afdingen maar...

    en ik ga de postbode maar eens heeeeel lief aankijken;-)

    groetjes angela

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat is inderdaad zonde om al buiten te zetten! Eerst zelf van genieten hoor, hij is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hay meisie,

    Wat een geweldige taart...lekker eerst zelf van genieten..hij is prachtig!

    En wat heerlijk dat je zo bent verwend..dat verdien je natuurlijk ook....een echt lieverd ben je!

    Liefs en een fijn week..

    Marjke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. WAUW en nog een keer WAUW, die taart ziet er werkelijk prachtig uit, Thea.
    Super!!
    Een heel gezellige avond nog xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie taart.
    En ja eerst zelf genieten daarna de vogels.

    En je bent ook nog heerlijk verwend.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥