woensdag 19 januari 2011

UIT DE KNOPENDOOS



.........Hebben jullie nog veel knopen in een oude doos of blikje op zolder liggen.....Nee...ik helaas niet....ik heb ze al bijna allemaal opgebruikt aan het labeltjes maken enzo.......ik heb er gezocht op rommelmarkten en helaas maar weinig gevonden......Maar mijn vriendin vond er wel....ik mocht er wel wat van haar hebben......dus zijn we samen aan de slag gegaan......en hebben hartjes gemaakt van knopen.....Leuk om te doen joh....En het mooie van deze manier van verwerken is........je kunt eigelijk alle knopen gebruiken die een beetje bij elkaar passen.....zolang ze maar gaatjes hebben aan de bovenkant.......Ik zag ook al zoiets bij Bep van Natuurlijk groen en doen......Bep gaat er misschien nog wat anders mee doen......maar ik laat ze zo en ga ze ergens ophangen.....



..........Wie viele Knopfen habt ir in einer alten Schachtel herumliegen.......Bei mir wenig bis gar keine......aber mein Freundin...sie hatte eine menge bekommen......Ich hatte Glück und dürfte davon etwas haben......Gemeinsam haben wir Herzen von Knopfchen........Schau nur was da aus geworden ist....Ich finde sie sehr gut aus sehen......Sie wären sicher überrascht.....nicht....
Was man mit so alter sachen......noch so alles machen kan.............Volgens mij had ik deze sjieke boekenlegger nog niet laten zien.....hij is erg mooi.....Hand made by Janine......Ze had hem in een kerstkaart verwerkt....leuk he......Ze weet zeker dat ik graag dikke boeken lees...dus hij komt goed van pas......en het leuke daarbij is dat ik.....als ik hem gebruik weer aan haar denken moet.......Ich habe dies Lesezeichen noch nicht sehen lassen......glaube ich......er ist sehr nett.....Hand made von Janine...... sie hat ihn in eine Weihnachtskarte Verarbeitet.....Sie ist gut...nicht......

33 opmerkingen:

  1. das ist eine ganz tolle idee, thea.
    lg
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Thea,
    Écht prachtig. Vooral de 1e is helemaal mijn smaak. Ik ben zelf dol op hartjes, dus misschien binnenkort ook maar eens proberen.
    Lieve groet, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Thea, wat een geweldige hartjes. Ik was ze ook al eerder tegen gekomen!!! Er is ook zoveel leuks om te kijken en te maken in blogland.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee, nog nooit gezien!! nog maar een keertje speuren in oma's knopenschat.
    groetjes angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, wat een leuk idee, ik heb nog een schoenendoos vol knoppen en ga het zeker eens uit proberen, leuk dat jullie er van die mooie kantjes aan gemaakt hebben, Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee!Ik heb hier hele verzamelingen staan van oude knoopjes....dus ik ga ook maar eens rijgen.Heb je gewoon dun wikkeldraad gebruikt?Bedankt voot je tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn leuk geworden Thea,en vond je het geen leuk werkje om te doen?
    Ze liggen bij mij nog gewoon mooi te wezen ,ben er nog niet echt verder mee gegaan .Als het zover komt laat ik het natuurlijk zien.
    En je paarse bloemen die komen ook vast een keertje langs

    groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige hartjes Thea. Ik hoop deze zomer veel oude naaispulletjes tegen te gaan komen op rommelmarkten maar ik weet helaas uit ervaring dat het steeds moeilijker wordt wat te vinden.
    Fijne avond verder,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat schattig zeg die hartjes en ik stik dus nog wel van de knopen, misschien dat ik hiermee ook eens een poging ga wagen! En leuk dat je bij me langskwam en tja waarom mijn letterbakje niet lukt? Nou het lukt nu wel, maar ben tig keer opnieuw begonnen, dus je bent zo een paar dagen verder hé! En ben vaak met tig andere dingen tegelijk bezig, met het gevolg dat er heel veel dingen onafgewerkt liggen te wachten, maar ik denk dat je dat wel herkent! Het is dus een kwestie van tijd zullen we maar zeggen, maar uiteindelijk komt het goed, dat weet ik zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wat prachtig.
    Ik hou van knoopjes en ook van hartjes.
    hier word ik dus helemaal blij van.
    ik vraag ook altijd bij iedereen of ze knoopjes over hebben maar nooit niet niks.
    zo jammer en op mp ook bijna nooit wat.
    maar ik ga het toch ook maar eens proberen met de knoopjes die ik heb.
    heel veel liefs Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een moooie zeg !!! goed gedaan Thea...wat kan jij niet maken??? hahahhahah!!.....liefs van mij.....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuk zijn ze! Je hebt ze door ijzerdraad geregen zo te zien?
    Simpel maar leuk, ook voor op een kaartje of scrap hihi ik barst alweer van de iedeen!
    Knopen heb ik echt zat! Laatst vond ik in de kringloop nog een doosje vol oude knopen. En ook wel gehad van oma :-) En dat zijn de leukste he!

    Groetjes Karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook weer mooi Thea. Ik zal bij mijn give away een zakje met knopen doen as vrijdag. Ik heb er zoooooveeeel.Leuk idee, in hartvorm. Mooi voor Valentijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat ben je toch een handige bliksem hahaha, prachtig meid, en dan te bedenken dat ik een aantal jaren geleden alle knopen heb weggedaan, nu moet ik weer opnieuw beginnen te sparen, ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind ze ook zo mooi. Dat had ik dus al lang willen doen, de knopendozen doorzoeken. Helemaal vergeten. Ik moet maar eens op een lijstje noteren wat ik allemaal wil doen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg leuk gedaan, past mooi bij mijn hartjes verzameling!

    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Thea,
    Ik ben gek op hartjes, laatst met een vriendin een aantal kokers knopen gekocht in zo'n rommelwinkel, nu weet ik wat er van gemaakt moet worden......
    Dank je!!
    Groetjes, Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk idee!
    Ik ga snel mijn voorraad knopen eens bekijken.
    bedankt
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jij verzint iedere keer weer wat anders! Leuk die oude knoopjes. Ja ik bewaar ze ook allemaal. Heb ze nog en zelfs van die koperen ringetjes van gordijntjes, want ja ik haakte vroeger ook mijn gordijntjes haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk idee Thea, een vrouwen- en een mannenhart !
    Mooie boekenlegger heb je gekregen.

    Nog een fijne dag ... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Erg leuk vooral de eerste.

    De geboorte hartjes zijn geen gewone.
    Ze zijn er in rose wit en blauw wit.
    Ze heten ook echt geboorte hartjes.
    De smaak is pepermunt.

    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi mama

    Ze zijn er heel erg leuk uit!
    Pas in de stad wel een doos vol nieuwe kralen gezien weet niet of je die ook wilt?
    Ik hoor het wel

    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel grappig Thea, meid wat zeg je nou???
    Heb je geen knopen meer.
    Ik heb ooit eens een advertentie opgehangen in mijn ma der aanleunwoning en daar kwamen heel wat leuke reacties op af.
    Ze brachten mijn ma echt zakjes vol ongelooflijk mooie knopen.
    Misschien een leuke tip voor je!!!!
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk Thea, zo zie je maar weer, nooit iets weg doen.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gaaf man, ga ik als ik klaar ben met de keuken ook doen. Gun me er nu geen tijd voor ik wil die keuken afhebben dus ben steeds aan het schilderen, wat een klus maar ja dat wisten we maar het lijkt altijd wel meer dan dat je denkt.
    Ik ga ze onthouden leuk hoor.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Thea, wat een prachtige harten ! Moet ik ook eens gaan proberen, erg leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geweldig idee, Thea, leuk om ook te proberen.
    Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat zijn ze leuk geworden Thea en dat van oude knopen!
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super.
    Wat een leuk idee.
    Ik moet nog ergens een heel oud doosje hebben, zat ooit bij een trapnaaimachine die in de schuur staat,maar doosje is zoek.Trapmachine niet hoor.
    En dat doosje zat vol met oude knoopjes.
    Ooit komen we dat doosje ergens weer tegen...zou dus heel goed van pas komen.

    Gr.
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ich liebe Deine wunderschönen Ideen, liebe Thea

    eine schöne Zeit wünscht Dir Traudi mit vielen neuen, kreativen Ideen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk idee! Knopen en ijzerdraad heb ik volop.

    Groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Thea,
    Wat een superleuk idee!
    Ergens staat hier ook een knopenpot...ga denk ik ook maar een aan het snuffelen... Wat een superleuk idee!!!

    Lieve groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥