dinsdag 18 januari 2011

PAARS TUNIEKJE



.......Dit tuniek jurkje maakte ik voor kleindochter Lara-Lynn......een lekkere felle paarse kleur.......wat gekochte applicaties erop.....ik heb er nog een heleboel liggen.....en die moet ik eerst opmaken van mezelf voor ik een zelf geborduurde mag gebruiken......Dus zal ik maar heel veel gaan naaien......

...Diese Tunika habe ich für Enkelin Lara-Lynn genaht......ein schönes helles lila Farbigisch Kleidchen......Ich habe es im sommer schon gemacht.......aber es war ir etwas zu groß.....Ich denke jetzst ist sie genug gewachsen..........

21 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig shirtje. Mooie combi van stofjes. Dit smaakt vast naar meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Thea,
    Het ziet er vrolijk uit, lekker kleurtje voor zo'n klein prinsesje. En met dit saaie weer kun
    je helemaal vrolijk worden van een kleindochter in zo'n mooie tuniek.
    Groetjes, Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Thea. Had je toch nog even tijd tussen alle verjaardagen en koffie bezoekjes door om het tuniekje aan ons te laten zien:-)wat is hij mooi geworden,zal haar prachtig staan. Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk geworden! Combi van stof, bandjes en applicaties is super. Zal vast heel erg leuk staan.

    Groetjes en een fijne dag, Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie tuniek voor een mooi, lief meisje.
    Eerst gebruiken/opmaken wat je hebt. Goeie tip!
    Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Thea, ik ben dol op dingen door elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heey meisie,

    Wat een schattig tuniekje..
    Die kleur is super..lekker vrolijk zeg!
    Vlindertjes en stipjes..echt gaaf hoor..

    Liefs,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een lief tuniekje! En zo netjes genaaid daar kan ik nog van leren :-)
    De zeepkettingen van Eline staan op blz 35 :-)
    Succes met de taart en fijne dag morgen!

    Groetjes van Karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel erg leuk, tja dat krijg je he als je een meisje hebt ☺ dan kun je zo'n leuke dingen maken, haaa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem zo lief !!!.....fijne avond van mij....xxx.....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gedaan Thea, zo klein nog hè zo'n jurkje. En wat een mooie naam,Lara-Lynn nog nooit van gehoord.

    Fijne avond,

    Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig jurkje ! De kleinkinderen van je kleinkind showen dit jurkje vast over heeeel veeeel jaar, ik heb namelijk ook nog de poppenkleertjes die mijn overgrootmoeder voor mijn oma heeft gemaakt en mijn tante heeft die weer geërfd maar die had alleen zonen en zo zijn ze in mijn bezit gekomen. Dus je weet nooit welke weg dit schattige jurkje gaat afleggen ;-) En oh ja, ik was in Haarlem, thuiswedstrijd op de rommelmarkt dus niet in Arnhem. Groeten Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. The tunic is very pretty Thea. I think you have done a good job with it.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk!!! Ze boft maar met zo'n creatieve oma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een scattig tuniekje.
    Mooie kleurtjes.
    Al een beetje voorjaars kleurtjes.

    Geniet van het uitzicht.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk tuniekje voor je lara-Lynn. Zo zijn we altijd maar bezig. Is het niet voor ons zelf dan voor een ander.
    Fijne avond nog met de vriendelijke groetjes van Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. lara-Lynn boft maar dat ze zo'n mooi tuniekje krijgt en dan ook nog in het paars!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat schattig ....die vlindertjes erop vind ik zo leuk !

    handig zo'n oma .

    groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super schattig jurkje Thea !
    En je hebt ook nog wat gerommeld op de markt , leuke versiering heb je ermee gemaakt.
    Jouw zeepketting vind ik heel mooi !

    Een fijne dag nog ... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een bof voor Lara-Lynn, wie wil er nu niet met zo een bijzonder origineel jurkje gezien worden.
    Die kleur zal haar goed staan, ohhhhhhhhhhhhhhh omi, je bent een kanjer!!!
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo liebe Thea ,du bist ein Multitalent!!!!Deine Enkel können stolz sein ,so eine kreative Oma zu haben .Du machst so schöne Sachen für sie ,mit ihnen und überhaupt ,ganz tolle Dekorationen .klasse !!!LG Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥