zondag 30 januari 2011

NIEUWE HUISGENOTE....



.....Mag ik voorstellen......haar naam is Truus.....sinds vrijdagavond woont ze bij ons.....intern.....ze krijgt kost en inwoning en ook nog kleding.......word behandeld als een lid van de familie.......en hoeft daar niks voor te doen........nou ja niks.......af en toe wat sieraden en kleding showen.......is dat een goede deal of niet........Ze vind mijn creaties best leuk en stond er op om meteen een ketting die ik pas gemaakt heb te showen........uitslover......wou natuurlijk een wit voetje halen.........

...Darf ich vorstellen....ihr Name ist Truus......sie lebt bei uns seit letzten Freitag........sie bekommt Unterkunft.....Verpflegung und sogar Kleidung.......wird als Mitglied der Familie behandelt.....

......Sie braucht dafür wenig oder nichts zu tun........auser gelegentlich Kleidung und Schmuck zu zeigen......ist dass ein gutes Deal oder nicht........Ich meine nur......

27 opmerkingen:

  1. das machst Du sehr gut.Sie zickt auch nicht rum,immer schön brav und Du kannst sie sie überall hin stellen:)))))
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ruzie zul je niet snel met haar krijgen, ze zegt niets terug ;-)
    Maar ze is wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaa, truus woont bij troes, leuk hoor!! grappig logje meid. heb echt moeten lachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En als ze het niet meer naar haar zin heeft bij jullie mag ze hier met alle plezier komen wonen.
    Krijgt ze bovendien elke avond een nachtkusje.
    Prachtige paspop joh! Ja daar ben ik ook op zoek naar maar helaas nog niets gevonden.
    Wat ben je toch altijd lekker creatief, heerlijk.
    Fijne week.
    Lieve groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi is Truus, IK heb een Jacobien hihi. Staat nu te showen in mn slaapkamer maar straks mag ze weer aan het werk in de huiskamer (lui wezen...doet nooit de ramen of zo maar wil WEL mooi staan hihi ;) )

    @Idémaderiet: NU heeft Leentje Bakker hele mooie staan, ja oke nieuw natuurlijk, maar toch leuk hoor :) Ideetje voor iedereen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hay meisie,

    Wat een leuke Truus heb jij in je huis gehaald hahahahhaaha..
    Ik hoop dat ze wel haar werk doet...dit is vooral mooi zijn en de show stelen hahhaha..

    Nee zonder dollen, deze paspop is heel gaaf!!!
    En daar kun je leuke dingen mee doen...enne..je begint er bij 1tj en dan volgen er meer hoor!
    Bij mij staan er inmiddels al een stuk of tien, met de kleine paspopjes meegerekend..

    Leuk ...geniet van je Truus!

    Liefs,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, , die Truus treft het maar om bij jouw terecht te komen, ze zal zich niet vervelen. Dat zie je wel, ze wordt onmiddelijk aan het werk gezet maar de ketting is dan ook supermooi!
    Veel plezier samen met Truus ;)
    Fijne week van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die Truus toch, haha
    Maar het is wel een mooie, die ketting ook zeg.
    Veel plezier met Truus!

    Groetjes,
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel plezier met het nieuwe huisgenootje, lekker rustig type...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kijk ze is al gelijk aan het werk gezet ! ...hahahah!! fijne week liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lief zijn voor je nieuwe huisgenoot hoor !!!!
    Groetjes, TRUUS !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellige huisgenoot. Trekt aan wat jij wilt, geeft geen weerwoord. Die wil ik ook....
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van Truus kun je wel een huis vol hebben. Ze doet haar eerste opdracht goed hoor....leuke ketting!

    Lieve groet Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Veel plezier met Truus, maar dat zal wel goed komen. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Handig en leuk zo'n paspop! Mooie ketting ook!
    Ik heb nog zo'n paspop op de kop getikt uit de jaren 60! Maar met een een hoofd erop, ok leuk vind je niet? Ze had alleen geen haar en toen heb ik ook nog een goedkoop pruikje gekocht met prachtig lang haar.Ik show haar op exposities.

    Mooie camée ook heb je gemaakt.

    groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sommige huizen hebben vreemde kostgangers. Hoi lieve Thea alles goed daar in Limburg? ik verheug me er zo ontzettend op om in april weer te gaan. Kan helemaal blij worden als ik eraan denk.
    dikke kus en fijne week en geen ruzie maken he met je nieuwe vriendin. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg leuk en handig ik ben zo blij met mijn poppen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een elegante dame, mooie ketting ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk he, zo'n Truus... ik ben ook zo blij met mijn Meisje, en sinds kort ook Mannetje..
    Alles komt er veel mooier op uit, nu nog de lingerie Thea...kom gezellig meedoen met de club van lingeriemaakdames.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou dat is gelukt hoor dat witte voetje, ziet er mooi slank uit. Veel plezier met haar.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hee een Tante Truus heb ik nog niet wat leuk!!
    Maar waar heb je die weer vandaan!?
    Geen wonder dat ik zo weinig van je hoorde je had het tedruk met kletsen tegen Truus!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha, ha, hij is leuk! Zulke kostgangers kun je wel hebben.
    Maar wat een aanwinst. Super. Zul je veel lol van/mee hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk is ze, Thea! Zo leuk om te decoreren ook!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Vel plezier met Truus, ze heeft wel het ideale figuur

    BeantwoordenVerwijderen
  25. na, da hast du aber eine nette mitbewohnerin gefunden...viel tun braucht sie nicht und sie hält sogar den mund *lach*
    LG
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. oooo, liebe Thea, was für ein Zufall, so eine Liebe Dame ist auch bei mir eingezogen...
    ist das nicht toll?
    meine kleine, erholsame Blogpause ist beendet und ich drehe jetzt eine Blogrunde...

    ich wünsche Dir einen wunderschönen Abend und lasse liebe Grüße hier
    Traudi

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥