maandag 3 januari 2011

LEUKE TAK



.........Deze tak is nog van onze druivenstruik......toen die moest verdwijnen in verband met de bouw van een afdak......heb ik wat takken bewaard...om er iets leuks mee te doen......Ik heb hem aan een lint opgehangen......en daar wat leuke dingen aan bevestigd.....het is de bedoeling dat hij daar voorlopig blijft hangen.......de spullen die er inhangen zijn niet speciaal voor Kerst.......of wat vinden jullie......

......Dieser Zweig ist eine unserer Weinblätter............ Als er in Zusammenhang mit dem Bau eines Schutzdach gehen musste......Da hielt Ich ihn hier.......um etwas Kreatives da mit zu machen........

.......Ich habe es an einem Band aufgehängt......mit ein paar nette Dinge bleibt er vorläufig dort hangen.......die Dekoration......die ich jetzt habe ist auch nicht speziell für Weihnachten......oder was meinst du........

34 opmerkingen:

  1. Hoii Thea, nou ik heb ook zoiets dergelijks van een tak, en heb het ook nog wel voor het raam hangen vindt het zó gezellig staan, die van jou is ook leuk hoor!!

    Liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Thea,
    der Rebenzweig sieht sehr schön aus. Vielleicht passt das Wort winterlich besser zu Deiner Deko - und dann passt sie ja noch eine ganze Weile ;-)))
    GlG Bernstein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sniffff, ik ha ja ook dat prachtige glazen artje van jou, toen ik de kerst deko uit mijn tak hallde viel dat hartje af, ik had kennelijk het lint niet goed bevestigd en natuurlijk kaputtt, erg vind ik dat. sniff...
    en nee, het ziet helemaal niet kerst uit, ik wil ook de tak per seizoen dekoreren, dus fruhling, karnaval etc. :) lieve groeten van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het ziet er heel leuk uit, helemaal niet typisch kerst...
    Zelf heb ik al 3 jaar 2 wijntakken in mijn lampen hangen boven de keukentafel en per seizoen probeer ik er wat in te hangen... nu zit nog steeds mijn kerstversiering erin (de rest is allemaal al weg)omdat ik er nog niet uit ben wat er in te hangen... Maar zo voor het raam vidn ik ook erg leuk.. mocht ik er ooit nog eentje te pakken krijgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het leuk Thea
    Niks niet kersterig....Je kan er van alles aanhangen.
    Net wat je op dat moment leuk vind.
    Zou hem ook lekker laten hangen
    Groetjes
    Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee leuk hoor die tak. Ik heb er ook (nog) een hangen. Die van mij komt uit een appelboom en er zat een karrenvracht mistletoe aan,ja vorig jaar dan, en toen dat er af was bleef er een prachtige tak over.
    Groeten
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal leuk Thea.....en helemaal in hoor!! wij hebben er ook diversen in de winkel hangen.......met hartje enzo....liefs fijne week van mij.....xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk!!! ik heb ook nog takken hangen in de hal en boven de schouw in de kamer en laat ze ook lekker hangen, kunnen we ons lekker uitleven met decoreren toch:) ik heb de schaatsjes er aan aangehangen en hartjes.
    lekker laten hangen Thea en van genieten!!

    lieve groet van Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha ik lees net een blog waar de tak is opgeruimd en kijk hier is er eentje gekomen........
    Ik vind het erg leuk staan ,hoor Thea.
    En kan prima blijven hangen !!

    Fijne avond groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee hoor Thea..ik vind het niet alleen voor de Kerst leuk... ik heb ook een grote tak van de krinkelhazelaar hier in huis hangen met allerlei kleine friemeltjes eraan...krijg altijd complimentjes dat het heel apart is en heel leuk staat...de jouwe is ook heel mooi geworden...en er zijn toch altijd engeltjes overal zegt "men"?!...heel schattig gedaan hoor...groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoe Thea,

    bedankt voor je mening.
    Ook ik wenz je eeeel fijn 2011 toe met feel gezondhied.
    groetjes Conny

    Ik zal het ook laten hangen.Ist doog leuk om met de sesoen me te dekorieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Enig Thea, mooie tak met winters karakter, hij kan dus nog prima! Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. k Vind dat dit altijd kan hoor! En k vind hem harstikke leuk! Gezellig!

    Groetjes Karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A very pretty way of displaying your decorations Thea!

    Best wishes to you and yours for a very Happy New Year.

    Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha ha, ik heb ook zo'n druiventak, die hangt in het kasje, en daar slaapt het winterkoninkje normaal op..
    Maa nu moet hij even zonder 'roest' doen, want heb hem in een kerststuk verwerkt:)

    Wat betreft lingerie maken, Thea het is zo ontzettend verslavend... zoooo leuk om te doen.
    Je kan je creatief ook helemaal uitleven, en het is helemaal niet moeilijk.
    Dat lijkt maar zo.

    En die herenboxer, zo even tussendoor gaat makkelijk, dat ding is in een uurtje klaar.
    Als je een goed patroon hebt, is elk lingeriestuk best snel klaar.

    Jij woont ergens in Limburg.. daar zijn niet zo veel leraressen, tenminste niet bekend op het forum, dar kunnen leraressen zich op een kaart laten zetten, en er zit er 1 in Heerlen, en 1 in Maastricht, maar dat is beide best zuidelijk.

    Oost-Brabant zitten er ook 2, nb.l. Sint Anthonis en Mariaheide, dan wordt het al weer Breda.

    Is allemaal misschien wel wat ver voor je.
    Ik had 9 jaar geleden het geluk dat ik achter een adresje in de buurt kwam, deze mevrouw geeft eigenlijk '' gewoon' naailes,maar ook lingerie cusussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Liebe Thea,
    ich danke Dir sehr für Deine lieben Wünsche zum Neuen Jahr.
    auch Dir wünsche ich ein Neues Jahr mit ganz vielen kreativen Wohlfühlminuten... Gesundheit und Lebensfreude

    herzliche Grüße von Traudi

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Liebe Thea,
    eine schöne Idee und je nach Jahreszeit kann die Deko auch wechseln;))
    Wünsche alles Gute und weiterhin viele kreative Ideen im neuen Jahr liebe Grüße Adelheid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie tak, ik zal mijn man ook eens lief aankijken of hij de druif niet eens grondig moet gaan snoeien ;-)
    het staat zo mooi!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beste Thea, Erg mooi zo. Ik vind vooral het hartje met roosje erg mooi. Heb je die zelf gemaakt? Leuk zo met die pareltjes.
    En de hartjes op mijn kussen heb ik er gewoon één voor één opgezet.
    Fijne avond. Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk juist en je kan zo heerlijk afwisselen.
    IK heb er ook eentje hangen en die blijft hangen hoor elke keer verander ik hem met de pasen en de kerst dus....gewoon laten hangen ik vind hem leuk staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind het helemaal niet zo kerstachtig. Het ziet er gewoon heel gezellig uit. En helemaal van deze tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk! Lekker laten hangen! Hartjes zijn 'of all seasons'.
    Groeten,
    Jacoba

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Thea, wat een leuke tak! Lekker winters! Ik heb even weer bij-gelezen, bijna 2 weken niet geblogd! Tjee, wat vervelend dat geval met Marktplaats en je dochter. Dat er zulke mensen zijn, niet te geloven!
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi versierde tak Thea !
    En nee het doet niet kerst-achtig aan hoor. Het past wel bij dit seizoen !

    Ik had verleden jaar met kerst ook een tak met decoratie hangen.

    Fijne avond , Susie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ha, ha dat is grappig, ik heb ook wat laten hangen en dacht hetzelfde als jij, laat maar hangen hoor, erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Vind het helemaal leuk hoor zo.
    Bij mij hangt er ook al jaren een tak voor het raam. Ik houd niet zo van inkijk en dat houd alles een beetje buiten.
    Elk voorjaar hang ik er een nieuwe op.
    Ook hang ik er per seizoen iets anders in. Nu zijn de kerstboompjes er uit en wil ik iets met hatjes. Moet het alleen nog maken en is de tak wat leeg met alleen eucalyptes takjes erin.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk! Het is een seizoens deco tak, wat eraf, wat erbij: hartstikke gezellig!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Thea,

    Bedankt voor je lieve berichtje! Ik heb altijd mijn twijfels gehad over bloggen. Er gaat best wat tijd in zitten he. Maar het is het zeker waard. De leuke reacties die je krijgt, het gevoel dat je dingen met anderen kunt delen die het willen zien. Je leert zo mensen "kennen" met dezelfde interesses. Héérlijk!

    Even over je druiventak: zeker laten hangen! Prachtig! Ik ben dol op natuurlijke materialen. Hij staat prachtig zo bij jou!

    Groet,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo meine liebe Thea!

    Ich wünsche dir und deinen Lieben ein gesundes und glückliches 2011.

    ... mögen all eure Wünsche in Erfüllung gehen. ;))

    Herzlichst, Bea

    ★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
    ┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
      ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
    ☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
    ☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ha Thea,

    Ik vind natuurlijke materialen altijd mooi en zeker de druivenrank met zijn grillige vormen.
    Ik kan ook geen sfacheid nemen na de Kerst van al die gezeliige kaarsjes en staan er bij mij nog maanden, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooi laten hangen een poosje Thea, hij staat heel romantisch!!!
    Misschien dat je steeds afwisselt met decoraties, je kunt er alle kanten mee op.
    Tegen de pasen, komt hij weer goed van pas, briljant idee!!!
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh Thea wat gaaf zo'n druiventak ! Toen wij van de zomer in de Elzas waren zagen we ook zo'n tak in een huis hangen en die hing vol met allerlei verschillende soorten rood lint, stond ook heel gaaf ! Net als jouw tak, zo luk gedaan met die mooie hangers er in !
    Dank voor je lieve zorg, ik wens jou een heel mooi jaar met alles wat je nodig hebt, en een beetje extra, geniet maar !

    Veel liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Thea,

    Heel leuk zo'n tak.
    Je zal mijn winterkrans ook wel hebben gezien,er hangen winterse spulletjes aan...niks kerst
    Leuk straks met valentijn de hartjes,in de lente de vogelhuisjes en veertjes,zo kan je alle seizoenen voorbij laten komen.

    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥