woensdag 26 januari 2011

DESIGN KUSSEN



.........Mij is al zo vaak gevraagd..........waar haal je toch telkens al die leuke ideeën vandaan.......Nou ....dat zit zo......telkens als ik bezig ben om iets te maken......ontstaan er spontaan weer andere dingen......dat gebeurd gewoon vanzelf.....wanneer ik bezig ben.......Vandaar dat het helemaal niet goed is voor mij om niks te doen.......dan droogt de bron op zogezegd.......hihihi.....klinkt raar......maar is wel zo...................Maar goed...toen ik met het transfer kussen bezig was...dacht ik ineens dat ik ook wel een kussen kon maken met oude tafelkleedjes........vorig jaar kocht ik er enkele op een rommelmarkt..........dit is het resultaat.......aan de beide buitenkanten van het kussen heb ik een gedeelte van zo'n kleedje vastgenaaid......het figuur in het midden is met gordijnkant gemaakt.....Ik ben er zeer tevreden over.......ik durf het dan ook gerust uit te schelden voor designkussen.........

.............Mir wurde oft gefragt....... wie kommt man immer an die großen Ideen.........Nun......das ist so.....wenn ich etwas mache......dann entstehen spontan wieder neue andere Dinge in meinen Kopf......und dann muss ich sie einfach schnell......es passiert mir einfach so......

......Jedenfalls........wenn ich mit dass Transfer kissen beschäftigt war......wurde
die Idee geboren......ein Kissen mit alten Tischdecken zu machen.....Letztes Jahr kaufte ich mir einige auf einem Flohmarkt.....schöne alte Tisdecken.....einer von ihnen habe ich jetzt eingesetzt .....und das ist das Ergebnis......


......Auf beiden Außenseiten des Kissens habe ich einen Teil solchen Kleid genäht.....die Figur in der Mitte ist Spitzenvorhang.........Ich bin sehr zufrieden damit.......mein Design Kissen.........Aber auch im Internet finden ich oft Dinge.....die man später wieder in eine persönliche Schöpfung verwandelt..........

39 opmerkingen:

  1. Wauw Thea , tis e specialleke zenne !
    Weeral goed gevonden, het ziet er heel chic uit !

    groetjes .. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt volkomen gelijk Thea.
    Het is echt design.
    Mooi kussen....
    Brengt mij ook weer op een idee :-)

    Groetjes.
    Jeanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw sehr sehr schön....
    Das ist Thea-Design super schön
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liebe Thea ,dein Kissen sieht suuuuuuper aus!!!!!Mir geht es oft auch so ,die Ideen kommen bei der Arbeit.Oft ist es auch Materialverwertung ,hier noch ein Zipfel und da noch ein bischen und das Endprodukt überrascht mich dann oft selber .Ideen müssen bei mir dann auch gleich umgesetzt werden .Schöne Grüße Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van mij mag je schelden hoor.
    Heel mooi geworden moet ik onthouden.
    Groetjes en een fijne dag Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Guten Morgen Thea,
    Dein Designkissen ist sehr schön geworden. Auf mich wirkt es verspielt romantisch und gerade das gefällt mir besonders gut. Die Kombination von Spitze und dem Leinenstoff ist eine klasse Idee .
    GlG Bernstein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw... dit is echt een HEEL mooi kusen geworden.
    Erg sjiek en smaakvol.

    ( 'We' kunnen toch ook echt ALLes gebruiken en hergebruiken van oude spullen, nu ook alweer de glasgorijnen ...)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik ga je vergelijken met een bron,daar vloeid eindeloos water uit en bij jou zijn het wondermooi creaties

    BeantwoordenVerwijderen
  9. liebe Thea,
    was für ein wundervolles Kunstwerk.
    Ich bin ganz begeistert.
    Liebe Grüße Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha, ja ik herken dat wel,en je hebt gelijk, de bron mag neit uitdrogen. je kussens zijn prachtig en je weet wat ik zei erover? Verkopen!!! ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend kussen heb je gemaakt Thea! Het klopt inderdaad wat je zegt hoor. Als ik niets doe krijg ik ook geen ideeën, maar als ik eenmaal bezig ben, dan komen de ideeën als vanzelf.
    Fijne dag verder,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig dit kussentje !!!
    Ik zou er graag 2 op de bank willen hebben.............dus idd verkopen hahaha.

    fijne dag ,groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk geworden ,je hebt gelijk ik doe momenteel niet zoveel i.v.m met een stijve schouder en heb het idee dat ik ook helemaal geen ideeën meer heb ,gelukkig zijn jullie er nog voor de nodie inpiratie .Ik weet ook wel dat het allemaal weer komt als ik eenmaal gewoon weer aan de slag ga.

    groetjes BEp

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een fijne gave om zo creatief te zijn. Ook dit kussen is weer prachtig. Door jouw creativiteit breng je mij ook weer op ideeën, dank je wel!!!

    Lieve groet Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk geworden je kussen. En lekker blijven doorgaan met die ideeën van je, hihi.
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ja, je mag ze gerust uitschelden voor designkussen....ze zijn echt heel leuk!

    en lekker blijven freubelen...dan kunnen wij nog lang genieten van je ideeen.
    groetjes angela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. das kissen ist ganz toll geworden, liebe thea!
    lg
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ja hoor Thea het is echt een designkussen geworden!! heel erg mooi!!
    ik herken dat zeker wat je zegt.. als ik iets aan het maken ben, beginnen de ideeën te stromen vooral als ik allerlei materiaal om mij heen heb.. zit ik aan een lege tafel gebeurt er ook niets..
    dus lekker door blijven gaan:)

    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou, dat is ook toevallig. Mijn ouders zijn net verhuisd en ik heb hun gordijnen (een smal strookje) gekregen want ik zag daar een erg leuk kussen in!!! Alleen ligt het bij mij nog op de stapel: "ooit te maken"!!!! Die van jou is al prachtig geworden hoor. Waarom heeft een dag maar 24 uur???
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Thea!

    Wat heb je dat weer mooi gemaakt! Inderdaad echt design kussens... Supermooi!

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het ziet er heel leuk uit Thea!!
    Ik herken me helemaal in je woorden...al doende komen er steeds meer creatieve dingen uit je handen, en dan te bedenken dat ik jaren niks heb gedaan met al die creativiteit in me...en dat ik nu merk hoeveel voldoening ik eruit haal.
    Keep on going!
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha Thea
    Wat mooi!!!! dit is echt een disign kussen geworden. Ik vind dat je rustig door mag schelden!
    Wauw!
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. dit is mooi!
    wat heerlijk toch dat je dit kan bedenken.. nee zorg jij maar gewoon dat je aan de gang blijft... dan kunnen wij genieten van je creaties
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heerlijk als je uit alles en niks gewoon weer inspiratie haalt en daar geweldige dingen mee fabriceert, je kussen is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat heet loslaten he?! Als je met het ene bezig bent, ontstaat spontaan het andere. Geweldig meid. Zo, zo, zo ontzettend mooi gemaakt.Helemaal in stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hij is weer prachtig Thea. Bij mij werkt het ook zo, terwijl ik met het ene bezig ben, is mijn hoofd al bij het volgende (lol). En leuk om van alles te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Kijk aan weer zoiets moois,prachtig
    Ha ha hier zit er ook een,ben met het ene bezig en het andere al aan het voorbereiden.

    Dat is genieten
    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Van mij mag je ook schelden, ik doe lekker met je mee, potjandoosie ;-) wat een mooi kussen heb je gemaakt.SUPER. Ik dat ook (creatieve buien) als ik de hele dag niet iets creatiefs gedaan heb raakt ik mijn inspiratie kwijt en slaap ik ook nog eens slecht omdat dan alle dingen die ik die dag had willen doen voorbij komen. Fijne creatieve dag Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Liebe Thea
    ich bin begeistert! Das Kissen ist wunder-wunder-wunderschön geworden!
    Eieder eine tolle Idee von Dir!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een prachtig kussen en een goed idee (zoals altijd)

    groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig Thea,Crea Thea Design.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Je mag het uitschelden, vloeken , tieren wat jij maar wilt, je kussen is gewoon FANTASTIC!!!!!!!!!!!
    Helemaal een Thea kussen en wat zal die mooi in je interieur staan.
    meid, je hebt de bron weer eens goed aan gesproken.
    Hopelijk blijft die nog heel lang bestaan.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Zal ik ooit iets anders kunnen zeggen dan leuk leuk tegen jouw !! wil je een keer wat maken wat ik niet leuk vind??? dit word erg saai zo toch !!! maar je bent en blijft een lieverd geniet elke keer weer bij je !! en denk zuchttt was ik maar zo creatief .......xxx van mij....

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wauw leuk hoor!
    Beetje brocant en nogstalgisch is ie ook!
    En bij mij is dat ook zo, hoe meer je aan het doen bent hoe meer ideen er opborrelen! Van niks doen word je passief!
    Fijne dag!
    Groetjes Karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ja kijk, dit is écht chique hoor!

    Grtjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Chique de friemel dat kussen!! Die bron van jou stopt waarschijnlijk nooit, je hebt het in je.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Das ist wieder eine so toll umgesetzte Idee liebe Thea :O) Hab ein schönes Wochenende und sei ganz lieb gegrüßt - Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Volgens mij noemen ze dat creativiteit ;-)
    Jullie creatieve mensen bedenken zo'n mooie dingen, zodat wij minder creatieve mensen het kunnen afkijken.
    Het kussen is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Thea,
    Your pillow is beautiful!
    And I so agree that whenever we create, we just keep getting more and more ideas.
    I will never be able to keep up with all I think about! =)

    Enjoying my visit here.
    Thank you for having some in English.

    blessings

    barbara jean

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥