maandag 17 januari 2011

DECOREREN MET KOOPJES


.........Gisteren zijn we naar een grote rommelmarkt geweest.........ik kocht daar dit bestek......leuk om mee te decoren.....Ik heb het gisteravond meteen afgewassen.....zodat ik er vandaag een kantje om kon binden......en er ergens een leuke decoratie van te maken.......

......... Wir besuchten.......gestern einem großen Flohmarkt......Ich kaufte da ein paar schöne alte Messer und Gabel.....zur Dekoration......


..........Bij een andere kraam kocht ik dit setje van 2......Een heel andere kwaliteit.....maar toch mooi......ik was al een tijd op zoek naar een betaalbaar setje......en nu op 1 dag zomeer twee stuks.......geweldig.....ik ben er dan ook heel blij mee......Op het dienblad heb ik een decoratie gemaakt met een potje sneeuwklokjes...een Kerstroos en het bestek.....wat kant en gedroogde roosjes maken het af.....Niet gek als januari deco dacht ik......Het mos gebruikte ik ook al in mijn Kerst deco.....dus het is droog.....beter voor het bestek denk ik.....



........An einem anderen Stand..........kaufte Ich mir dieses Set von 2...... etwas anderes aber auch schön......ich war schon eine Zeit Auf der Suche nach einem günstigen Set...... und nun auf 1 Tag zwei Stücke.......erstaunlich.....glaubt ir das ich sehr glücklich bin.......

.....Auf dem Tablett habe ich eine Dekoration mit einem Topf Schneeglöckchen gemacht.....eine Christrose und Besteck.....einige Spitzen und getrockneten Rosen..... nicht schlecht für ein januar deco gedacht......Das Moos hatte ich auch für meine Weihnachtsschmuck verwendet..........es ist jetzt trocken......ich denke so dass es besser ist für das besteck.......

26 opmerkingen:

  1. Prachtige sets heb je gekocht...ook leuk zo met het gedroogde mos...echt super mooi.

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo

    Wat een leuke creaties weer.

    groetjes Daan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Thea, geweldig, hé als je voor weinig zulke leuke dingen kunt kopen. Wat een prachtige foto collage heb je gemaakt!
    Groeten, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig bestek heb je gekocht, Thea, je hebt er wat moois van gemaakt, prachtig met het mos !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig! Wat je zo al niet tegen komt op een rommelmarkt!

    Dan moet je er ook al `doorheen` kunnen kijken om er wat moois mee te maken. Dat is je heel goed gelukt! Ziet er fantastisch uit!

    Groet,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een gezellig geheel heb je ervan gemaakt!!
    groet
    Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hay lieve meis,

    Wat een schattig bestek, ja daar kun je echt heel leuk mee decoreren...
    En je andere spulletjes zien er ook al helemaal old look uit..
    Het fotolijstje is gaaf!!!!!!
    Leuke nostalgische post..

    Liefs en een fijne week,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach ach ach wat is dit weer prachtig Thea.
    Zo simpel en zo veel romantiek straalt er vanaf!!!
    Heel mooi hoe alles bij elkaar past.
    Een vruchtbare dag was het dus.
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel steilvol doe jij dat allemaal. prachtig en goedkoop. leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kom via via op je blog wat een geluk had jij gister met dat mooie bestek. Je hebt er gelijk een mooie decoratie van gemaakt ziet er super uit. Heb me ook aangemeld als volger.

    groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een plaatje zo! Hoe je met weinig zo iets moois kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het ziet er super romantisch uit meid, mooie deko uit jouw handen natuurlijk, ik zou niet weten wat ik ermee kon ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi setjes Thea en dan kant en gedroogde roosjes ,echt een heel mooie decoratie weer
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi allemaal!

    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. He wat heerlijk knusjes en zo gezellig!!
    Je heb alles zo mooi op de foto gezet, echt genieten is dit!

    Fijne avond nog Thea...
    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk he om van al die leuke aankoopjes weer wat moois te maken.
    Het is je weer gelukt, het ziet er weer heel erg gezellig uit.
    Lieve groetjes gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wunderschöne Sachen und wunderschöne Fotos hast Du da!
    Ich freue mich auch schon darauf, dass es bald endlich wieder Flohmärkte gibt..... Im Winter sind es nur Antikmärkte und da sind die Sachen, die mir gefallen einfach zu teuer!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook een topdag voor jou dus Thea. Prachtig bestek heb je gevonden. Mooie januari deco hoor, vind je zakhorloge ook heel mooi. Veel plezier met je mooie aanwinsten, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk allemaal Thea! Je hebt goed gescoord op de rommelmarkt:)) Je schoteltjes vind ik ook helemaal gaaf. Fijne dag! Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  20. liebe Thea,
    vielen Dank für deinen Kommentar.
    Der Loop ist eine Art gewickelter Schal den man locker um den Hals trägt.

    Wie mir scheint war dein Flohmarktbesuch sehr erfolgreich.
    Die Bestecke, die du entdeckt hast gefallen mir sehr.
    Ich wünsche dir einen schönen Tag.
    Liebe Grüße Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat je al niet met een mooi besteksetje kunt doen, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg mooi decoratief bestek Thea!
    En je hebt er een hele mooie decoratie van gemaakt!
    Groetjes van Karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Thea,

    Koffie al op by Claire, gezellig hé, hier ook weer beetje opgeknapt, nog niet helemaal toppie maar ben weer lekker bezig en de meiden van me doen ff lekker stoffen en soppen voor me, lief hé! groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. marjolein vh pl02 februari, 2011

    Dan kom ik toch ook even bij CreaThea kijken en ik zie idd erge leuke dingen langskomen.
    Leuke ideeën zitten ertussen
    Dag,

    @ Hier alles goed of had je nog meegekregen dat we weer naar Tibet en Nepal geweest zijn. Categorie Nepal en Tibet 2010(rechter kant)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥