vrijdag 7 januari 2011

CUPCAKES EN TAART


.......Oftewel...de eerste poging.......we zouden samen met de kids eens even proberen of wij ook taarten en cupcakes konden decoreren...met marsepein en rolfondant.....het ging prima zoals jullie zien......Ook om te proeven hadden we iemand........want ja...dat moet ook gebeuren...is heel belangrijk zelfs......

.....Unser erste Versuch.....mit den Kindern haben wir Kuchen und Muffins mit Marzipan und rolfondant dekoriert......es war in Ordnung wie man sehen kann.......Auch für die Probe hatten wir jemanden........denn ja.....das sicher auch muss sein....ist sehr wichtig sogar......dabei hatten wir eine menge spass......






........Nee...ik heb de taart nog niet geproefd.......ik hou helemaal niet van marsepein.....bij deze taarten en cupcakes hebben we rolfondant gebruikt....ik weet niet of er veel smaak verschil is......In het weekend word hij aangesneden.....Ik wil dit leren omdat we in 2011 heel erg veel te vieren hebben...en dan zijn zulke taarten natuurlijk erg leuk.........

........Nein......Ich habe den Kuchen nicht probiert.......ich liebe Marzipan nicht.....Ich weiß nicht ob es viel Geschmack Unterschied gibt.......Marzipan oder rolfondant.......Dieses Wochenende wird er angeschnitten.....Im Jahr 2011 haben wir wirklich viel zu feiern......und dann Sehen solche Kuchen natürlich sehr schön aus.......und wenn man sie selbst machen kann.....dass wäre doch schön......

24 opmerkingen:

  1. hahaa, die laatste foto van je madameke, geweldig, Laura doet dat al jaren zulke taartjes en taarten maken, kun je zien op haar blog, rechterkolom. Ik vind het wel wat aan de zoete kant allemaal, maar ze zien er prachtig uit. Die van jou en de kids zijn ook geweldig goed gelukt, eet er maar neit te veel van anders ben je dra een tonnetje ☺
    fijn weekend, Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie taartjes en...ik zie dat ze lekker weren; :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend mooi, hebben jullie die taarten en cupcakjes gemaakt.
    Je dochter lijkt zo veraf op de foto wel heel veel op jou!!

    Ik vind die van Rick het mooist, en ook het knapst procentueel in leeftijd gezien :):):)

    Lijkt me ook erg leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn prachtig! Dat is vast een heel gezellige middag geweest voor omi en de kids!

    Ze zien er super uit! Leuk wat je er allemaal mee kan doen he! zonde om op te eten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is jullie heel goed gelukt!
    Hopelijk heeft het allemaal ook lekker gesmaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een plaatjes.
    Zowel van de kinderen als van de cupcakes.
    Snoepies gewoonweg.
    Ze genieten, kun je zo zien.
    En dan geniet omi ook.
    (hartje) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eerste poging? Dit ziet er zo leuk uit dat ik dacht dat jullie dit al vaker gedaan hadden hoor. Groetjes, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat ziet er super uit, en zeker voor een eerste poging
    Ik wil dat ook nog eens leren, heb je daar gekochte of zelfgemaakte rolfondant voor gebruikt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Thea wat zijn ze goed gelukt voor een eerste keer!! Dat beloofd wat! En vond je het zelf ook lekker?
    PS. Aan het begin van de avond toen je het blogje er net had staan kon ik niet reageren! In het tekstvakje hier kon ik geen cursor plaatsen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een snoepies Thea en de cupcakes zien er ook prachtig uit. Het lijkt me erg leuk om te doen, alleen wel "gevaarlijk" voor de lijn. Fijn weekend. Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie taarten hebben jullie gemaakt. Heerlijk om zo samen gezellig zoiets moois te maken. Wat een leuke foto's van Rick en Lara-Lynn.
    Een heel fijn weekend toegwenst.
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kijk nou de hele familie is aan het versieren.....leuk hoor Thea......lief !! fijn weekend liefs van mij....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh, thea, zuckersüß die beiden....und wer wohl der tester war *lach*
    man sieht, dass es euch allen so richtig spass gemacht hat.
    lg
    und ein schönes wochenende
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje je bent echt een duizendpoot. Die cupcakes en taart zien er geweldig uit. En je kleinkinderen zijn schatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oooh wat lekhur!!! en mooi en wat leuk om zo te doen met kinderen!

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie creaties Thea ! .. En dat voor de 1ste keer ? !!
    Knap hoor !
    En men ziet ook direct wie de makers en wie de proevers zijn, hihi.
    Nog een fijn weekend .... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een heerlijke aanblik zijn de cupcakes.
    En dan ook nog zo gezellig om met de kindertjes te maken.
    Ik had wel graag een stuk willen proeven :))

    een gezellig weekend, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat enig met al die kinderen zo bezig te zijn. Fijn weekend en eet smakelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk Thea, ik heb een taartenwinkeltje op het web gehad, kan het niet meer, maar dit ziet er gezellig en heel leuk uit!!
    Er zit een groot verschil tussen hoor!! Ik bedoel marsepein en rolfondant. :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hartsikke leuk die taartjes, ook leuk om met kinderen te maken.
    Ben dol op marsepijn, ik kan het hier in Frankrijk zo kopen in de supermarkt gekleurd en al. De echte marsepijn komt ook uit onze streek, wordt van amandeltjes gemaakt.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat schreef je nu als laatste??? Ik wil dit leren, meid je bent een echte koekenbakker uhhhhhhhhhhhhhh taartenbakker in hart en nieren!!!
    Wat leuk zeg, doet me meteen aan mijn fimo tijd denken.
    Zo kun je je heerlijk uitleven met dit heerlijks en wat origineel om zo een stuk taart voor je neus gezet te krijgen.
    Heel goed gelukt ennuhhhh die Lara Lynn lust er wel pap van hahaha.
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Thea ,es ist so schön mit so kleinen Zwergen was zu tun . Hat bestimmt auch ne Menge Spass gemacht .Schönes Wochenende wünscht dir Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ha Thea
    Wat zijn ze super leuk geworden!
    Ik heb deze week een logeetje gehad en wij hebben samen een tulband versiert met glazuur en figuurtjes! helemaal leuk! dit is echt veel mooier
    rol fondant is gewoon suiker dus smaakt niet naar amandelen maar wel mierzoet
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ze zijn heel erg goed gelukt. En dat jullie dit voor het eerst deden zie je echt niet zo professioneel ziet het er al uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥