maandag 10 januari 2011

Creatief Centrum Heesch


.........Zondag zijn we naar het Creatief Centrum Heesch geweest.....de winkel van Hobby Handig......Onze jongste dochter Sandra is volgende week jarig......ze mocht zich hier haar kadoos uitzoeken.....en omdat ze hier sinds kort ook spullen verkopen om taarten en cupcakes te decoreren......was de keuze snel gemaakt...bovendien zijn ze op zondag open......dat is handig........Je ziet wel hoe blij ze was met haar nieuwe spulletjes.....Op de foto zie je mijn aankopen.......Het tijdschrift hobby handig en het blad Creatief met foto's kregen we gratis....Misschien omdat we zulke goeie klanten waren........

.........Sonntag sind wir in der Creative Center Heesch gewesen.....Der Shop von Magazin Hobby Handig.....Unsere jüngste Tochter Sandra feiert Geburtstag nächste Woche.....Sie durfte ihre Geschenke auswählen......Sie sind auch am Sonntag offen.....wie bequem........

......Schau mal.....wie glücklich sie war mit ihrem neuen Sachen......Meine Einkäufen....stehen auf dem Bild.....

22 opmerkingen:

  1. wat een leuk knutsel spul daar kan je gezellig mee freubelen.
    Alvast een hele fijne dag voor haar

    Groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken de winkel nog uit de tijd dat het een kralenshop en poppenhuiswinkel was.
    Het wordt misschien eens een keer tijd om te gaan kijken hoe het er nu uitziet.
    (is maar een kwartiertje bij mij vandaan!)

    saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh ich glaube ihr wart im Paradies ;o)
    Herzliche Glückwünsche an Deine Tochter und euch beiden viel Spaß mit den schönen Sachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk zo'n dochter die net als jij van al dat moois houd, liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig zo'n dagje samen op pad !!
    Jullie kunnen weer lekker freubelen..

    groetjes Romkje.

    Ps de witte hyacinten ruiken niet heel erg sterk (gelukkig ).
    Het is dan denk ik toch zo dat de witte het minst sterk geuren en dat de paarse de sterkste geur hebben.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van vogeltaarten naar echte taarten ,leuk hoor.Alleen deze moeten wel iedere keer geproefd worden en dat is wel heeeeel vervelend

    groeten BEp

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een verwennerij door ma Thea ( dat rijmt!!!).
    Heerlijk die winkel, ik wist van zijn bestaan niet eens.
    Je hebt jezelf ook maar flink gekieteld met eigen veer, gelijk heb je.
    Het Geuldal was trouwens super mooi, maar er lag nog veel sneeuw.
    De bedden in het hotel waren erg zacht, dus stonden we met flinke rugpijn op smorgens.
    We hebben 2 gezellige dagen gehad hoor, en in Roermond heb ik nog 2 mooie outfits kunnen scoren.
    Moeders ook weer blij!!
    Knuffies Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Tea.

    Allereerst mijn complimenten voor je gewelgige blog.
    Iedere dag kom ik bij je op bezoek.
    Vandaar dat ik er al een tijdje aan dacht om ook zelf een blog te maken,en gisteren ben ik er aan begonnen.
    Nu heb ik een vraag.
    Hoe kom ik erachter waneer ìk online ben en of ook andere bloggers me kunnen vinden?

    groetjes Daan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daar word je vrolijk van he?
    Zoveel moois.
    Hart.Ik doe precies wat je mailt, maar zonder succes.:-(

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh wat gezellig samen een dagje op stap in deze leuke winkel!! ik zou daar binnenkort ook met een vriendin naar toe, we zijn al een half jaar bezig om 50 eurocentmunten te sparen en gaan onszelf daar eens lekker verwennen:) ben er nog nooit geweest, ben benieuwd..

    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een passend kado,gezellig saampjes op pad.

    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is het walhalla voor de creatievelingen onder ons ;). Je wordt daar heel hebberig ;)
    Leuk die aankopen ze zal wel heel bij zijn.
    Bedankt om je lieve berichtje op mijn blog.
    Groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke foto's en wat een leuke spulletjes hebben jullie gekocht. Alvast gefeliciteerd met jullie dochter, Wat lijkt ze trouwens op jou,leuk te zien.
    Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind die cupcakes zooo leuk! Handig dat je nu ook al die spulletjes ervoor kan kopen. Wil het ook nog eens proberen, ben er nog niet aan toe gekomen. Fijne verjaardag!

    groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk om je dochter zo te verwennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gezellige dingetjes hebben jullie geshopt.
    Leuk om zòn cursus te volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. dank je voor je berichtje! Ik vind, jammer genoeg ook zo veel dingen leuk ;-) Je hebt ook ontzettend veel leuke dingen gekocht! Jammer (of misschien maar goed ook) dat die winkel zo ver weg is hiervandaan! :)
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Thea

    Ik las dat je in Heesch bent geweest,had je meteen een kopje kunnen doen,het is nl niet ver van ons vandaan.
    Ik dacht dat ze daar alleen kralen en poppen hadden.

    Liefs Daan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhh hadden wij ook maar zo'n winkel in de buurt. Je knopjes zijn helemaal af!! groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. dit lijkt me écht een knutselparadijs! hartelijk gefeliciteerd met je dochters verjaardag. liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heerlijk zo' n dagje uit, en heerlijk wat jullie gekocht hebben!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Thea,
    Ik zag jouw reactie op mijn Blog en was even nieuwsgierig naar jouw Blog. Jij bent een echte crea Thea zeg! Wat veel leuke dingen kom ik hier tegen, ik heb al wat inspiratie opgedaan.

    Lieve groet Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥