woensdag 5 januari 2011

AFLEVERING TWEE


.......Aflevering twee van de terug naar de natuurlijke haarkleur soap.......Deze keer werd er alleen geknipt.....maar nu word er wel gewassen met zilvershampoo........Op de foto's is het niet zo goed te zien....maar de rode plukken worden nu al heel wat minder.....de volgende keer word er vooral achter met blonde highlights gewerkt.....Zelf vind ik deze meerkleurige plukken wel mooi staan......en wat heerlijk dat ik niet meer iedere 4 of 5 weken met die verf in de weer hoef.......

.......Episode zwei in die Seifenoper zurück nach die natürlichen Haarfarbe....... Diesmal wurde nur geschnitten.....Ab jetzt wird nur mit Silber Shampoo gewaschen werden.....Auf den Bildern ist es leider nicht so leicht zu sehen......aber die rote Strähnchen gibt es jetzt viel weniger.....Das nächste Mal bekomme ich hauptsächlich blonde Highlights auf der Rückseite.....Ich persönlich finde es schön und das ist Hauptsache......und was für eine Freude......ich brauche nicht alle 4 oder 5 Wochen mit Farbe an die Arbeit.........

20 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd hoor hoe het gaat worden ?? ziet er nu al prima uit.........gaaf !...liefs Ria...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het nu al een mooie kleur.
    Succes ik ben ook benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!
    Groetjes Corina

    05 januari,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das ist ja richtig spannend ;o)
    Ich denke es gehört eine Portion Mut dazu zur natürlichen Haarfarbe zu wechseln aber es ist wirklich toll, wenn man endlich aufhören kann zu färben! Ich spreche aus Erfahrung ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhh wat een goed idee ik weet er alles van elke 5 weken grrrrrrr, je haar is super goed gelukt, liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Thea
    Dat gaat goed...Staat erg leuk.
    Je bent er even mee bezig voor het weer je eigen kleur is.
    Maar dan scheelt het in tijd en in je portemonnee ook.
    Groetjes
    Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow je ziet er geweldig uit!
    lieve groeten liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Thea....die rote Farbe ist bei mir auch schon längere Zeit weg *lach*
    ich lasse nur noch blonde Strähnen machen,....und die werden mit der Zeit immer mehr *grins*
    LG
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je haar zit heel mooi vind ik, en de kleur is ook zonder (bij)kleuring prima. Ik weet je eigen kleur niet, donkerblond en grijs in wording?
    Heb ik ook maar ik laat het maar eens per 3 mnd. verven anders blijf je aan de gang, en bij blond zie je de uitgroei minder snel. Dus lekker laten uitgroeien, wat high lights erin en je hebt een stuk minder gedoe.
    Doeg, Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben nu 36 jaar en wordt heel snel grijs !!!!!
    Mijn mama was ook al jong grijs.
    Maar om elke 4 a 5 weken te verfen .....ik heb er geen zin in.
    Dus ik heb een lekkere korte coupe (had ik ook altijd al).
    En laat het eerst lekker zo !
    Tja ,je moet wel een beetje lef hebben om je haar in eigen kleur te hebben.
    Want volgens mij verfen (bijna ) alle dames hun haren.

    Ik ben zeer benieuwd naar het eind resultaaat van jou.
    Het staat je goed !!

    Groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi geworden Thea!
    Fijn altijd hae, als het weer gebeurt is... Zo is mijn pony weer geknipt gister dus ik kan weer zien!!
    Liefs Juliette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze kleur staat mooi bij je gezicht. Een warme en zachte uitstraling.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt zo al een heel mooie kleur Thea ,ben benieuwd hoe het gaat worden met blonde highlights.Ik verf al een paar jaar niet meer omdat ik niet durf en het is wel een stuk makkelijker ,niet steeds bij de kapper zitten.
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. meid heel eerlijk????? Je wordt er alleen amar knapper op, wat mooi staat je dit, een stuk zachter, knappie hoor ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  14. staat je heel goed Thea!!

    liefs, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk spannend he?
    Er is zo veel mogelijk, dus het proberen waard.
    Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je ziet er spetterend uit hoor. Ik ben nieuwsgierig in hoeveel tijd je jouw doel berijkt.
    Ik lees het t.z.t. wel.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Liebe Thea ,die Farbe steht dir sehr gut!!!Du wirst sehen ,es ist eine Befreiung ,nicht immer wieder nach Färben zu müssen .Schöne Grüße Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Guten Morgen Thea,
    die Farbe steht Dir sehr gut. Und es sit doch wirklich die Hauptsache, dass es Dir selbst gefällt, Du Dich damit identifizieren kannst und Dich wohlfühlst. Ich finde auch Deine Haarschnitt sehr schön. Ich selbst färbe meine Haare gar nicht, weil es mir viel zu aufwendig ist und ich es an mir nicht leiden mag.
    Viel freude mit der eneuen Frisur
    GlG Bernstein

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat goed dat je dit aandurft.
    Ik denk er al zo lang over na.

    Je zal er straks heel blij mee zijn,niet steeds weer een kleur erin.
    Ben heel benieuwd

    liefs maria

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Liebe Thea, ich kenn auch die ewige Kleckslerei, bin schon gespannt wie es bei dir weitergeht.
    LG Jutta

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥