zaterdag 11 december 2010

WINNAARS GIVE AWAY


........De winnaar van de Give away is bekend.......ik ben een beetje geschrokken.....van zoveel mensen die een reactie plaatsten.....heel erg lieve....leuke en aardige reacties....van mensen die altijd reageren.....maar ook van mensen die anders alleen komen lezen....en me dan vertellen dat ze vaak langs komen op mijn blog en er zoveel plezier aan beleven.....ontzettend leuk allemaal......Ik wil jullie graag even bedanken voor het lezen en/of volgen van mijn blog en zeker ook vor het plaatsen van een reactie telkens weer....met ieder berichtje ben ik heel blij.....Ik zou dan ook willen vragen...ga daar vooral mee door.....Het liefst zou ik aan iedereen van jullie een kadootje geven....Helaas worden er dat wel een beetje teveel.....
....Mijn lief heeft van alle 82 reactie's er anoniem eentje uit gehaald......Dat is geworden.....Sanny van Sanny's-Bastel-Creationen......Als ik dat eerder geweten had Sanny.....dan had ik het pakketje gisteren wel bij je af kunnen geven....we waren namelijk gisteren nog in Lobberich......ik ga het voor je inpakken zodat het maandag naar de post kan....je adres heb ik nog....
........Ik vond het zo leuk om te doen....zo'n Give Away.....en dat terwijl ik eerst zo twijfelde of ik het überhaupt wel zou doen.....toen besloot ik er van af te zien.....en later bedacht ik me toch nog....och waarom ook niet.......niks te verliezen....toch......
........Het is idd erg leuk om mensen blij te maken vandaar dat ik het volgende bedacht heb....
1* Jenny van MadeByMe.....die de 1ste reactie plaatste
2* Susan van Wonen met........die de eerste link op haar blog plaatste
3* Corien - zonder blog.......die als eerste zonder blog een reactie plaatste
4* Katrientje vanalles.....die vanwege een allergie van haar zoontje afzag van het winnen van deze give away
5* Chrissie van My Precious One Quilting.....die wel de meest creatieve reactie plaatste.....

......Zouden jullie me even een mail willen sturen met jullie adres....dan ga ik jullie nog een presentje sturen.....Als jullie dat een beetje snel willen doen.....dan ligt het voor de Kerst nog bij je in de bus.....Mijn mailadres vinden jullie bij m'n profiel.....

21 opmerkingen:

  1. Lieve Thea,

    Ik wil graag een berichtje bij je achter laten, maar ik krijg het niet voor elkaar..

    Ik hoop dat ik dit keer voor elkaar krijg even testen...

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeleciteerd aan de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Thea,

    Meisje misschien ligt het aan mijn laptoppie hoor..maar het is een beetje moeilijk om een berichtje bi je achter te laten...maar ik denk dat het dit keer lukt..

    Ten eerste van harte gefeliciteerd dat de bloggirls zo veel hebben gereageerd op jou Give Away!
    Niet zo verwonderlijk want je maakt altijd prachtige dingen..en je blog is geweldig en over je prachtige foto'niet te spreken!

    Hierbij wil ik alle bloggirl van harte feliciteren...geniet er van..

    Lieve toedelesssssssssssssss,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh, wat super leuk zeg. Ik ben heel blij hiermee.
    Een dikke proficiat aan de winnaar van deze pracht.
    Ik stuur je nog wel mijn adres door.
    Veel lieve groeten van Katrientje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk !! jij pakt gelijk goed uit!! gefeliciteerd vor de winnaars!! fijne dag Thea.....liefs Ria..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief dat je zoveel prijsjes weggeeft! Alle winnaars GEFELICITEERD!!

    Fijne dag Thea!

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh,....gestern habe ich das gar nicht gesehen...
    ich habe gewonnen. das erste mal....danke liebe thea...und wenn du gekommen wärst, hätte ich mich riesig gefreut...aber nächstes jahr klappt das bestimmt.
    lg
    sanny
    ich schreib dir ne mail wegen der adresse.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooohhhh Thea, wat leuk dat ik toch nog in de prijzen ben gevallen...echt SUPER!!! Ik ga je snel proberen te mailen!

    Lieve groetjes van Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief van je dat je nog meer mensen blij maakt.
    Je krans met appeltjes is PRACHTIG geworden.
    Dames gefeliciteerd. Fijne week Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een boel winnaars,leuk ... enne gefeliciteerd dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk voor alle meisjes met prijsjes ! Gefeliciteerd.
    groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat lief van je Thea!! allemaal gefeliciteerd!!

    liefs, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd voor de winnaars.
    Je hebt het origineel bedacht en uitgevoerd.
    Leuk gedaan.
    Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat lief dat je nog wat extra's weggeeft.
    Veel plezier met de presentjes voor de winnaars.
    Fijne zondag, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha lieve Thea,
    Ik wil eerst Sanny van harte feliciteren met de leuke gewonnen Give Away prijs, het is je van harte gegund.
    Nu ben je straks in het bezit van echte "Thea schatten".
    Ik ben net terug van een weekendje Preston Palace.
    Heb het reuze maar mijn zin gehad en ben schor van de karaoke hahaha is normaal niets voor mij, maar wie kent je daar he !!!
    Wat een leuke verrassing heb je voor ons nog in gedachte, je bent echt gewoon te lief!!
    Je bent bijna zelf de kerstvrouw!!
    Ik zal je zometeen mijn adres door mailen, echt super tof en wat een verwennerij.
    Ook voor de andere dames, JIPPPPPPPPPPPPPPPIEEEEEE!!!!
    En hoera!!
    Veel liefs SanThea, van Chrissie XXXXXXXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik dacht dat sinterklaas al voorbij was...?
    Hier worden nog kadootjes gestrooid.

    gefeliciteerd alle winnaars!

    groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Alle winnaars van harte gefeliciteerd. En jij Thea bedankt voor al je gezelligheid!

    Fijne week allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Herzliche Glückwünsche an die Gewinnerinnen!
    Thea, Deine Freude hast Du sehr lieb ausgedrückt.

    Ich wünsch Dir einen schöne Woche.
    Liebe Grüße Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat veel reacties heb je gehad!!
    En lief dat je daarom nog meer winnaars hebt uitgekozen.
    Alle winnaars: Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥