vrijdag 10 december 2010

WAX APPELTJES in TAXUSKRANS




.........Dit zijn dan de gewaxte appeltjes....Ik vind de kleur erg mooi geworden......en ik zou ik niet zijn.....als ik ze niet meteen ging verwerken.....eerst word een oasisring met taxus volgestoken.....daar ik heb Ierse taxus voor gebruikt.....die moest nodig worden gesnoeid in onze voortuin......daartussen komen de appeltjes.....die wel eerst op prikkers zijn gezet.....daarna is de krans met spuitlijm bespoten en er nepsneeuw over gestooid.....Ik krijg er wel een Kerst gevoel van als ik hem zo bekijk.......


........Dieser Oase Ring ist erst mit Säuleneibe gefüllt......Hier und da ein paar Wachs Apfel hinein......und dann der ganze Kranz mit Sprühkleber bearbeiten......und schließlich etwas Kunst Schnee da über streuen.......

.......Ich finde.....es sieht doch schon ein bisschen weihnachtlich aus auf diese Weise.......

21 opmerkingen:

  1. goede morgen Thea,

    oooh wat een prachtige krans laat je ons weer zien. Die appeltjes zien er mooi uit.

    groetjes, Lilly

    We zitten nog steeds diep in de sneeuw.Maar we wonen ook op 800 meter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie krans weer,
    De kleur van de appeltjes in super mooi geworden,
    Fijn weekend Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi geworden Thea, daar krijg je inderdaad een Kerstgevoel bij.
    Staat ook erg mooi op de plateauschaal.
    et taxus groen is ook erg mooi. en de appeltjes hebben nu een beetje een vervaagde kleur... prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er weer gezellig uit ,wat blijft een krans toch altijd een blikvanger

    gezellig weekend
    groeten Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Thea.
    Een krans van Taxus. Goed idee.
    En die appeltjes...
    Mooi zo op de plateau.
    Net even anders dan anders.
    Dat is je kracht.
    Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Thea Wat een mooie krans en leuk idee met die gewaxte appeltjes.
    Leuke collages van je kleindochter.
    Fijn weekend, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er geweldig uit. Inderdaad een hele mooie kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat maak je toch mooie kransen!
    Groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wunderschön!
    Auf dem Glasteller gefällt mir das sehr gut!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het effect van de was appeltjes erg goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh al weer zo n mooie "simpele" krans. Echt een hele mooie combinatie! Hij staat erg leuk zo op de schaal!

    Ik moet ook nodig weer een mooie krans/bloemstuk maken, maar het schiet er steeds bij in. Hopelijk lukt t me volgende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo blijven de appeltjes heel lang goed! De krans vind ik heel mooi geworden. Leuk zo met spulletjes uit de eigen tuin.

    Fijn dag Thea!
    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WAUW!! Thea wat een mooie krans en zo leuk met die waxappeltjes en nepsneeuw!!

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Thea.

    Inderdaad je hebt weer een mooie krans gemaakt.

    Hierbij wens ik iedereen een fijn weekend toe.

    Groetjes Daan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Thea.
    Leuk idee met de wax appeltjes
    Dat ga ik ook eens proberen
    Volgende week zijn bij mij de kransen en stukken aan de beurt...
    Dan komen die appeltjes mooi van pas.
    Fijn weekend
    Groetjes.
    Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Thea,
    der Kranz sieht sehr, sehr schön aus.

    Viele Grüße
    Margrit

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi weer Thea, fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo crea, wat een goed idee om taxus te gebruiken,je appeltjes zijn heel mooi geworden en staan echt beeldig tussen het groen.

    gezellig weekend
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat mooi...Door de eenvoud zo mooi geworden...
    Dat is genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. der kranz ist wunderschön geworden.
    knuddelz
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Tja wat wil je nog meer, dan in deze tijd een kerstgevoel hebben!
    Soms denk ik, was het maar altijd Kerst, Mooie dingen om ons heen, veel lichtjes en nog belangrijker, veel goede wensen.
    Mooie krans!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥