woensdag 15 december 2010

VAYA




......Het patroon van knuffel Vaya kun je bestellen bij......Atelier Pippilotta.......de opbrengsten gaan naar een goed doel......Doen dus......Het was de eerste keer dat ik zo'n hoofdje maakte......maar ik vond het niet moeilijk om te doen......het is nog wel niet perfect......maar voor een eerste keer......Ik heb voor dit knuffeltje allemaal spullen uit mijn vooraad gebruikt.....de haren hadden iet minder wit mogen zijn......maar mijn keuze was beperkt.....ik heb alleen wit en bruine wol......Als ik weer een popje van dat soort ga maken.....wil ik toch liever losse armen en benen....zoiets als bij de tilda beren......dat vind ik toch mooier en ook minder stijf......

.....Das Muster der knuddelige Puppe Vaya kann hier bestellt werden.....Es war das erste Mal dass ich so ein Kopfchen gemacht habe....Aber es war einfach zu tun.....Es ist noch nicht perfekt......aber für die erste......

......Beim nächste Puppe bevorzuge ich wieder eine mit getrennten Arme und Beine zu machen......dass sieht besser aus finde ich.......und ist auch ein weniger steif......vielleicht so wie die Tilda Bären gemacht werden......

20 opmerkingen:

  1. Wat een lieffie....leuk gedaan hoor!! jij bent zo handig he???...liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach dat ziet er lief uit en dan ook nog voor het goede doel,
    Wat wil een mens nog meer!

    Nou ja, misschien een witte Kerst :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje van leuke stofjes.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief popje zeg!!

    Knutsel ze. Liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. das ist eine süße Puppe geworden.
    LG
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet Vaya er ontzettend schattig uit!!!
    Erg leuk poppetje.
    Ze heeft iets ondeugends over zich.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Thea, wat een lief poppetje heb je gemaakt!
    en die kerstinspiratie.. inderdaad het komt vanzelf wel.. vooral als je het loslaat en je er niet druk over maakt en anders maar een jaartje wat minder uitbundig, kan ook wel eens fijn zijn toch!

    liefs, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Thea,

    Wat een schattig popje heb je gemaakt! Het gezichtje is zo lief...je bent een echte crea by thea hoor!!

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Thea,
    Wat een leuk popje heb je nu weer gemaakt. Je bent echt een duizendpoot hé.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi is ze geworden Thea, mooie stofjes en zo te lezen viel het hoofdje maken mee!
    Je gaat er vast meer maken ;-)
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ze is schattig hoor Thea,leuk en lief koppie;
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk, misschien een nieuwe verslaving?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat n lief poppemeisje! En zeker goed gelukt hoor, zou niet zeggen dat je het voor de eerste keer deed.

    Groetjes Karlina
    PS. De zeepketting op mijn blog had ik idd niet zelf gemaakt, het was een foto uit het kranteartikel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Thea
    Wat een grappig popje
    Ik heb het patroon besteld
    dus ik ga ook een poging wagen
    Laat je uiteraard zien wat het is geworden als ik iets heb gebrouwen
    Groetjes
    Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou Thea Vaya condios zou ik zeggen, me hoela!!
    Ze ziet er super goed uit hoor.
    Ga je meerdere popjes zo maken?
    Wat een grappige stof heb je voor de armpjes en beentjes gekozen.
    Zou wel een "lekker ding"voor Poncho zijn.
    Wat denk je, kunnen we wat regelen?????
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw Thea, wat een schatje, ze is erg mooi geworden, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Thea,

    Wat een leuk poppetje! Ze heeft een erg lief gezichtje en draagt een mooi kleedje!
    Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hay Thea,

    Meid wat een schattig popje...de kleurtjes zijn ook zo mooi gecombineerd...leuk snoetje ook.

    En je krans met roosjes van je vorige post is gewoon te mooi voor woorden!

    Ik wil jou en je gezinnetje een hele fijne en wondere Kerstdagen wensen...en een goed en
    gezond 2011!

    Alle liefs en goeds,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Thea,
    Wat een leuk popje, 't lijkt wel een kerst engeltje. Zelf heb ik een kerstman gemaakt een soort lange lijs, ook zitten stoeien met z'n hoofd, het zit er op maar hij is wat slap in de nek. Zie je hem zitten? Volgens mijn man kan ik er maar het beste een fles drank naast zetten dan is het een kloppend plaatje, ha,ha.
    Groetjes, Truus.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥