donderdag 16 december 2010

TAART SNOEPEN


.....Deze week bracht ik een dagje bij mijn jongste dochter door......gezellig samen kletsen....en ondertussen wat aan de kerstdecoratie werken.....toen ik na de middagpauze de jongens weer naar school had gebracht.....en de kleine prinses in dromenland vertoefde.....hebben we samen nog wat vogeltaarten afgewerkt.....wat opspuiten en wat deco toevoegen......leuk werk....het is nu druk in de vogeltaart business......er word volop gekocht en verstuurd via Marktplaats......en ook bij haar thuis......Zo'n taart word ook vaak kadoo gegeven met Kerstmis......

.......Diese Woche habe ich einen Tag lang mit meiner jüngsten Tochter verbracht.....gemüdlich über dieses und jedes plaudern.....Inzwischen haben wir ein wenig Weihnachtsdekoration gemacht.......und später......Wenn die Jungs wieder zur Schule gebracht wurden.....und die kleine Prinzessin im Traumland war......haben wir Gemeinsam einige Vogel Torten hergestellt.......



......De vogeltaart die ik vorig jaar met Kerstmis kreeg.....heb ik nu buiten neer gezet....de vogels zijn er meteen aan begonnen......Ik hoop stiekum dat de Kerstman een nieuwe komt brengen(hint)......Die mooie groene vind ik wel erg leuk.....misschien leest de Kerstman of zijn vrouw hier wel mee......

......Der Vogel Kuchen......den Ich letztes Jahr zu Weihnachten bekam......habe Ich jetzt außerhalb gestellt....die Vögel begannen sofort zu essen....insgeheim hoffe ich....dass Santa bringt mir eine neue (Tipp)....

.....Vielleicht so eine schöne grüne.....Ich denke.....der Santa oder seine Frau werden sicherlich manchmal meinen Blog lesen.....

27 opmerkingen:

  1. Het zijn werkelijk plaatjes die taarten, zouden de vogels dat ook vinden, hihi...

    Fijn weekend liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn zo leuk die taarten.
    Erg mooi gemaakt.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw Thea ik geloof niet dat ik ooit zulke mooie heb gezien< irmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige taarten zijn dit, echt heel mooi, complimenten aan je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Thea,

    Wat een prachtige vogeltaarten...ennhhh...ik weet zeker dat de kerstman(vrouw) meeleest hoor, haha. Eigenlijk zonde om op te laten eten maar bij jullie hebben de vogeltjes dan zeker een goede kerst!!

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent de PR ingegaan Thea???
    Geweldig!!
    Mocht ik ooit in de buurt komen, dan mail ik je hoor.
    Kom ik zo een mooie taart kopen.
    Jammer dat de verzendkosten bijna net zo duur zijn als de taart, dat ben je vast met me eens he!!!
    Je hebt me wel overtuigd hoor, en mooi.......... meid ze zijn MAGNIFIEK.
    Kwou ff dak een veugeltje war hahahaha
    Een heel liefdevol weekend Thea, en oh ja ik heb jou adres nog niet per mail gehad, hoe moet deze kerstvrouw je dan een kaartje sturen he?
    XXXXXXXXXX Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Meid wat zien ze er weer super uit! Het zijn echt plaatjes!!

    Erg mooi hoor!

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die zijn super zeg!!
    Die mag de kerstman van mijn ook wel brengen.

    Lieve groet,

    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zien er zo lekker uit, ´k zou bijna willen dat ik ´n vogeltje was...
    Groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. He wat goed zeg, ik hoop dat er veel vogels van mogen smullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thea, weet je zeker dat ze voor de volgels zijn??
    Ik vind ze toch mooi.
    Gelukkig hebben vogels ook oog voor mooie dingen.
    Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn ze prachtig en eigenlijk jammer dat je ze zelf niet kunt eten...je zou er zo het mes in zetten.
    Handig om je wens hier ook even neer te zetten....je weet maar nooit hihi.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ich bin begeistert!
    Schade, dass ich kein Vogel bin.... vielleicht im nächsten Leben ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hahah, die sehen alle einfach klasse aus. und schön, dass die vögel es geniessen. danke für das schöne give-away...es ist heute angekommen.
    knuddelgrüße
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ach ja, danke auch für das tolle extra, es baumelt schon an meinem arm *lach*
    lg nochmal
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind dat echte kunstwerken !!!!

    Groetjes, Lilly

    prettig weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat zijn geen vogel taarten..dat zijn ware kunstwerken!!!
    Super..de..super!!!
    Enne...ze begrijpt de hint vast wel ((-;

    fijne dag...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Daar zou je toch zo zelf je tanden in willen zetten, ze zien er werkelijk prachtig uit.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk die vogeltaarten! Is zeker van vet gemaakt? Net als vetbolletjes? het lukt mij nog niet eens zo'n taart van slagroom te maken etc. laat staan zo'n vogeltaart.Heel mooi om te zien zijn ze.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ze zien er erg lekker uit. Wat een feest voor de vogels.
    Fijn weekend Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige vogeltaarten Thea, het is bijna jammer dat de vogels van zoiets moois gaan smullen. Fijn weekend, groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jammer dat ik geen vogel ben.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hay Thea,

    Ja ik ben het met Hermine eens ...jaamer dat ik geen vogeltje ben...deze taarten zijn super!!!!

    Ik zou graag een taart kopen....kan ik deze gewoon ook bij jou bestellen?
    Ik wil mijn vogeltjes ook verwennen met zo'n deftige taart!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ze zien erg lekker uit. Je zou er zo aan kunnen beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo mama en alle andere mee lezers ;-)
    vogeltaart kan ook met 2 samen en eventueel wat cupcakes bonbons verzonden worden zo scheeld de porto iets.

    En ja hoor ik weet wel zeker dat de kerst(vrouw) met haar 3 (b)engeltjes je een taart schenkt!

    Heel erg bedankt voor je mooie blog weer van mijn vogeltaartjes, en wij vonden het altijd een feestje als je komt!

    Lieve groetjes en dikke kus van ons allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow, zulke mooie vogeltaarten heb ik nog niet eerder gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. alleen jammer dat iemand mijn foto's steeld en ze op marktplaats zet!!
    let op dat als iemand me mailt ik woon in beringe!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥