maandag 13 december 2010

VINTAGE MET ROZEN


.......Dit is ook weer zo iets.......de foto's zijn twee aan twee op verschillende dagen genomen.......Het verschil is erg groot......de echte kleuren liggen er zo ongeveer tussenin.......


....... Ik heb een natte oasisring gebruikt om de krans te maken ...... de verse bloemen en het groen heb ik daarna eerst laten drogen ..... dat kan gewoon in de huiskamer op een schaal zodat je er ondertussen van kunt genieten ...... en pas daarna heb ik de de gedroogde roosjes ertussen gestoken ..... op die manier heb ik ook nog verschillende andere bloemstukken gemaakt ...... ik ben dol op die verstilde kleuren ....... ze krijgen er een echte Vintage look door ...... er hangen nog steeds een paar bossen gedroogde rozen op zolder ...... dus daar kan ik ....... zodra ik tijd heb ...... nog iets leuks van gaan maken .......

..... Für diesen kranz habe ich eine Oase Ring verwendet ......
Zuerst habe ich im trocknen lassen ..... und dann könnte ich die getrockneten Rosen dazwischen verteilen ...... für einen Vintagelook ....... Ich liebe diese ruhigen Farben so sehr ....... Auf diese weise habe ich mehrere Blumenarrangements gemacht ...... es hängen noch immer ein paar Sträuße getrockneten Rosen auf dem Dachboden ....... Da kann ich immer noch etwas schönes aus machen ......

...... Ik wil nog even terug komen op de hartjes slinger van het vorig logje ...... de hartjes heb ik uiteraard zelf gemaakt ...... het grootste hartje is 5 cm en het kleinste ongeveer 3 cm groot ...... de slinger is 50 cm lang ....... Die Kette der Herzen von letsten mal ist im ganze 50 centimeter lang ..... die herzen sind 5 ..... 4 und 3 cm ..........

25 opmerkingen:

  1. Je hartjesslinger is prachtig Thea !!
    Ambetant hé met het licht nu maar ik zie het toch wel hoor.

    En deze krans , wauw wat een beauty !!
    Zo'n echte volle krans en zo knap met deze rozen ertussen.

    Nog een fijne dag , Susie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een schitterende krans heb je gemaakt Thea.
    En wat heb je de bloemen mooi laten drogen ze zien er prachtig uit.
    Fijne dag Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent er maar druk mee, maar het is mooi geworden.

    Gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoe die kleuren al meer vervagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. DEZE KRANS IS HEEL MOOI.
    MOOI SAMEN GESTELD ZO DIE VERSTILDE TINTEN.


    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel heel mooi en ja prachtig van kleur.
    Super weer.
    Groetjes en een fijne dag Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je krans is heel mooi!! ik vind die verstilde kleuren ook zo mooi.. genieten!!

    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Thea,

    Ik vind alle 4 de foto's erg mooi...soms kan er door andere lichtinval een hele andere kleur ontstaan...en dat hoeft zeker niet minder mooi te zijn. De krans is PRACHTIG!

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zelf gebruik ik altijd verse bloemen ,maar dat is ook een heel goed idee !!
    Heb je dan een gewone oase ring of eentje speciaal voor droogbloemen?

    Gezellige dag ,groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu ik het nog eens door lees is het duidelijk genoeg hoor !!

    groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze krans zou prachtig zijn in mijn huis, ik ben verzot op kransen ;) Die kleuren zijn echt mijn smaak, ik ben geen liefhebber van felle kleuren voor mij liefst afgezwakte kleuren. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Man man man, wat kan ik hierop zeggen.
    Dit is weer zo een typische krans die alléén jij zo kan maken.
    Je voelt de liefde die erin is gestoken en dan die verzameling van bladeren , kleuren en bloemen.
    Je moet wel ECHT een artiest zijn, om uit zoveel materiaal zo een kunstwerk te creëren, Petje af!!
    knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige krans weer. De kleuren vind ik ook heel erg mooi.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kleuren! Foto's maken is nu inderdaad moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Thea

    Inderdaad...die kleuren zijn prachtig
    Ik hou daar ook van.
    Hetzelfde met hortensia`s.
    Ik vind ze het mooist als ze gaan verkleuren.
    Groetjes..
    Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind de kleuren ook prachtig!
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Théa,

    Ik vind de eerste ook wel erg mooi, de kleuren zijn dan wat somberder, past wel bij het jaargetijde. Kransen zijn altijd mooi hè?

    groeten Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend die verstilde kleuren.
    Zoiets zal nooit vervelen.
    Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. auch dieser kranz ist dir wieder gelungen, ich liebe hortensien so sehr...wundervoll.
    lg
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Thea, een prachtige krans met rozen! Super!
    Tja, en van dat uitraderen, ik moet eerlijk zeggen, heb er nooit zo over nagedacht!
    Fijne week!
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie krans en kleuren zijn prachtig.
    En wat een goed idee om ze zo te laten indrogen.Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Thea,
    Mijn hortensia kransen bind ik altijd het liefst met verse hortensia'sof ik leg ze eerst iets te drogen want dan kun je de uitval al wwer beter zien,ook bind ik de gedroogde dingen wel gelijk mee en dan blijven ze gerust 2 jaar prachtig en dan kun je ze altijd nog bijv. wit spuiten of nu met sneeuw.Je krans ziet er geweldig uit,die kleuren he,prachtig.

    mvg Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi
    Wat een plaatje Thea geweldig.
    Ik heb op mijn blog een keer een hortensia krans laten zien die heb ik op een metalen kledinghanger gemaakt en die weer in de vorm van een hart gebogen. Ik maak altijd eerst kleine trosjes en die maak ik dan vast op draad en dan laat ik het stuk indrogen.
    We hebben deze zomer de tuin veranderd en mijn hortensen die moesten we verplaatsen en die hebben weinig bloemen dit jaar gegeven. Volgend jaar beter.

    veel liefs

    Thamar

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥