dinsdag 7 december 2010

MEMOBOARD


.....Voor onze 3 kleinzoons heb ik een memobord gemaakt....Deze is voor Lars....

.......Dit is die voor Rick geworden......

.....En deze voor Tristan.....had ik al deels laten zien.....De kleine meid krijgt er eentje in hartvorm.....daar ga ik binnenkort mee verder.......Mijn man heeft het hart al gezaagd.....voor een meisje is het allemaal wat makkelijker.....voor jongens vond ik het echt een zoekwerk om iets leuks erop te maken......


......Für drei von unsere Enkelkinder.....habe ich ein Memo Board gemacht.....
sie sind alle fertig und sie haben sie bereits empfangenen......Sie fanden sie sehr schön......Vor unsere kleine Prinzessin.....mache ich eins in Herz Form.....Das Herz ist bereits geschnitten......Ich glaube für Mädchen wird es schneller gehen.....Gibt es auch mehr Möglichkeiten......

28 opmerkingen:

  1. Wat een mooie memoboorden.
    Mag ik vragen hoe jij ze maak, van shildersdoeken of een stuk hout met fiberfil erop?? ik heb er namelijk eentje gemaakt van hout met fiberfill, en zit te twijfel hoe ik de volgende ga maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Thea,
    Wat is dat nou weer leuk zeg, hoe verzin je het.
    En hoe vind je er allemaal de tijd voor?
    Jou kleinkinderen boffen maar met zo'n handige Oma.
    Groetjes, Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zijn mooi.
    Daar zullen ze vast blij mee zijn.
    Je zult zo'n lieve oma hebben..
    Dat is boffen.
    Ook leuk om de Kerstkaarten in te steken.
    Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn leuk meis die memoborden..
    Maakt het gelijk gezellig..
    Ik had hommeles met mn blog.
    Heb een stel recepten en posts opnieuw neer moeten zetten.
    Wat een werk weer.
    Dan lijkt memoborden maken een stuk leuker.
    Groetjes.
    Jeanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat leuk Thea wat zullen je kleinkinderen daar blij mee zijn!
    ik ben pas ook bezig geweest, heb een minimemobordje gemaakt, zo leuk om te doen ook.
    ik deed het met een schildersdoekje, maar mdf kan ook toch?
    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw super schön sehen die aus.
    Bin schon ganz gespannt auf das Herz....
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh wat mooi zeg! En ze zijn heel stoer voor de jongens hoor! Ben heel benieuwd naar het hart...
    En hoe je ze gemaakt heb... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die zien er echt heel mooi uit. En wat leuk wat je er allemaal op en aan hebt gemaakt. Hoop dat de jongens er een leuk plekje in hun slaapkamer voor kunnen vinden.

    Ben benieuwd naar het hart exemplaar.

    Groeten,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zullen die kids blij zijn met Oma én Opa die ook mee helpt zagen.....
    Zij zijn erg mooi geworden.
    Ben zeer benieuwd naar het hart ....wordt vervolg hoop ik....

    groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een vlijtig bijtje ben je toch.
    Leuk zijn ze geworden

    groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou die zullen zeker in de smaak vallen Thea...hartstikke leuk gemaakt en heel handig...groetjes...Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thea, ZEER GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!
    Wat zullen de jongens hier blij mee zijn.
    Je mag echt trots op jezelf zijn hoor.
    Leuk een hartvormig memobord, zal vast moeilijk zijn met de stof erom heen te doen, maar ach jij heet Thea he!!!! Jou lukt alles.
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind ze wel ontzettend mooi zeg!Helemaal af!
    En goed geslaagd voor de boys hoor.Op naar het hart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat goed gelukt Thea. Ik ga het onthouden want ik vind het een heel goed idee.
    Heb je fiberfill onder de stof gedaan?

    Groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk Thea! Ziet er weer heel erg gestijld uit! Ook je allerbovenste plaatje is veranderd zie ik! Leuk!
    Liefs, Jul

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ontzettend leuk! Wat ben jij vlijtig zeg! Ben benieuwd naar de foto's van het memobord voor je kleindochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Waauuuuw, geweldig mooi gedaan, en zo leuk bij allemaal zo'n uiltje en gelukspoppetjes enzo er op, en een foto.
    Ze krijgen het al 'vol' aangeleverd.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zijn ze mooi geworden zeg! SUPER!!!!! Daar zullen ze heel blij mee zijn. Ik ben erg benieuwd hoe het hart gaat worden.

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die Memobords sind dir wunderbar gelungen!Das ist wirklich eine schöne Idee für die Kinder!!!
    Lieben Gruß,Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh, wat zijn ze leuk. Dat wil ik ook nog steeds eens doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Thea,
    "Die" andere dozen zijn inderdaad veel mooier. Geen twijfel! Weet jij trouwens hoe het gaat met Jeanine?
    Hier heeft het vannacht en vanmorgen gesneeuwd. Het sneeuwt nu nog een heel klein beetje.
    groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Liebe Thea ,das Memobord ist wunderschön geworden .Eine tolle Idee um Ordnung zu halten .Schöne Grüße Oma Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauuwww Thea wat een leuke memobord's ben je gemaakt en wat zullen ze er blij mee zijn, ook leuk dat je er van die leuke dingen in gehangen hebt. SUPER. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een ontzettend leuk idee, daar zullen de kleinkinderen wel blij mee zijn geweest.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Haay meis,

    Wat een toffe memoborden..wat een gaaf idee weer ..
    En ik wil je heel hartelijk bedanken voor je complimentje over mijn krans..je bent een echte lieverd!

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat mooi Thea, wat een bofferds zijn het met zo'n oma.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Das nog eens een idee sê ! Wat een handige oma hebben de kleinkids :)
    Heb je heel netjes gemaakt Thea ! Tof ! En nu ben ik benieuwd naar het hart hoor.

    Nog mercikes voor jouw reactie iedere keer.

    Nog een prettige dag , Susie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. lieve Thea,,die zijn hartstikke leuk joh,,zullen ze heel blij mee zijn.nu nog wat leuke spulletjes ,,,,,en hangen maar,liefs van Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥