woensdag 1 december 2010

LIEF HE.....


......Vandaag kreeg ik nog post voor mijn 36ste verjaardag (maar dan omgedraaid).....er zat een supermooie kaart en een prachtig gevild hartje in.......Het pakje kwam uit Duitsland van blogvriendin..... JANINE .......beide door haar zelf gemaakt.....Prachtig.....Zo wil ik wel elke dag jarig zijn.....en zolang we het getal om kunnen draaien...is er niks aan de hand.....

.....Heute brachte die Post mir ein Päckchen aus Deutschland von.... JANINE ....ein wünderschönes Filz herz und eine handgefertigte Karte......so schön.......So möchte ich jeden Tag Geburtstag feiern.....

35 opmerkingen:

  1. bof jij even,,,die van mij kan je niet meer omdraaien,en zeg lekker niet hoe jong ik word,(nou ja)maar je hebt een mooi hartje gekregen hoor,ja dat kan je wel aan haar overlaten.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk cadeautje heb je gekregen. Leuk zo'n verrassing.

    Gefeliciteerd met je verjaardag!

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief dat hartje wat je heb gekregen.

    Liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liebe Thea,
    da hast du wunderschöne Post bekommen.
    Gib mir bitte noch mal deine Adresse, nach meinem Bastelumzug habe ich meine Adresskiste verbummelt und noch nicht wieder gefunden.
    LG
    sanny
    gerne per E-mail
    bades-wilde-horde@web.de

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke verwennerijen heb je allemaal gekregen, dat is toch wel een groot voordeel van jarig zijn Thea.
    mensen die zo lief zijn en aan je denken op zo'n bijzondere dag!
    Nog van harte gefeliciteerd met je 36ste verjaardag ;-)
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahaaa, jij 36 ik nog 35, dat gaat de goede kant uit vind je niet??? ☺ maare, u r welcome, klein maar fijn en greet heeft gelijk, je verdient het!!! knuff van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een beetje te laat.....maar alsnog gefeliciteerd met je "36" verjaardag

    groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Thea,

    Meisje nog van harte gefeliciteerd met je 36e verjaardag hihihi..
    Ach meis wat is leeftijd..het gaat om je hart, en dat is volgens mij jong en bruisend..

    Maar wat geeldig dat je zo bent verwend door een blogvriendin...geniet er maar van hoor!

    Dag meisie,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Thea,
    Oh wat mooi! Echt super lief van je blog-vriendin. En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat geeft zo'n dag een gouden randje.
    En Janine heeft een gouden hart.
    Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    De cadeautje zijn erg mooi.
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi hartje, dat is met liefde gemaakt en gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog van harte gefeliciteerd Thea!En wat een pracht kado!Hier kan toch niets duurs tegenop.Geniet ervan.groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk he zo'n onverwacht kado'tje ,geniet er maar lekker van.
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey stiekemerd van harte gefeliciteerd. Ik begin al weken van te voren te praten over mijn verjaardag. Wat een mooie taarten maakt jouw dochter zegt. Een lust voor t oog.
    Ik geef je een dikke pakkerd en echt ik dacht dat je veel jonger was. En is het waar wat ze zeggen? blondes have more fun?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat lief dat ze je z'n leuk cadeautje gestuurd heeft.
    Vooral het hartje vind ik super. Laat ik mijn leeftijd nog maar niet omdraaien. Dan krijg je 64, ;-0
    Geniet van je mooi cadeautjes. Sneeuwt het bij jullie ook?? Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. he he waarom verklap je nou de leeftijd van je mams???
    Gossie pieten, dat zijn nog eens leuke verrassingen.
    Het is wel weer bijna kerst,. misschien wordt je dan weer zo ongelooflijk spoiled!!!
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zeker lief!! En heel mooi gemaakt, hartverwarmende kadootjes zijn dat!
    Geniet ervan, en nog gefeliciteerd met je verjaardag!! (en zolang je je nog 36 voelt, is er niks mis met je hihi)
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuke kadootjes
    nog gefeliciteerd
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat lief !
    Toch plezant hé zo'n mooie cadeautjes !
    En alsnog gefeliciteerd met je 'jonge leeftijd' ;)

    Nog een toffe dag , Susie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hihi ik dacht ook al, ze ziet er wel wat ouder uit voor 36 maar voor 63 juist niet!! En ik had er ook helemaal niet echt bij stil gestaan haha!
    En ja, op jouw leeftijd kunnen er vast wel meer mensen haken dan van mijn leeftijd... Maar je bent nooit te oud om te leren toch!
    Succes met de vlinder haken, dat kun je vast wel;-)
    En dit is ook een erg leuk kadotje, daar weet jij wel raad mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. O.K. van harte dan nog met je 36e verjaardag!
    Een mens is zo jong als ie zichvoelt toch?
    Wat lief, een kadootjes van een blogvriendin.
    Wil jij ook weten wanneer ik jarig ben? ha,ha, geintje....
    Groetjes, Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat mooi, dat vind ik nou altijd zo geweldig,
    iemand die moeite doet op een kadootje.
    Wel of niet zelfgemaakt, maakt niet uit, maar er is moeite voor gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat lief! Daar zou ik ook heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een lief kado en uiteraard nog van harte gefeliciteerd.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Alsnog gefeliciteerd! Met zulke leuke cadeaus voel je je helemaal jarig lijkt me!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Van Harte.
    Schattig hartje heb je gekregen en een
    heel mooie kaart.

    Groetjes en een fijn weekend Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ja, wit zou het mooiste zijn maar mijn man begint een beetje 'allergisch' te worden voor mijn wit-tik :-)
    Maar ik ga denk ik die krijtverf in wit bestellen en dan bij de randjes wat opschuren idd!
    Jij ook fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Liebe Thea,

    da hast Du ja ein niedliches Herz bekommen.
    Am schoensten sind doch immer die Ueberraschungsgeschenke von denen wir nichts wissen!!!

    Ich moechte dir noch schreiben das ich meinen Blog den ich 3 Jahre hatte leider loeschen musste.Ich wuerde mich feuen dich wieder als Blogleserin auf meinem neuen Blog begruessen zu duerfen.
    Bitte veraendere doch in deiner Blogliste meine Adresse um.Lieben dank fuer die Muehe Du bist schon verlinkt.

    Sei herzlich gegruesst von Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd met je verjaardag! Het hartje is erg mooi! Die Jeanine kan er wat van!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Thea, ik kom even langs om je een heerlijk Sinterklaasweekend toe te wensen! Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wel een beetje te laat,maar nog van harte gefeliciteerd,
    Fijn weekend, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dank je voor je reactie op mijn blog! Je hebt zelf een prachtige blog, vol inspiratie, leuk! En ik zie het, je hebt het boek ook! Ik ben er ook erg blij mee! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Liebe Thea,
    auch von mir noch ganz liebe Glückwünsche zu Deinem Geburtstag...leider etwas verspätet...dafür umso herzlicher...

    Das Herz ist wunder-wunderschön

    alles Liebe von Traudi

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥