maandag 20 december 2010

KERST BLOEMSTUK



.........Toen ik de laatste keer in Duitsland aan het winkelen was zag ik ook deze vazen staan.......mooi strak model en ook een mooie kleur.....voor mij dan he......en wat nog belangrijker was.....ze waren ook nog eens afgeprijsd........Ik vind ze heel erg mooi.......Ze zijn uit glas...waarschijnlijk is de verf erop gespoten.....Ik ga ze dan ook met de hand afwassen en niet in de machine.....Ik heb er een Kerststuk ingemaakt met roosjes.......parels.....eucalyptus en viburnum tinus.......dat is qua kleur een perfecte combinatie.......ik ben er heel blij mee.........Ze passen precies in de stijl van onze inrichting.....en ik denk dat ik er super veel gebruik van ga maken.......Wat kan een mens gelukkig worden van zulke kleine dingen......

.......Wenn ich in Deutschland zum einkaufen war......das letztes Mal......sah ich diese beiden Vasen stehen......sie sind aus Glas und ein sehr schönes Modell......aber was noch wichtiger war.....sie waren im Angebot.......Ich fand sie sofort so schön......Ich konnte sie nicht widerstehen.......

......Zu Weihnachten habe ich jetzt ein Blumengesteck mit Rosen gemacht......dazu Eukalyptus und Viburnum und auch etwas Perlen.......eine perfekte Kombination.......ich bin sehr glücklich da mit........

21 opmerkingen:

  1. Dan begrijp je ook wel dat ik zo blij ben met wat voor werk ik doe !!!...wat mooi meis geweldig !!! .....geniet ervan.....knuffel van mij....xxx....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi Thea ,fijn als je iets vind dat helemaal bij past .

    groeten Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie vazen en je hebt er ook zulke mooie bloemstukjes op gemaakt. Hier ligt inderdaad veel sneeuw, de straat is 1 ijsbaan. Maar het is wel erg mooi buiten. Hebben jullie ook veel sneeuw??? Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Thea,

    Een enig plaatje zo met de vazen gevuld met bloemen.... leuk dat het precies bij je past.... een hartelijke sneeuwgroet van Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat heb je weer mooi gedaan Thea!! en de mini kerstballetjes zijn dezelfde kleur als de vaas, wat leuk!

    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk hè, als je zoiets tegenkomt dat het precies is. Je hebt ze mooi opgemaakt ook zeg!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Thea!
    Wat een geluk kun je soms hebben he!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo mooi Thea.Ik zal bij u wat les moeten komen volgen.Maar spijtig is het wat te ver weg.
    Lieve kerstgroetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er weer mooi uit Thea! inderdaad prachtige vazen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel erg mooi ,Thea !!!
    Geniet ervan ,groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi Thea. Heerlijk als je zo iets ziet dat helemaal naar je zin is.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Thea,

    Het is weer een wonderschone creatie geworden, prachtig.

    Groetjes, Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat je er gelukkig van wordt, dat is ook de bedoeling met bloemen...
    Mooie vazen, en appart dat ze van glas zijn.
    Erg mooi opgemaakt qua kleur, en je poppetjes die op de vensterbank zitten zijn ook geweldig.
    Zo met die eikeldopjes mutsjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Thea,
    Het ziet er weer prachtig uit! Complimenten!
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi Thea.
    En de kleur is heel apart..
    Groetjes.
    Jeanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. PRACHTIGE DECORATIE Thea !
    Inderdaad een mooie kleur van de vazen.
    De kleur van de bloemen zou ik bij dezen ook gekozen hebben.
    Knappe combinatie.

    Had deze nacht hier ( Antwerpen ) weer goed gesneeuwd, dus autootje afkrabben en ook sneeuw ruimen, voor de 3de x, dat zijn we nie gewoon hé !!

    Nog een warme dag , Susie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jij weet ook altijd weer iets moois te maken.
    Geweldig.
    Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige vazen Thea. Ook erg mooi opgemaakt. Leuk die Libelle. en je zakjes zijn erg leuk geworden. Ik ben in mijn omgeving ook die zakjes nog niet tegengekomen.
    Een fijne week verder,
    lieve groet van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt de vazen prachtig opgemaakt Thea en inderdaad zou ik ze voorzichtig afwassen want de vazen zijn heel bijzonder om te zien, die zul je niet vaak tegenkomen.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De vazen zijn prachtig opgemaakt. Altijd leuk om er twee te hebben.

    Thea,
    Ik wil je alvast hele gezellige feestdagen toewensen en de beste wensen voor het nieuwe jaar!

    Groeten,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig die vazen met die mooie kleur rozen erin!
    Gezellig Kersfsfeertje en nu helemaal bij julle met de sneeuw hè? En wat zullen de vogels nu profiteren van de prachtige vogeltaarten.

    Fijne Kerstdagen Thea,

    Janny.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥