zaterdag 18 december 2010

KIJK NOU TOCH EENS....


........Wat leuk.....mijn boterhamzak theelichtjes staan op de voorpagina.......dat is snel.....Hihihi....op de pc is natuurlijk alles mogelijk.......Mijn man vond het ook niet zo'n goed idee......vandaar dat we vandaag maar een stel led theelichtjes gekocht hebben.....dus zeker geen problemen meer.....en toch genieten.............

Was für ein Spaß.....mein Teelichter mit Butter brot Beutel stehen auf der Titelseite des Magazins LIBELLE.....Das ging aber schnell.....hihihi....der PC macht natürlich alles möglich.......Mein Mann dachte.....es war eine schlechte Idee.....deswegen habe ich heute ein paar LED Teelichter gekauft....definitiv gibt es jetzt keine Probleme mehr.....und wir können trotzdem genießen........

24 opmerkingen:

  1. HAHAHA lijkt net echt zo, die libelle :) JA joh veel veiliger en net zo sfeervol.

    Veilig weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ha, die is leuk op de Libelle.
    Is het wel een gezellig kleurtje led?
    Geniet er maar lekker fijn.
    Winter is ook leuk he?
    Liefs, Marleen.Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. woooow, genial!!!!

    liebe Thea, einen schönen, besinnlichen 4. Advent wünscht Dir Traudi, die liebe Grüße hier lässt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thea, super vind idéé, van die zakjes en ledlampjes lijkt mij inderdaad ook veiliger!
    Die libelle is ook leuk. (Ik volg het blog van een BN-er!!!, en ze reageerd ook op die van mij!!! Leuk, leuk!!)
    Fijn weekend!
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent een echte trendsetter Thea.
    Leuk hoor.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Crea by Thea op de Libelle.
    De zakjes zijn ook erg leuk. Boterhamzakjes heb ik wel, maar geen stempels. Wil er iets op printen, maar ben er nog niet achter hoe ik de printer in moet stellen, op boterhamzakjes formaat.
    Fijn weekend, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hihihi super hoor je extra libelle editie en wat een super mooie vogeltaartjes die had ik nog gemist! wat een feestje om te zien!
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk Thea in de libelle haha!
    vind je zakjes superleuk en inderdaad veiliger nu met de ledlampjes!

    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee die zakjes! En idd ledlichtjes zijn veiliger, die heb ik ook voor onze meiden, kunnen ze een lichtje op hun kamertje branden :).

    Fijn weekend!
    Groetjes,
    Zita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Thea, wat een leuke kaarsjes in die boterhamzakjes ! En inderdaad misschien toch wel niet zo veilig..maar als je ze niet aansteekt zien ze er ook leuk uit toch ?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt ons mooi gefopd Thea.
    Ik heb ook van die led lampjes. Voor mijn kleindochter een potje beplakt en daar ook zo;n lampje in gedaan. Leuk resultaat en toch niet brandgevaarlijk......
    Groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk Thea kan ik soms die libelle bij jou bestellen, hihi...

    Liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze libelle zag ik vanmiddag nog bij de AH in het schap ........

    leuk gedaan,groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja zo zie je maar Thea,voor je het weet sta je op de voorpagina van de Libelle haha .Lijkt me idd veel veiliger om er ledlampjes in te doen.
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Thea,

    Simpel maar sfeervol, en ook nog in Libelle!!
    Hartstikke leuk zeg.
    Groetjes van Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hé Thea voor je het weet , ben je frontpaginanieuws sê !
    Wel heel mooi hoor die zakjes met een lichtje in.

    'k Sta achter met bloggen, zie ik.
    De vogeltaarten vind ik allemaal PRACHTIG !
    Vaya is heel mooi gemaakt, tof hoor !

    Nog een warme zondag , Susie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk zeg, prachtig!
    Je zult wel trots zijn!
    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik denk ook dat het zo veiliger is.
    Ja, dat ziet er goed uit met de Libelle :))

    een gezellige 4de Advent wens ik jullie,
    groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik wist het wel dat je OOIT de publiciteit naar je toe zou trekken.
    Hahahah wat ben je toch ook een pracht exemplaar mens he hahahah
    Gelijk heb je hoor, met dit soort dingen kun je niet voorzichtig genoeg zijn.
    Wat heb jij trouwens een verstandige man, moet je houden hoor hahahaha.
    Knuffels en een brandvrije dag ( en de rest van je leven).
    XXXXXXXXXXX Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Herzlichen Glückwunsch Thea. Deine Lichtbeutel sind wirklich sehr sehr schön und edel und wirken überaus stimmungsvoll.
    Deine Idee mit den Stempeln ist wirklich super und ich werde das auch ausprobieren. Alles Nötige habe ich hier.
    Auch bei mir brennen seit vorletztem Winter kleine LED-Teelichter. Das ist ungefährlicher und man kann entspannt genießen. Und für ganz besondere Momente kann man ja immer noch echte Kerzen nehmen.
    Hab einen lichterfüllten 4. Advent
    GlG Bernstein

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi hi, ik zeg ook niks.:)
    Wel erg leuk hoor, waar heb je die LIBELLE vandaan?(PS?)
    Het ziet er wel uit alsog hij zo in de winkel kan liggen, helemaal bij de tijd, zou zomaar kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk idee, je windlichtjes vind ik erg mooi.
    fijne week groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig die pc, en wie weet....
    Die led-theelichtjes zijn echt een uitkomst, kun je er met een gerust hart van genieten.
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Haaaha ik geloofde het echt eventjes...!!!
    Lijkt me ook iets veiliger om led lampjes te gebruiken. Ik ga binnenkort naar de Super om te kijken voor de zakjes :)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥