woensdag 1 december 2010

JARIG GEWEEST



......Gisteren was het mijn 36ste verjaardag...ahummm......Ik kreeg oa een mooie etagére en een hele krat vol vogeltaartjes kadoo....Ook het boek...Elines Huis....kreeg ik.....Heel toevallig kwamen gisteren ook net de labeltjes binnen die ik bij Nominette had besteld......Ik zag ze bij Elise....en heb ze toen ook besteld.....Ik vind ze een beetje stijf overkomen.....maar dat kan ook aan mij liggen......Het zal zeker 30 jaar geleden zijn...dat ik iets gehaakt heb....dus heel voorzichtig ben ik een paar bloemetjes aan het uitproberen......het schijnt toch dat je het niet verleerd.....ik heb heel wat afgehaakt toen...ik vond het veel leuker dan breien......

......Gestern war mein 36. Geburtstag......ahummm.......Ich Habe eine so schöne Etagére und eine ganze Kiste voll mit Vogel Törtchen kado bekommen.....Und auch das Buch....Elines Huis.... Gerade gestern.....Ganz durch Zufall sind die Etiketten angekommen denen ich bei Nominette bestellt hatte.....

..........Ich sah sie bei Elise<...Und dann habe ich sie auch bestellt....
Ich erwartete dass sie ein bisschen lockerer wäre....aber sie sind prima.......Ich habe gerade angefangen zu häkeln....Früher...da möchte ich gern und viel häkeln....

29 opmerkingen:

  1. leuk meid, je bent verwend, dat eline's boek schijnt een hit te zijn, geniet er maar van omi :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohja, en dat haken gaat je goed af :))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog Gefeliciteerd met je 36 ste ;-) verjaardag en wat heb je een leuke cadeautje gekregen.Vooral het boek van Eline vind ik geweldig, deze staat op mijn lijstje.
    Je gehaakte bloempjes zijn er leuk uit. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je leuke kadootjes gekregen.
    Ook het Eline's huis boek.
    Het haken?
    Alsof je het vorige week nog hebt gedaan.
    Je hebt het gewoon in de vingers.
    Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ich wünsche Dir noch viel Glück zum Geburtstag.
    Ich sehe ,dass Du einen schönen Tag hattest.So viele Geschenke.....super
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heej jonge blom van harte gefeliciteerd en wat ben je verwent, liefs irma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk Thea ,we zijn even oud !!!
    Gefeliciteerd en op naar de volgende 36 jaar hahaha.....

    Lieve groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd Thea!! leuke kadootjes heb je gekregen!
    wat leuk haken.. krijg er ook weer zin in..
    wat ga je ervan maken?
    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog gefeliciteerd met je verjaardag; ik kan qua leeftijd je hand schudden...ik ben ook 36 jaar!
    Leuk zijn de gehaakte bloemen!
    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog gefeliciteerd met je verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Thea! Nog gefeliciteerd!
    Wat een leuke cadeautjes heb je gehad, erg leuk! En inderdaad mooie bloemetjes gehaakt! Ik ben momenteel een trui aan het haken (ben er al vorige herst mee begonnen haha). Erg leuk, maar ik kan t nog niet zo goed.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alsnog Gefeliciteerd Thea
    En nog vele jaren erbij
    Leuke dingen heb je gekregen
    Groetjes
    Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog gefeliciteerd met je verjaardag,
    alles Gute nachträglich!
    Groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd met je 36 lentes hihi wat een mooie leeftijd toch? Je bent heerlijk verwend en geniet er maar van
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alsnog van harte! Wat een leuke cadeau's heb je gehad.

    Je bloemetjes zijn super, daar kan je alle kanten mee op.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd Thea.....36...leuk dat je al met 6 zulke leuke bloemetjes kon haken...lol...ik word in Januarie 36...wat een leuke cadeautjes heb je gekregen en de labeltjes zijn wel leuk hoor...
    Geniet ervan en nog vele jaren wens ik je in goede gezondheid!!
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een verwennerij Thea,en dat voor je 36 ste verjaardag.
    Nee hoor, je labeltjes zijn echt super leuk.
    Oma maakt, en als ze zo klein zijn en het zo zeggen, dan klinkt dat super lief.
    Leuk zijn je bloemetjes, netjes gehaakt, wat gaat het worden?
    Vast weer iets heel leuks, knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gelukkige verjaardag Thea!
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Thea van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

    Leuk dat boek wat je gekregen heb, die krijg ik Met sinterklaas.

    Gezellig dat haken, ach als het erin zit verleer je het niet zo gauw.

    Liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een verwennerij zeg !! leuk hoor............en ja haken heb ik ook in jaren niet meer gedaan.......leuk die bloemetjes.......liefs Ria.....

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Thea, nog van harte proficiat met je verjaardag!! Leuke dingen heb je gekregen hoor. Heerlijke ontspanning kan dat haken zijn hè?
    Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha Thea
    gefeliciteerd jonge meid! hihih vroeger???? haken! Dat kan niet hoor op jou leeftijd! hihi
    fijne avond hoor! volgens mij heb je gister nog gehaakt!
    lieve groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag nog!!
    Wat n mooie kado's heb je gehad! Elines huis heb ik vorige week gekocht, je raakt niet uitgekeken daarin :-)
    De labeltjes vind ik juist leuk hoor! Het maakt je zelf gemaakte kledingstuk wel een beetje af...
    Wat leuk, die gehaakte bloementjes! Ik ben nu met behulp van 'you tube' aan het leren haken, het begin is er, want ik wil ook zo graag bloementjes haken...

    Fijne avond nog!
    Groetjes van Karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Thea, nog gefeliciteerd! En zo te zien en te lezen, lekker verwend!
    Haak ze!
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Meisie...een beetje laat...maar toch nog van harte felicteerd met je verjaardag...
    En natuurlijk nog hele fijne en gezonde aren toegewenst!

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Thea,
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een jonkie ben je nog !?!?!!? En wat ben je lekker verwend!!! Tsja, dat boek...........ik sleep het overal mee naar toe (bed, bank en zelfs naar de wc?????). En dan maar kijken en dromen. Wat een leuke dingen staan er in hè!
    Ik wens je nog vele jaren toe met goede gezondheid, knusse gezelligheid en natuurlijk met veel knutselplezier.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nog van harte met je verjaardag. Ik zie aan de foto's dat je goed verwend bent. en idd haken verleer je nooit meer heb ik ook ontdekt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hello Thea
    I wish you all the best!!
    A birthday is just the first day of another
    365-day journey around the sun.
    Enjoy the trip.
    Thank you for your visiting my blog.
    I appreciate and love your comments.
    - Cheers Gisela.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥