donderdag 23 december 2010

JAMMIE.....IJSTAART


........Deze kerstijstaart is al een paar weken oud.......omdat het buiten niet wilde lukken met volledig bevriezen had ik hem in de vriezer gezet.....Al een paar weken geleden dus......steeds had ik geen zin om hem eruit te halen en te decoreren......erg he........Je ziet wel bijna niet dat er een lichtje in staat.....als ik er aan denk maak ik straks als het een beetje donker is nog een foto.......


.........Diese Eistorte ist schon ein paar Wochen alt.......da es außen nicht gelingen würde im komplett ein zu frieren......habe ich es einfach in den Gefrierschrank getan....für ein paar Wochen......aber die lust hatte ich bisher
nicht.....ihn aus zu hohlen und ihn ein wenig zu dekorieren......

.........EVEN IETS HEEL ANDERS........
.....Er zijn problemen bij Marktplaats vanwege de vogelvoedertaarten die mijn dochter maakt en verkoopt.........Iemand heeft haar foto's gepikt en probeert hiermee vogeltaarten te verkopen......Dochterlief krijgt klachten dat ze haar mail niet beantwoord en de taarten er anders uitzien als op de foto.......maar dat doet ze wel......die mails zullen dan wel bij de verkeerde mevrouw terecht zijn gekomen.......als je bij haar een taart besteld krijg je exact dezelfde als die je besteld hebt.....ik zal haar blog hier nog even vermelden.....dan kunnen jullie indien er problemen zijn...altijd via die manier nog contact met haar opnemen...... LILA VLINDER ......Het kan eventueel ook via mij......
...Dochterlief heeft de Mevrouw die met haar foto's adverteerd gemaild......dit is haar antwoord......
Whawhhawh
Je bent wel heel zielig aant doen voor die paar centjes LOL
De advertentie blijft staan tot die vanzelf eraf vallen !!
Doei kuttekop

23 opmerkingen:

  1. das ist eine tolle eistorte...wollte ich doch auch machen...mal sehen, ob ich es in den nächsten tagen noch schaffe....
    Das mit deiner Tochter ist ja wohl ärgerlich....sowas sollte bestraft werde. Sie macht soooo schöne Dinge für die Vögel...und dann passiert soetwas.
    Ich wünsche euch ein schönes Weihnachtsfest .
    LG
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Thea,

    Bedankt, bedankt en bedankt...kijk maar even snel op mijn blog!!
    Wat een prachtige ijstaart heb je gemaakt!! Wat vervelend voor je dochter dat iemand anders met de foto's van marktplaats aan het "rommelen" is...

    Lieve groetjes van Susan en nogmaals Fijne Feestdagen gewenst!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoii,

    leuk die ijstaart, als die nu maar niet smelt.

    wat vervelend allemaal voor je dochter en wat een reactie zeg, niet normaal meer.

    Liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heej Thea wat maak jij altijd leuke dingen, ik wens jou en je gezin een hele fijne kerst, IrmaxXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en die mevrouw grrrrr zegt meer over haar dan ze zelf wil weten;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige ijstaart... dat wil ik volgend jaar ook eens proberen.

    Over marktplaats, op een forum waar ik lid ben hebben ze ook zo iets meegemaakt en hebben een klacht ingediend bij marktplaats met een aantal en toen is die persoon door marktplaats verwijderd!! Mischien het proberen waard!!Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je ijstaart is prachtig Thea.
    Wat gemeen van zo rot wijf,(sorry dat ik het zo zeg) je heb toch overal mensen voor zeg,zo gemeen,bah ik kan hier echt niet tegen.
    Ik wens jou en je gezin fijne kerstdagen en een gezond 2011 toe.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ongeloofelijk die reactie van die troel .ja sorry maar ik vind dat echt geen mevrouw.
    En dan ben ik met troel nog mild ....ik zal meer te denken aan....juist klopt....

    mooie ijstaart ,thea,groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Thea...
    Laat Sandra zich niet van de wijs brengen hoor.
    Wat een p...wijf.
    Een ander woord heb ik er niet voor.

    Ik heb de taartjes binnen.
    Ze zijn prachtig.
    Ik maak nog foto als de gevederde vriendjes aan hun feestmaal zitten...
    En je ijstaart is weer prachtig.
    Nu blijft ie helemaal mooi met dit weer.
    Fijne kerstdagen meis..
    Liefs.
    Jeanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn mond valt open van zo'n reactie en ook al van de brutaliteit om de foto's te stelen.

    Je ijstaart ziet er prachtig uit, heb ik vroeger ook wel gemaakt in allerlei vormen.Maar toen grense mijn woonkamer nog aan de tuin en gaf dat zo'n sereen gezicht.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is toch niet te geloven Thea!! Gemeen zoiets!
    Hopelijk gaat jouw dochter er niet minder door verkopen!

    Jouw ijstaart ziet er leuk uit zeg! Een blikvanger met kerst bij de voordeur...!
    Hele fijne dagen voor jou en je gezin!
    Liefs Karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Liefs van mij........dikke kerstknuffel......

    x
    xxx
    xxxxx
    xxxxxxx
    xxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxx
    ||
    ||

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat maakt je dochter leuke vogeltaarten!Ik heb even heerlijk rondgekeken op haar blog.
    Bizar dat iemand zoiets doet op marktplaats...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Onvoorstelbaar dat mensen zo brutaal zijn en dat durven.
    en wat vervelend voor je dochter, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Thea,

    Meis ik heb mijn voedertaartjes binnen...ze zijn beeldschoon!
    En je dochter heeft er ook nog wat éxtra's bij gedaan...zo lief!!!!!!!!!!!
    Ik ben superblij...ze staan al in de tuin..dus de birdies hebben ook een goede kerst hhihih..
    Het staat zo schattig..

    Lieve meis..ik wens voor jou en je gezinnetje een mooie warme kerstdagen en een prachtig, gezond 2011!

    Liefs en heel veel goeds,
    Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke ijstaart, ziet er gezellig uit.

    Wat een l*llige reactie heeft je dochter gekregen... het is puur diefstal als iemand haar foto's gebruikt.
    Misschien kan je dochter (die trouwens prachtige vogeltaarten maakt) haar naam in de foto plaatsen.

    Ik wens jou en je dierbaren hele fijne, warme kerstdagen.

    Groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Thea, wat een naar bericht zeg,
    Ik hoop dat die tuttebol snel ophoud met die pik praktijken.
    Ik hoop dat je dochter snel van haar af is.
    Je ijstaart is weer jammie jammie, al zou ik er niet graag mijn tanden in zetten!!!
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi Thea

    wat een .... zeg die zich voordoet als jou dochter.
    Ik heb geen ijstaart gemaakt maar een paar vogelvoer tulbanden gemaakt. Heb ze weggegeven aan mensen die wat voor me betekenen. En die vonden het geweldig.
    Ik heb ooit ook en mal gekregen voor een ijstaart maar ik denk dat die weggegooid is.

    Ik wens jou en familie een hele fijne kerst toe.

    gr Thamar

    Plaatje van de engel heb ik van het internet afgeplukt. snoesje he.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Bedankt allemaal voor de lieve reacties, ze heeft me gisteren avond op een sexsite gezet, ach lief bedoel misschien maar ik kom niets tekort, zegt denk ik meer over haar als mij.
    En we gaan genieten van kerstavond en 1ste kerstdag, 2de moet ik helaas werken maar goed ;-)

    Voor iedereen hele fijne feestdagen

    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hello Thea
    I wish you a Merry Christmas
    and a Happy New Year!!
    - Cheers from Canada,
    Gisela.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Thea, ik kom even bij je langs om je superfijne kerstdagen en een voorspoedig maar vooral gezond 2011 toe te wensen! Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gedoe allemaal voor jouw dochter. Het resultaat is, dat je geen zin meer hebt in je handeltje. Jammer hoor.
    En...wat de ijstaart betreft, ziet er lekker uit. Volgende keer even het recept erbij doen, want ik zoek nog een lekker toetje voor de \kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. mooie ijtaart, en wat een gemene reactie van die persoon naar je dochter toe. echt jammer

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥