zondag 12 december 2010

HARTJES SLINGER


........De laatste dagen is het het licht afschuwelijk...mij lukt het echt niet om mooie duidelijke foto's te maken.....ik vraag me af hoe dat bij jullie is......Op alle mogelijke plekken heb ik van deze hanger al foto's gemaakt.....maar telkens zien ze er niet uit.....Als het later nog een keer beter lukt.....laat ik ze als nog zien....nu moeten we ons maar behelpen met deze.....Ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat het moet voorstellen.......

.......Eigenlijk heb ik geen idee hoe zoiets heet.......Dus noem ik hem voor het gemak maar even hartjes slinger........
..........Die letzte Tagen war so dunkel hier.....dass ich habe keine anständige Fotos machen könnte......
Ich frage mich....wie ist es bei euch.....auch so dunkel.....Ich habe mehrere Versuche unternommen....

.....Aber sie sehen nicht aus.....Wenn es zu einem späteren Zeitpunkt besser gelingt werde ich sie zeigen.....Ich hoffe es ist trotzdem ein bisschen klar was es vorstellen sollte.......

28 opmerkingen:

  1. Je slinger is prachtig! Mooie details hebben de hartjes.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve thea
    had net een heel bericht getypt op mijn mobiel maar kreeg hem niet geplaatst zie ik je berichtje van zaterdag van de give away! Wat super zaterdag weinig en zondag helemaal niet op comp geweest ik had migraine maar morgenochtend komt mijn mail met gegevens. Vind jehartjesslinger prachtig en de foto's ook,ziet er mooi uit
    lieve groetjes jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo thea

    Ik snap wat je bedoelt met het licht, heb er zelf ook wel eens last van.
    Maar we snappen het idee wel hoor.
    Ik vind je slinger heel gaaf!

    Groetjes,
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke slinger heb je gemaakt!
    Leuk die details erop verwerkt.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Errrrug mnooi.
    Helemaal inmijn kleur.
    Al die kraaltjes en lintjes super.
    Fijne dag Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liebe Thea die Herzchen sind wunderschön!
    Bei mir brennen auch den ganzen Tag die Kerzen und ich finde es schön.... auch wenn es schwer ist gute Fotos zu machen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Thea wat ontzettend schattig, weer wat op mijn lijstje........
    Het licht klopt, ik had het met het mutsje ook, ik denk dat ik 25 foto's had gemaakt en er drie overbleven, je hebt van die dagen, soms denk ik dat mijn fototoestel nog net iets eigenwijzer is dan ik :-))

    Ik vind de naam prima hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Thea,

    Ondanks het slechte licht vind ik je hartjes slinger erg mooi op de foto staan hoor! Weer een leuk idee erbij...

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie harten slinger heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Thea,
    Ook in het hoge noorden is het daglicht voor het nemen van foto's slecht, ik snap wat je bedoeld maar je hartjes slinger is hart-stikke mooi.
    Groetjes, Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is erg mooi !!...en duidelijk hoor...je kan de foto nog vergroten ook !!...fijne dag liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige hartjes.
    Ze zijn zo mooi bewerkt.
    Mooi met die pareltjes.
    En die foto's?
    Valt erg mee.
    Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. in het echt ziet hij er inderdaad mooier uit, maar dit is toch nog niet zo slecht hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie hartjes Thea, zo mooi bewerkt ook!
    en ik herken je lichtprobleem, maar ze zijn duidelijk overgekomen hoor:)

    liefs, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb hetzelfde probleem om mooie foto's te maken, ik doe dit altijd buiten maar met dit weer vind ik het maar niks om dit te doen brrrrrr.
    Maar ik vind je hanger heel mooi.
    Groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thea, ich bin immer begeistert :) Immer und alles sehr schön :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heb je die stoffen harten zelf gemaakt Thea?
    Het is een slinger hoor, en wat voor 1.
    Prachtig, lekker niet te veel poespas en daardoor erg romantisch.
    LOVE IT!!!!
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een een leuke hartjes slinger heb je gemaakt. Super
    Fijne week,Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha Théa,

    Ik snap wel wat je bedoeld met het licht, maar ik vind juist deze dagen voor Kerst het licht juist iets mystieks hebben, ik neem mijn foto's vlak bij het raam op een bepaalde tijd dat ze ook weer niet overbelicht raken. Ik vind het zo mooi, kijk naar mijn blog met het beeldje.Jouw hartjes hebben toch een mooie parelmoerglans, leuk zijn ze geworden. Ohoh ik kom ook tijd te kort, maar gelukkig kan je veel moois zien op allerlei blogs.

    groeten Janny.(rozen)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooie slinger.. het ziet er prachtig uit.
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik kan hem prima zien hoor Thea maar ik kan me goed voorstellen dat jij een ander beeld voor ogen had. ik ben zelf ook altijd heel erg kritisch als het om fotos maken gaat.
    Je appeltjes zijn goed gelukt he, als je ze niet beschadigd door ze bijvoorbeeld op een stokje te steken houden ze zich heel erg lang goed, maanden en maanden lang.
    Ik heb die van mij in oktober gemaakt en ze zijn nog steeds heel erg mooi. Ze drogen van binnenuit gewoon uit.
    Nou nog een fijne week.
    Lieve groetjes gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mijn moeder zou het een schellenkoort noemen, maar zo noemt ze alles met dingetjes onder elkaar dus ik weet niet of dat een juiste benaming is. Hij is echt heel leuk en ja dat licht...ik maakte afgelopen weekend 69 foto's en daar bleven er ook maar 8 van over, heb alle instellingen op de camera uitgeprobeerd. Zal dan wel niet aan ons liggen denk ik.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat n leuke slinger! Waar ga je m ophangen?
    En het licht is nu gewoon lastig. Het is niet echt helemaal licht, t zijn niet voor niks de donkere dagen voor kerst :-) Vooral als de zon er dan ook niet door wil komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. het licht is idd niet best voor mooie foto's.
    Maar kan het toch goed zien hoor...hij is leuk!!
    Waar ga je hem hangen??

    fijne avond...liefs Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een ontzettend sfeervolle slinger Thea, romantisch getint ;-)))) Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een snoezige hartjesslinger Thea. Mooi gemaakt hoor! Fijne week gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥