vrijdag 17 december 2010

DONKERE DAGEN


.......De donkere dagen voor de kerst worden ze genoemd.....de laatste dagen is dat echt zo.....en wat is het dan leuk om een lichtje te branden.....Op allerlei blogs zag ik ze al voorbij komen....de boterhamzakjes......het afgelopen weekend kwam ik de zakjes tegen in Duitsland....ze waren er maar in een maat....maar beter iets als niets.....en natuurlijk heb ik meteen een pakje gekocht......Ik natuurlijk ben ik thuis meteen met de stempels in de weer gegaan.....de bovenkant een beetje oprollen.....glaasje erin met een theelichtje.....en dan nog een lintje eromheen knopen......en klaar is ie......het ziet er sfeervol uit vind ik......Ik denk niet dat het gevaarlijk is.....het glas zit tot bovenaan.....al moet je natuurlijk wel zorgen dat je het papier niet raakt met aansteken.....Enne....je kunt er ook een ledlampje inzetten.......

........Die letzten Tage sind wirklich die dunklen Tage vor Weihnachten.....sie werden nicht nur so genannt......ist es leider auch wahr....Es gibt daher nichts was mehr Spaß macht als eine Kerze zu brennen.....Auf vielen Blogs sah ich sie schon passieren......eine Kerze in einem Butter brot Beutel......Am vergangenen Wochenende fand ich endlich die Tütchen....in Deutschland während das Einkaufen....

........und natürlich habe ich gleich ein Paket gekauft.....Zuhause habe ich sofort mit Stempeln angefangen.......An Die Oberseite der Tasche eine kleine Rolle machen und Im Inneren ein Glas mit einer Kerze.....dann ein Band....Knoten und fertig......es sieht sehr attraktiv aus wenn die Kerze brennt......

25 opmerkingen:

  1. Ja leuk he?? ik heb ze ook staan alleen zonder stempel en grauw papier zeg maar wel met kant erom...ik vind het papier toch erg warm worden hoor er staat hier ook een glaasje in.....maar weet niet.....word erg warm.....hou er niet zo van.......maar het staat leuk !! ...liefs fijne dag ! Ria.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor zijn dat vetvrije papier zakjes of wat moet ik me er bij voorstellen?
    Ze staan wel heel gezellig!

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er inderdaad erg sfeervol uit, maar lijkt mij wel erg gevaarlijk...of valt het mee?

    De zakjes zijn zowiezo leuk, zeker met die stempels er op, en ik vraag me ook af, papieren boterhamzakjes, hoe zien die er uit, nooit gezien..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Thea,

    Ja ik vind deze zakjes heel erg leuk. Maar ik vraag me ook af of het niet een beetje gevaarlijk is??

    een prettig weeken, Lilly

    we hebben weer 20 cm nieuwe sneeuw

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb ook van die zakjes en bij mij staan ze naast de pc, zo leuk en de hyacinten staan er ook bij dus het ruikt heerlijk als ik zit te bloggen, hihi.


    Liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jaja, da musst du erst nach deutschland kommen um unser Butterbrottüten zu bekommen *lach*
    hätte du was gesagt, hätte ich dir auch besorgen können.
    sie sehen klasse aus.
    lg
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze ook leuk, maar ben een beetje afwachtend ivm brandgevaar :)

    Wat je OOK kunt doen is een glaasje met een (bv) hyacintbol erin, staat lief en niet gevaarlijk (bedenk ik net even ter plekke!!)Leuk versieren net als met de lichtjes natuurlijk, lintjes-kantjes en weet ik wat. HEEEEE goed van mezelf hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja leuk he.
    Ik heb de zakjes bij Super de Boer gemaakt.
    Heb ze ook bestempeld met gekleurde bloemen.
    Je hebt dan een super leuk kado zakje.
    Was voor ons op de markt erg handig. Bovendien vinden de mensen het ook leuk om zo hun aankoop mee te nemen. Voor al de kinderen.
    Wat je alllemaal kan doen met een ouderwets zakje.
    Vind ze met bolletjes ook erg leuk. Maar dat doe ik weer in het voorjaar.
    Fijn weekend Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lees net je reactie.
    Dank je voor het mee doen.
    Alleen het is niet mijn link your stuf maar die van Annemaries breiblog.
    Je doet door de link te plaatsen mee aan bloghoppen. Sorry voor de onduidelijkheid.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja ik ga nu werken ...maar als het zulk weer is...blijven de menden thuis...helaas......erg erg !! ........fijne dag liefs van mij....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hee Thea!
    Ik was de zakjes nog nergens tegen gekomen maar wat ontzettend leuk!! Dus er zit een glaasje in begrijp ik? Zo wordt het papier niet al te heet denk ik. Wat een leuk idee! Wat voor zakjes zijn het?

    Liefs Jul, alvast een fijne kerst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er gezellig uit !!
    Ik ben zo ook al op meerdere blogs tegen gekomen .
    Mooie gedaan !!

    Fijn weekend,groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk die zakjes, ziet er gezellig uit.
    Fijn weekend, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een effect met zo een simpel zakje,.
    Is dat echt gewoon een boterhamzak, zoals je vroeger bij Appie Heijn kreeg.
    Geweldig weer.
    Donker is het zeker, maar Thea, jij bent zoiezo al het lichtpuntje en zonnestraaltje, en schijnen doe je zeker te weten.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze blijven het leuk doen, ik heb er hakpotjes in zitten en het is echt niet gevaarlijk heb ze elke avond aan!!!
    Gisteren heb ik er 2 cadeau gedaan met mini kerststerretjes er in staat ook heel schattig.

    Fijn weekend hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gezellig! En die donkere dagen maken het ook wel weer extra gezellig he.
    Die vogeltaarten zien er ook weer ontzettend leuk uit!!
    Fijn weekend!
    Liefs Karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Liebe Thea,
    die kleinen Lichtbeutel sind von Dir so wunderschön dekoriert und erleuchten jedes Herz!

    einen schönen besinnlichen 4. Advent wünscht Dir Traudi, die liebe Grüße hier lässt

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Das sind besonders schöne Lichtbeutel liebe Thea - ich wünsche Dir und Deinen Lieben einen schönen 4.Advent und herzliche Grüße Gaby ;O)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat staat het toch gezellig en ik denk dat het brandgevaar wel mee zal vallen ,zeker goed opletten.Ik heb wat problemen om op je blog te reageren ,lukte ook niet op het blog over de taarten ,sorry maar doe mijn best.Fijn weekend
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind ze zo leuk om te zien, maar ik ben met dit soort dingen niet de handigste en voor je het weet heb ik iets te veel vlammetjes :-). Groetjes en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ze blijven leuk he?
    In Nederland zijn de zakjes blijkbaar slecht te vinden.
    Ik had nog een pakje in de kast liggen.
    Vandaar mijn stempelactie.
    Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk zijn ze maar met al die rondrennende katten zou ik er geen echte lichtjes in durven zetten. fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Thea,

    Wat zit je toch vol origine ideeen! Ziet er weer super uit! Mooie boterhamzakjes hebben jullie :-)

    Sneeuwt het bij jullie ook zo? Hier is het net weer begonnen...
    Ziet er prachtig uit, maar is niet altijd even handig helaas!

    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ziet er super gesellig uit,
    ik heb er vorig jaar ook gemaakt,
    de zakjes waren met servettenmotieven beplakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat ziet er gezellig uit!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥