donderdag 30 december 2010

DE LAATSTE UREN.......


....... De klok tikt de laatste uren van het jaar 2010 weg ...... een jaar is al weer voorbij gevlogen.....het lijkt wel alsof het steeds sneller gaat ..... Ik ben benieuwd naar wat 2011 voor ons in petto heeft.......een ding is nu al zeker ..... Ik ga er weer zoveel mogelijk van genieten ...... net als van al die leuke en lieve reactie's die ik van jullie krijg ..... de laatste tijd had ik niet zoveel zin in bloggen ..... ik heb dan ook weinig gereageerd bij jullie.....maar ik ben er van overtuigd dat zo maar ineens over zal zijn ...... en ik weer vol frisse moed verder zal gaan ....... 2011 ..... laat maar komen ..... ik heb er zin in .......

....... Die Uhr tickt die letzten Stunden des Jahres 2010 ...... ein Jahr ist bereits geflogen ..... es geht wie es mir scheint immer schneller ..... Ich frage mich ..... was 2011 für uns auf Lager hat ....... eins ist schon sicher ..... ich werde es wieder .... so weit wie möglich genießen ...... Genau wie all die netten und süßen Reaktionen ........ die ich immer von Ihnen bekommen habe ..... Im letzter Zeit hatte ich nicht mehr so viel Lust zum bloggen ........ Ich habe gelesen aber nur wenige Reaktionen bei euch geschrieben ...... Aber ich bin davon überzeugt dass es vorübergehend ist ..... und es wieder frisch und fröhlich weiter geht ....... 2011.... lass nur kommen ......

..... Ik wens jullie allemaal een heel fijne jaarwisseling en een gezond gelukkig en creatief 2011 toe ...... Ich wünsche Ihnen allen ein sehr schönes neues Jahr ...... ein gesund und glückliches ...... und vor Allem ein sehr kreatives 2011 .......

36 opmerkingen:

  1. Lieve Thea,

    Allereerst een goede jaarwisseling toegewenst!!
    En een heel fijn 2011!

    Maar hoe je er nu bij komt dat je niet veel hebt gereageerd....Ik vind dat je altijd zo snel bent met je meeleven en je fijne reacties, kom op hé niet zo negatief over het afgelopen jaar!! Wat heb je veel mooie dingen gedaan! Kijk je blog eens terug....of zou he een beetje weemoed zijn omdat het allemaal in zo'n snel tempo gaat?

    Heel veel liefs van Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Thea
    Wat gaat de tijd snel he .Soms gebeurd het zomaar dat even geen zin hebben in bloggen ,komt wel weer .Ik wens je een fijne jaarwisseling een een heel mooi 2011
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. soms is het ook goed om even toe te geven aan het geen zin hebben.. even de boel loslaten, je zult zien dat het dan vanzelf wel weer komt, zolang het maar geen moeten wordt!!

    ik wens je een fijne jaarwisseling en een gezond in inspirerend 2011!!
    lieve groet van Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Thea,

    Een hele gezellige oudejaarsavond en een prachtig
    20!! gewenst.
    En eh, alleen bloggen als je daar zin in hebt.
    Deze laatste weken van het jaar is mij ook niet zoveel uit handen gekomen, en dat mag ook best eens, toch???
    groetjes, Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk dat zijn de woorden die ik graag lees lieve Thea........fijne jaarwisseling !!!...xxx...

    EEN HEEL GOED EN GEZOND 2011 !!!...

    LIEVE GROETJES VAN MIJ....

    ★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
    ┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
      ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
    ☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
    ☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆

    A REALLY GOOD AND HEALTHY 2011 !!!

    WARM HUGS FROM ME ........

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bedankt voor je spontane reactie op mijn blog. Leuk zeg. Juist door jou blog kwam ik aanraking met het idee vogeltaartjes en daardoor op de site van je dochter heb haar met veel plezier gelinkt. Kom nog vaak even koekeloeren hier in het nieuwe jaar en heb vorige week oude blogjes van je gelezen want het zo onuitputtelijke bron van creativiteit hier! Ik wens jou een hele fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2011

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wens je een hele fijne jaarwisseling toe en een gezond, gelukkig en creatief 2011!

    Groetjes,
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil je wensen een gezond en gelukkig nieuwjaar en hartelijk bedankt voor de inspiratie die je mij geeft.
    Kijk vol verlangen uit naar het nieuwe jaar.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Liebe Thea,
    ich wünsche dir und deiner Familie auch einen wundervollen Start in das Jahr 2011.
    Ich hoffe, dass meine Weihnachtspoat "schon" angekommen ist *lach*
    LG
    und ich freue mich, dich nächstes Jahr persönlich kennenzulernen.
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Thea,

    Even niet bloggen is helemaal niet erg hoor...als je daarna maar weer gewoon de draad op pakt, haha.

    Ik wens jou en je familie een hele fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2011.

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Liebe Thea ,ich wünsche Dir und Deiner Familie einen guten rutsch ins neue Jahr und alles ,alles gute was man nur wünschen kann für 2011.Schöne Grüße von Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De tijd gaat zeker heel snel Thea,wat is een jaar nou,het is zo om.

    Fijne jaarwisseling en een gezond 2011.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijne jaarswisseling en veel gezondheid en geluk voor 2011.

    groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een hele fijjne jaarwisseling gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Liebe Thea,
    auch ich wünsche dir und deiner Familie einen guten Rutsch und ein gesundes neues Jahr 2011.
    Danke für die lieben Kommentare die du bei mir hinterlassen hast und evtl. noch hinterlassen wirst.
    Liebe Grüße Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een prettige jaarwisseling toegewenst,hoop heel veeeeeeeeel te zien van al die mooie creaties die je maak en waarvan ik mij afvraag waar vind ze al die ideetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Allerliefste Thea,
    Ik weet exact wat je bedoeld , de puf was een beetje op zeg maar.
    Nu in het nieuwe jaar gaan we er weer vol frisse moed tegen aan en als maar eenmaal het zonnetje weer gaat schijnen, zal dat ook enorm schelen.
    Heel veel liefs voor 2011 en ik hoop dat je een veilige jaarwisseling zult hebben.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Toch heerlijk dat we bij elk nieuw jaar ook weer nieuwe voornemens mogen maken :)
    Ik wens je bij deze een fijne jaarwisseling en een bijzonder 2011 toe met heel veel wonderbaarlijke momenten,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi Thea.
    Wünsche dir aUCH EIN gUTEN RUTSCH INS NEUE JAHR
    und alles gute im neuen Jahr.Gesundheit und Wohlergehen.
    Liebe Grüße Jana

    BeantwoordenVerwijderen
  20. huhuu liebe Thea..,ich husche schnell vorbei um Dir einen guten Rutsch zu wünschen und alles alles Liebe für 2011,,,vor allem aber viel Gesundheit und alles was Du Dir wünschst,,liebe Grüsse Belinda
    ★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
    ┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
      ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
    ☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
    ☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijne jaarwisseling en alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar. En het reageren op blogs, het moet wel leuk blijven en geen verplichting

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jeetje, ja... het jaar is echt omgevlogen! Op naar een hopelijk mooi 2011! Maar eerst nog een paar uurtjes van 2010 genieten.

    Wat fijn dat je zo kunt genieten van de kleine dingen he! Een hele fijne jaarwisseling voor jullie, evenals een super nieuw jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. So ein schönes Foto.

    Liebe Thea,
    ich wünsche Dir ein gesundes, kreatives neues Jahr.

    Viele Grüße
    Margrit

    BeantwoordenVerwijderen
  24. een heel gelukkig en gezond 2011 wenst Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Fijne jaarwisseling alle goeds voor 2011 en veel blog plezier.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Das Neue Jahr soll Gutes dir bringen. Was du auch anfängst, es soll dir super gelingen.
    Es soll dir allzeit neue Hoffnung schenken und dich mit wahrem Glück reich bedenken.

    Liebe Grüße
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  27. liebe Thea,
    die besten Wünsche für das neue Jahr sendet dir Bianca.
    Mögen alle deine Wünsche in Erfüllung gehen.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. heppie neuw jeer meid, en wat een fans jij hebt, dan moet je toch graag terug komen, gewoon je ding doen meid, niks moet, het leven moet vooral fun zijn. lieve groeten van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Thea,
    ich wünsche Dir von ganzem Herzen ein gutes, gesundes und glückliches Neues Jahr mit vielen creativen Ideen und viel Lebensfreude.
    GlG Bernstein

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Liebe Thea,
    ich wünsche dir ein glückliches und gesundes Jahr 2011 und freue mich schon auf viele Besuche bei dir. :-)
    LG Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Thea een Gelukkig en rooskleurig 2011 gewenst en met nog meer mooie dingen die je al maakt!

    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een heel gelukkig nieuwjaar Thea!
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een gezond, gelukkig en creatief 2011 Thea !

    Nog een fijne avond , Susie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een heel gezond gelukkig en creatief 2011.
    En dank je voor de reacties die ik toch wel
    regelmatig op mijn blog lees.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥