donderdag 9 december 2010

ANNIE hou jij me tassie effe vast


......Kleindochter Lara-Lynn heeft een tasje gekregen.....ze is er dolgelukkig mee......zie haar eens lopen......amper 3 turven hoog.......Bij het zien van de foto's schoot me meteen het liedje weer te binnen.....van jaren geleden.....Annie hou jij me tassie effe vast.....want die gozer wil met me danse......Annie geef mij mijn tassie maar weer terug...want die gozer.....die ken nie danse.....♫ ♫

.......Enkelin Lara-Lynn hat eine Tasche von Sinterklaas bekommen..... Seitdem geht sie selig mit ihrer Handtasche auf dem Arm.....Anderhalb ist sie....wenn ich diese Bilder sah.....musste ich gleich an ein Lied denken.....es war in Holland einmal ein großer Hit.....♫ ♫

21 opmerkingen:

  1. Liebe Thea,

    das ist ja eine suesse!!!!Wie niedlich.

    Ich habe seit wochen probleme um auf deinen Blog zu kommen waeis aber auch nicht warum.Ich versuche oefters komentare zu hinterlassen aber ohne erfolg.Ich hoffe das es dieses mal klappt.

    sei lieb gegruesst von Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kleindochter!!! En wat een leuke foto's...

    ha hahahah ik kan het liedje ook zo weer zingen! Nu loop ik de rest van de avond dat liedje te neurieen....ach er zijn ergere dingen!

    Fijne avond!

    groetjes Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahaha, wat een leuke foto's! Prachtige kleindochter heb je!

    En inderdaad, ze kan zo dat liedje zingen, zie het al helemaal voor me!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schatje Thea, wat zul je daar trots op zijn:)

    liefs, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo een lief snoetje. ik kom hier wel vaak dus besliste ik je te volgen. je hebt zo een toffe blog en maakt super dingen.
    Ook dan voor jouw reactie's op mijn blog. :-) groeten Katrientje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Thea,
    Wat een leuk meisje, en wat een mooie collage
    heb je van haar foto's gemaakt, dat moet ik me nog eens eigen maken.
    Je geniet er vast van zo'n kleindochter.
    Groetjes, Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och seg wat een schattebolleke , deze mannequin in spe ! :)
    Grandioze foto's van je kleindochtertje, Thea !

    Nog een fijne avond , Susie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, Thea!
    Wat prachtig zo'n kleindochter! Heerlijk van genieten!
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje met haar mooie tasje,en dit dametje houd haar tassie wel mooi zelf vast!!Ook ik ken het liedje nog steeds.
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach wat een moppie. En ze heeft trouwens ook een prachtige naam. Het is vast genieten om oma te zijn van zo'n liefie.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die Kleine ist goldig,eine richtige Prinzessin
    Das Lied habe ich auch noch gesungen
    Lustig.......
    Liebe Grüsse Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wundervolle bilder, süße kleine maus und taschen waren bei meinen kleinen auch der hit in dem alter...ne, eigentlich immer noch *lach*
    lg
    und ein wunderschönes wochenende wünsche ich dir.
    lg
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tja, meisjes en tasjes....;-))))Ik heb er ook zo eentje thuis, gek op tasjes en elke keer een andere favoriet. Ze heeft er nu op 6-jarige leeftijd al heel wat verzameld, dat wordt wat later;-)
    Schattige foto's van je kleindochter!

    Groetjes en een fijn weekend,
    Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat schattig. Doet me denken aan mijn eigen dochters toen ze klein waren. Die deden dat ook zo graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, wat een schatje!
    Ze kijkt ook zo lief.
    Liefs, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hihi, kan ze mooi haar pin-pasje in doen !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat schattig en wat een leuk tasje, maar laat zie gozer nog maar effen wachten ;-) Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een schattige kleindochter heb je,een lieverdje

    groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat schattig, die kleine meid met dat rode tasje..
    Dat gezichtje,...en die staartjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schatje en helemaal een meisje naar mijn hart. Ze houdt van tasjes !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een superleuke foto's van je kleindochter, Thea. Een echt dametje zo met haar tasje.
    Ja dat liedje kan ik ook bijna uit mijn hoofd.
    Een fijn weekend toegewenst,
    lieve groet van Ester

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥