donderdag 25 november 2010

VAN HARTE.....give away



........ Van harte ga ik deze Give away aan iemand van jullie geven ....
...... Speciaal gemaakt ..... een met prachtige oude kant afgezet geurzakje ..... Handmade by me ..... de heerlijke geur van lavendel komt je tegemoet ....


........ Twee taartpunten gevuld met mos en een parelsteker ..... als decoratie overal inzetbaar ......... Een hartje van parels....in een kleur die eenvoudig nooit fout is en zeker overal bij passen zal ....... Een label met een vintage portret erop.....met kant en knopen afgewerkt ...... Dit alles special made for you.....en dan voeg ik nog een zilver hart toe in een royale maat ..... Daar vind je vast nog wel een leuk plekje voor .....

.... En dan de voorwaarden ..... die zijn helemaal niet zo moeilijk ..... Iedereen mag mee doen .... Ook de stille lezers .... dat zijn er volgens mij heel wat ..... Ik hoop dat die zich nu ook eens melden ...... ik zou dat erg leuk vinden .... ook mensen die zelf geen blog hebben mogen meedoen .... Je hoeft geen volger te zijn of te worden .... natuurlijk verheug ik me op ieder nieuwe volger die zich aanmeld ..... Een reactie plaatsen is voldoende ..... dan ding je automatisch mee .... Na 11 December word de gelukkige winnaar bekend gemaakt .....

..... Ich hoffe .... mit diesem Give away jemandem eine große Freude zu
machen ....... Speziell angefertigt ..... Ein Duftkissen ..... Mit schönen alten Spitzen....Der Duft von Lavendel grüßt dir ..... Zwei nette kleine Papiertütchen
gemacht aus Tortenspitze ...... mit Moos und eine Perle Stecker gefüllt ....
Das kann überall dekorativ verwendet werden ........... Ein Perlen Herz ..... In einer Farbe die einfach nie falsch ist....Und ein Etikett mit einem Vintage Porträt mit Spitze und alte Knöpfe ..... Das alles Special for you gemacht....Schließlich füge ich ein silbernes Herz hin zu ..... in großzügigen Abmessungen ..... gekauft aber schön zum dekorieren .....

...... Und dan die Bedingungen .... die sind nicht so schwer ..... Jeder darf mit machen ..... Auch stille Leser .... und es gibt viele....Ich hoffe dass die stille Leser jetzt auch mitmachen ..... auch Menschen ohne Blog können gern teilnehmen ..... Du brauchst kein folger zu sein oder zu werden ....

...... Natürlich freue ich mich auf jede neue Anhänger ..... Anmelden darf ...... Ein Kommentar ist genug ..... Sie werden dann automatisch mit machen ..... Nach 11 Dezember werde ich die glücklichen Gewinner bekannt geben .....

83 opmerkingen:

  1. Beste Thea,
    Bij het zien van zoveel moois ga ik toch een berichtje plaatsen maar niet alleen daarom maar ook om je te bedanken voor je advies als ik met een probleempje zit.
    Dank voor je lieve reacties!
    Lieve groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liebe Thea,da hast du aber sehr schöne Sachen zusammengestellt! Die Gewinnerin wird sich sehr darüber freuen!
    Lieben Gruß,Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Thea, wat een mooie give away heb je voor ions gemaakt echt geweldig mooi!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Thea,

    wat een mooie spulletjes heb je daar gemaakt. Daar doe ik graag mee

    groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Thea, wat een mooie give away, doe graag mee hoor, zal een link plaatsen.

    Fijne dag gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie spulletjes heb je gemaakt,
    groetjes Rein.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe graag mee ,voor zulke leuke spulletejes heb ik altijd wel een plekje

    gr Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben je druk geweest om iets moois te maken.
    Het is je zeker gelukt.
    Het hartje staat bij mij nog op het progam om te maken. De taart puntjes zijn een super idee. Zo schattig.
    Ik doe graag mee met je give away.
    Groetjes en een fijne dag Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Thea...
    Wat leuk een give away...
    Leuke spulletjes heb je uit gezocht.
    En heeel lief van je dat iedereen mee mag doen.
    Fijn weekend meis
    Liefs
    Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. thea je give away ziet er geweldig uit.. ik zou graag een gokje willen wagen
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Thea,

    Prachtige give away! Daar wil ik graag aan mee doen. Ik heb ook al een link op mijn blog geplaatst. Nu maar heel hard gaan duimen, haha.

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje Thea, wat een verwennerij!!!!!!
    En wat die stille lezers betreft, inderdaad leuk als je die ook eens hoort. Ik moet er volgens de statistieken ook heel veel hebben maar ik ben ook nieuwsgierig wie dat dan zijn. Hoewel ieder natuurlijk zelf mag weten of zij wel of niet wil reageren. Misschien dat een weggevertje ze wel over de streep trekt. Misschien toch ook maar eens over nadenken?!?!?!?!?
    Groetjes en een fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Thea.

    Ik wil graag meedoen aan de give away, want het zijn zulke mooie spulletjes. Echt prachtig gemaakt, vooral met dat mooie kant!
    Fijn dat je ook mee mag doen zonder dat je zelf een blog hebt.
    Groetjes van Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet dit er weer schattig uit, je fotografeerd en plaatst het ook zo mooi, zover ben ik nog niet hoor. Ik houd me aanbevolen voor zo'n mooi kadootje.
    Fijn weekend, groetjes Truus.
    p.s. de wereld is hier weer sneeuwwit!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Thea, bekende naam voor mij.. de naam van mijn moeder! en ja Tjitske is wel een moeilijke naam hè.. moest hem vroeger op school ook altijd spellen.
    Maar wat leuk dat je even een kijkje kwam nemen, ben ook meteen op jouw blog gaan kijken, erg leuk dat je zoveel zelf maakt, hou ik ook van, gezellig fröbelen! je hebt er een nieuwe volger bij hoor:)
    val met mijn neus in de boter want wat heb je een ontzettende leuke give-away, zo mooi gemaakt ook! Doe graag mee!
    wens jou ook een fijn weekend!
    groetjes Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie spulletjes heb je daar gemaakt!
    En die geef je weg .....
    Ik doe graag mee en zal een linkje op mijn blog zetten.

    Een heel fijn weekend,groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beste Thea, Graag wil ik ook een gokje wagen. Wat een leuke give-away. Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik wil ook een gokje wagen (you never know hihi) OH wat een prachtige spulletjes heb je toch weer gemaakt, dat geurzakje met kant...schitterend ♥♥ Ja alles is gewoon mooi.

    Liefs van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  19. nou meid met deze prijzen verwacht ik dat het hier storm gaat lopen, je hebt een mooi paketje samen gesteld, :)) heel veel lieve groeten van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie foto's van schattige dingen.

    Groeten Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat ben je toch stoer !!! een Give Away..en ik doe graag mee......wat een leukie !!!.....spannend !! fijne dag liefs Ria......

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Altijd kijk ik vol bewondering naar je creaties en nu geef je iets weg. Daar wil ik wel een gokje op wagen!!!
    Groetjes Addy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Thea

    Was ein wunderschönes Candy ♥ Traumhaft zusammengestellt ♥ Ich stöbere immer wieder gerne auf deinem Blog ♥ So richtig zum entspannen ♥

    Liebe Grüße Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een supermooie giveaway vooral door gebruik van kant en lavendel

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nou, hier kan ik toch niet nee tegen zeggen, zoveel moois. VOoruit ik doe mee.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hier een stille lezer, ik kijk altijd met zo veel plezier naar je werkjes!!!
    Ik zou graag aan deze prachtige give-away mee willen doen.
    Wat heb je toch weer mooie dingen gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik wil graag meedoen.
    Wie wil dat nou niet?
    Ik ga het toch op mijn blogs vermelden.
    Veel te leuk. :-)
    Groetjes, DEKAKADO, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hallo, hier een stille lezer, dan weet je dat ik af en toe een kijkje kom nemen, maar ik ga niet meedoen aan de give away. Hoewel hij ontzettend mooi is mag en kan ik wegen allergiën geen lavendel geurende dingen in huis hangen. En dat omdat de jongste zoon een beetje sukkelt met de gezondheid. maar toch heel mooi hoor. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw Thea wat een leuke give aways heb je gemaakt, ik doe graag mee, Fijn weekend Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Thea, wat heb je een prachtige sfeervolle give-away samengesteld. Vind de kleuren voortreffelijk, ik zou dan ook graag meedingen als het mag...
    Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een mooie spulletjes allemaal,ik vind lavendel heerlijk om te ruiken.ik ga een gokje wagen.
    goed weekend janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Thea

    Hier een stille Lezer.
    Ik kijk iedere dag op je blog en heb al leuke ideën van je geleend en gemaakt,zoals je hartjes,
    ik zou graag mee willen doen met je give away.

    Ik wens iedereen een heel fijn weekend toe.

    groetjes Daan

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heb de laatste tijd niet zoveel op de blogs gekeken en dan mis je inderdaad een hoop Thea !
    Ik wil mij wel opgeven voor jouw give away maar wij gaan op vakantie dus ....
    Wens in ieder geval iedereen heel veel succes .
    Lieve groet ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dat is pas een give away, trouwens bedankt voor de link. Ik heb inmiddels de harten besteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo Thea,
    Een "stille lezer" meldt zich.
    En ook nog een "naamgenoot".
    Ik doe graag mee met je give away.
    Wat een leuke dingen en ook een inspirerend blog.
    Hartelijke groeten, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd!!! En ook ik wil heel graag met je Give-Away mee doen, hij is super leuk!

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hallo Thea,
    hast Du das alles wieder selbstgemacht? Schöööööööööööön.

    Viele Grüße
    Margrit

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een leuke spulletjes heb je gemaakt en zo lief dat je dat weg wilt geven!
    Daar ding ik graag aan mee!

    Liefs Karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hallo Thea,
    Ik kom net via via je blog binnen wandelen.
    Wat een leuke spulletjes maak jij!
    En je give away..... ook al zo mooi gemaakt.
    Ik doe heel graag mee!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een mooie spulletjes,daar word iemand straks heel blij van.Wel een reactie van mij,maar het winnen gun ik graag aan anderen.Fijn weekend,Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hay lieve Thea,

    Geweldige spulletjes heb je toch gemaakt meis...
    En allemaal even prachtig zoals we van je gewend zijn..
    En wat ontzettend lief dat je deze Give Away hebt...en natuurlijk ga ik meedoen en hoop stiekem dat ik een kansje maak..

    Heel veel succes en een prachtig week-end,
    Marijkexx

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Thea,

    wat een leuke ideetjes! Ziet er erg leuk uit!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. wat super leuk!
    en ik ga je zeker volgen!!
    Fijn weekend..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Een Give Away ter ere van onze lieve Thea haar verjaardag,
    een leuke geste voor deze heugelijke dag.

    Heel erg gezellig en leuk zijn de cadeautjes die je zelf hebt gemaakt,
    voor een ieder die door jou romantische creaties is geraakt.

    Je hebt je hartje weer uit kunnen leven, in deze mos creaties en parels met romantisch kant.
    Ik zou echt liegen want..............

    Al heb ik de Give Away nog maar zopas in de wacht weten te slepen bij bij Marij,
    Die van jou kan er ook nog echt wel bij.

    Lieve Thea nu al van harte meis al moet je nog even 3 nachtjes slapen.
    Ik hoop dat je zelf ook nog flink verwend gaat worden door je lieve familieleden, en dat ze ook jou hartje zullen raken.

    Knuffels en een dikke zoen,
    Ik kan het helaas alleen maar via je weblogje doen.

    XXXXXXXXXXXXXXX Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Huhu liebe Thea,
    was für ein schöns Candy. Ganz liebevoll zusammengestellt♥
    Ist ja schon ordentlichvoll in Deinem Lostöpfchen, hoffentlich springt ich beim Hineinhüpfen keinem anderen Mädel auf den Kopf ..lol.

    Ein schönes Adventswochenende und liebe Grüße Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik kwam je give away ergens op een blog tegen, nog nooit op je blog geweest, schande ;-) En ja, het is gelijk anderhalf uur later, veel te zien en wat leuk allemaal, ook bij je dochter mijn ogen uitgekeken, ik ben helemaal weg van de vogelvoedertaarten. En jouw hartjes, prachtig !!! Ik word vaste klant bij je, erg leuk je blog, ga hem gelijk in mijn blogrol zetten op mijn blog, mis ik niks. Groeten en een prettige zondag !!! Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Je hebt echt een hele mooie blog die ik in stilte volg. Je maakt prachtige dingen. Doe zo voort!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Thea, wat ben je toch weer crea. Jouw lieve creaties zijn van die stille blikvangers. Natuurlijk zou ik ook het liefst een echte ''Thea'' in mijn huis hebben, zoals die hartjes met parels, het geurzakje...dusse..ik ding mee naar jouw give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi Thea,
    Wat een leuke give-away. En zo veel. Ik wil heel graag een gokje wagen.
    Fijn weekend en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Altijd erg leuk om mee tedoen ,,je hebt een mooi blogje
    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hallo Thea,

    Wat is dat toch een lief gebaar om zomaar iets leuks weg te geven in blogland.
    Zo ook jou give away vind ik heel erg leuk, ik heb zelf geen blog maar heb begrepen dat iedereen mee mag doen, nou ik zou graag een kansje willen wagen.
    Je hebt een hele leuke blog die ik regelmatig bezoek en waar ik enorm van geniet leuke ideeen en nu z'n leuke verassing.
    Voor iedereen die mee doet veel succes en ik blijf je bezoeken.

    Een fijne avond en een vriendelijke groet Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een leuke give-away!
    Ik doe ook graag mee :-)

    Groetjes,
    Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Nog een stille lezer ;-))) En ik doe heel graag mee voor je give-away, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Nummer 54 ben ik nu...
    Wauw, wat een reactie's Thea.

    je hebt trouwens heel erg mooie 'weggevertjes'
    gemaakt en verzameld.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Als stille lezer wil ik me gerust even melden. Ik volg je blog al maanden met veel plezier, maar heb volgens mij nog nooit gereageerd.
    Erg leuk dat je een give away doet, maar ik doe niet mee. Ik heb helemaal niets met hartjes, en ja ik weet dat dat apart is. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hoi Thea,wat een leuke blog!Ik doe heel graag mee met de give away,ben gek op hartjes!Groetjes Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hola!! Es la primera vez que visito tu blog y me he quedado maravillada con las cosas que he visto en el!! Pero cuanta elegancia y cosas bonitas!! :) Por supuesto ya me he hecho seguidora tuya :D
    Y si puedo, me encantaria participar en tu sorteo. Me encantaria tener estos bonitos adornos hechos por ti :)
    Ahora mismo publico tu sorteo en la barra derecha de mi blog.
    Saludos cariñosos desde España
    Belinda

    http://lacasitadebelinda.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Liebe Thea,
    was für ein wunderschönes Blog-Candy!
    Genau mein Geschmack!
    Da kann ich nicht widerstehen und hüpfe gerne mit ins Lostöpfchen.
    Liebe Grüße
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hahaha, ja Thea, ik heb gesmokkeld.
    Dit zijn de kaarsen van vorig jaar.
    Omdat de kinderen op een Duitse school zitten, vind ik, dat ik iets aan 1. Advent "moet" doen.
    Maar dan met een Ned. tintje.;-)

    Je give away is erg leuk en ik doe graag mee.
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Dag Thea wat een schitterende dingen heb je toch op je blog staan, ook kijk ik geregeld naar je bloemsierkunst. Ik doe graag mee met je give away. hartelijke groetjes van Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wow, wat een ontzettend mooie spulletjes... Ik droom er stiekem nu al van om er thuis in het echt van te mogen genieten. Ik doe dan ook graag mee aan de give away.
    Groetjes,Runa

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Guten Morgen Thea ,das sind ja wieder sooooo schöne Sachen .Gucke immer wieder gerne .Schöne Grüße von Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik doe graag mee met de prachtige give away!
    Ik ben wel volger geworden, want wil nog meer van je lezen! Linkje staat op m'n blog!
    Groetjes, Saartje
    http://saartjekraal.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Goede morgen Thea,

    wat en leuke give a way. Daar gillt het toch naar, mee doen!

    De site van jou dochter is ook echt leuk. Bedankt voor de tip. Ladys night in en Tuincentrum... je moet het maar bedenken.

    Nog en fijne week en groetjes van
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat een leuke give-away, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Thea, ik doe graag mee met je give-away! Jij maakt zulke prachtige dingen, en altijd weer een nieuw idéé, super!!
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  67. oh, das lese ich ja erst jetzt...da möchte ich gerne mitmachen, liebe thea.
    ein wunderschönes give away.
    lg
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  68. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  69. liebe Thea,
    endlich bin ich mal dazu gekommen mir deinen tollen Blog anzusehen.
    Ich danke dir für deine lieben Kommentare.
    Bei deinem Giveaway versuche ich gerne mein Glück. Ganz wundervolle Sachen hast du ausgesucht.
    Herzliche Grüße Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  70. ooh wat leuk ik ben dol op hartjes ik doe dan ook graag mee met je give away.

    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Hallo Thea,

    Wie wil deze give away nou niet. Ik wel. Geniet regelmatig van al het moois dat je me voorschotelt.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Hoi Thea, ik zag nog net deze mooie give away en doe graag mee, zal ook een linkje plaatsen en meteen eens kijken of ik je op dit blog volg. Ik denk het niet want anders had ik je verjaardag niet gemist.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Hoi Thea,
    Bedankt voor je mail en zoals je ziet,'t is me gelukt om volger te worden EN ik kan nu dus een reaktie plaatsen en je snapt natuurlijk wel dat ik heel graag voor je leuke give-away in aan merking wil komen.
    mvg Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ha Thea,
    Heel toevallig kwam ik op je blog terecht. Ik heb mijn ogen uitgekeken en heb nog lang niet alles gelezen en gezien. Wat mooi, alles!
    Ik ga mezelf toevoegen aan je volgerslijst!
    Groetje,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Hoi Thea, ja ik had hem gemist. Maar wat is ie leuk en daarom doe ik graag mee en heb ook een link gezet. Zelf sta je ook mooi op de foto. En die 36? gewoon zo houden valt echt niet op. En in je hoofd blijf je altijd 36 denk ik.

    Fijne dat nog,
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ow Thea, wat een leuke give away!!! Ik doe graag mee hoor!!!

    groetjes Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Hallo Thea,

    wat een ontzettend leuke giveaway. Als verzamelaar van hartjes kan ik hier natuurlijk geen nee tegen zeggen, dus: ik doe ook graag mee!

    groeten,
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Hallo Thea,

    Als stille lezer en vooral genieter van je prachtige verhalen, werk en foto's waag ik graag een gokje voor je giveaway.
    Groetjes,

    MiekeR

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Witam
    Jestem tutaj pierwszy raz.
    Zapisuję się na twoje candy. Podoba mi się zwłaszcza lniany woreczek i to srebrne serduszko.
    Pozdrawiam

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Hallo Thea

    Wat een geweldige give away.
    Ik doe graag mee!

    Groetjes,
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  81. hallo, Thea

    durch Zufall habe ich deinen Blog gefunden und bin ganz begeistert von deinen tollen Werken! Besonders deine Kränze habe es mir angetan.
    Und bei deiner Verlosung möchte ich auch gern mitmachen.
    Werde deine Verlosung gleich in meiner Sidebar verlinken.
    Vielen Dank und ich wünsche dir einen schönen 3. Advent!

    Liebe Grüße Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Hallo Thea,
    onlangs kreeg ik de link naar je blog toegestuurd en ben meteen "aanhanger" geworden. Wat maak je prachtige creaties! Een bijzondere gave om dat te kunnen doen.
    Groetjes,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Was für ein schönes Candy!Ist noch ein wenig Platz? Bin ich schon zu spät?

    Liebe Grüße Conni

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥