dinsdag 23 november 2010

van de ROMMELMARKT...




...........Op de rommelmarkt kocht ik deze vaas.....Die Mevrouw vroeg er 2 euro voor....maar toen ik dat te duur vond vroeg ze wat ik wilde betalen.....nou...uhhhh...50 cent...oke zei ze.....Hij was vies en een beetje beschadigd.....Ik heb hem eens flink geschuurd en daarna behandeld met Treasure Gold.....kennen jullie dat......

......Ik vind het zo'n super handig spul.....Daar maak je in een oogwenk je spullen weer toonbaar mee......Ook de reuk vind ik zalig......zo'n lekker ouderwets boenwas geurtje......Onmisbaar als je iets op gaat knappen.... Daarna heb ik er hortensias in gestapeld......Leuk vond ik dat...Toen het klaar was heb ik er heel tevreden een paar foto's van gemaakt.........

.........Maar toen de Hortensia's droog waren.....vond ik er helemaal niks meer aan......de bloemen waren zo vaal van kleur geworden.....Dus er maar weer alles uitgehaald......bezig blijven is ook een kunst.....niet.....Daarna heb ik er een ander soort Hortensias in gedaan.....Nu die ingedroogd zijn vind ik ze eigenlijk wel wat te blauw......Op de eerste foto zie je hoe ze er nu bij staan.......


....Auf dem Flohmarkt kaufte ich diese Vase....ein bisschen schmutzig und ein wenig beschädigt.....nach der Reinigung habe ich mit Treasure Gold den Schaden unsichtbar gemacht.......Schönes Zeug ist das....Sie können viele Unvollkommenheiten da hinter verstecken.......

.....Dann habe ich die Vase mit Hortensien gefüllt....und ganz zufrieden ein paar Bilder gemacht.....Aber wenn alles trocken war.....war die Farbe mir zu langweilig.....Dann habe ich alles wieder entfernt.......und steckte eine andere Art von Hortensie ein.....Jetzt sind sie trocken aber Ich finde die Farbe ist auch nicht so schön........zu blau für meinen Geschmack.....aber sie bleiben so wie sie sind.....Punkt.......

20 opmerkingen:

  1. Leuke dingen zijn er te vinden op de rommelmarkt.
    Wij gaan daar ook erg graag heen !
    Ik vind het mooi geworden met de hortensia.
    Enne ...omdat jij de kunst van bezig zijn goed beheerst zien we vast nog eens een andere creatie in deze pot hahaha.

    Gezellige dag ,groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hee, je banner is nieuw, wat leuk, en die vondst is echt weer een vondst, treasure gold ken ik helemaal niet, :)) weer wat bij gleerd, doeiiii mig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Thea,

    Heel goed gelukt. En dat voor die prijs. Ik ding eigenlijk nooit af.......
    Mooie foto's gemaakt trouwens.
    Groetjes en nog een fijne dag,
    A n n e m i e k e

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Telkens weer zie ik steeds mooier dingen bij jou. Trouwens de weckglazen heb ik gekregen kantje zit erom, nu nog een ornamentje vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Thea,
    De hortensia is idd erg donker ingedroogd maar
    ik vind het niet lelijk hoor.
    6 december maar met kerstgroen in de weer, dan
    maak je er vast WEER iets moois van.
    groetjes, Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke nieuwe banner heb je! En de hortensia's staan er gezellig bij.

    De labels heb ik laten maken bij nominette.nl
    De achtergrond kleur is wel iets donkerder dan gedacht, maar verder ziet hij er goed uit.

    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is nu echt wat je een koopje noemt. En treasure gold ik ken niet, waar kan je het allemaal voor gebruiken?

    Liefs, Haagje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk he, rommelmarkten.
    Ik kom er net vandaan.
    2 grote metalen schalen voor kransen gekocht.
    Je zou de hortensia ook in een kleurtje kunnen spuiten.
    Heel subtiel natuurlijk, maar dat is aan jou wel toevertrouwd en tien tegen 1 dat je dat vast al eens hebt gedaan.
    Vegeef me dan mijn tip.
    Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke Vaas en wat heb je hem weer mooi gemaakt en opgevuld. Ik vind je blog hoofd erg leuk. Gezellig eigenlijk. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb jij een goedkope vaas op de kop getikt, een plaatje.
    Ja dat vindt ik ook van die hortensia's dat ze zo verkleuren, ga ze denk ik mar wit spuiten es kijken hoe het dan is.

    Dat wonderspul ken ik niet.
    Oja, en je header die is mooi!!

    Liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een koopje! Ik had nog nooit van Treasure Gold gehoord, lijkt me inderdaad erg handig!
    De vaas ziet er als "nieuw" uit!

    Groet,

    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie vondst heb je gedaan Thea !
    Seg jij maakt toch altijd zulke prachtige foto's, knap hoor.

    Nog een fijne avond, Susie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hay meisie,

    Wat een geweldig mooie vaas...en zo goedkoop!
    Wat kun je dan blij zijn hé?
    Die hortensia erin is werkelijk beeldschoon..

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 50 cent, hoe is het mogelijk!!
    Een ware schat voor een prikkie.
    Meid, ik ga eens even op zoek naar die treasure van je, wat een grappig spul.
    Je hebt er weer een mooie tafereeltje van weten te maken met die hortensia erin.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat knap dat je zo hebt af kunnen dingen, ik doe dat eigenlijk ook nooit.
    Mooie vaas, en er komt vast nog wel een 'mooier' iets in nu je niet tevreden bent met die hortensia's.

    En van die treasure gold heb ik ook nog nooit gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg mooi hoor, en ik vind die hortensia's super erin staan!

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Altijd leuk he, op rommelmarkten snuffelen, je weet nooit wat je tegen komt....!
    Leuk spul is dat, waar heb je het gekocht? Altijd handig om in huis te hebben denk ik :-)

    Groetjes Karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. dat ziet er ja ontzettend leuk uit.
    Ik kijk ook graag op de rommelmarkt

    groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi! Ik ben alweer een paar maanden niet op een rommelmarkt geweest. Het wordt weer tijd!
    groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Thea,

    Bedankt voor je leuke berichtjes op mijn blog! Ja, erg leuk om te doen maar ik zoek nog dunner ijzerdraad zodat het wat soepeler te verwerken is. Nu moet ik eerst mijn vingertoppen wat rust geven, haha.
    Heerlijk om alle rommelmarkten af te struinen...je komt er zoveel leuke dingen tegen...

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥