donderdag 11 november 2010

STOLP


......Begin Oktober tijdens de Tuindagen van Beervelde in Belgie kocht ik deze stolp......Een mooie grijze draadstolp.....


..........Er bleek ook een houdertje bij te horen waarmee je hem op kunt hangen....ook zit er een glazen potje bij waarin je een theelichtje kunt branden....Dat vind ik eigenlijk niet zo mooi....Voorlopig heb ik hem opgemaakt met herfstachtige spullen en staat het geheel op het tafeltje onder de carport....Lekker droog en uit de wind....Nu de vruchten beginnen te kleuren staat dat wel leuk....

.........Bei einer Gartenschau kaufte ich dieser Glocke....ein Glas für ein Teelicht
und ein Halter mit Haken Gehört dazu......so wie er jetzt.....mit herbstlichen Früchten bei unsere Eingangstür steht....gefällt mir gut....

..........Wat ik er daarna mee doe zie ik wel.....misschien iets met mos zo tegen Kerstmis......Und mit Weihnachten mit ein wenig Moos dekorieren......Ich denke....das ist vielleicht auch schön.....

18 opmerkingen:

  1. vind dit een van de mooiste tuinbeursen in belgie ben er ook geweest oh ja ik word 54

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat leuk zo, idd een mooie stolp.
    Heb gisteren ook nog gauw een stuk van de hortensia geplukt, want het is nu wel gebeurd hé, ze worden er niet mooier op buiten.
    Goed lak opgedaan en dan blijft die wel even mooi van kleur nog.

    Fijn weekend Thea, groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je vindt ook nog de leukste dingen, prachtig hoe je dit weer hebt samen gesteld :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi weer.
    Hoop dat het een beetje blijft staan met al die wind.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lekker nog even herfst het ziet er prachtig uit
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe kom je eraan zeg!!!
    Ja ik weet het, goed zoeken, maar jij weet meteen wat je ermee gaat doen.
    En als je het nog niet weet, komen die grijze cellen snel tot een briljant plan.
    meid, het is weer een plaatje, echt weer zo een geslaagde Thea creatie.
    Fijn weekend en een super dikke knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hay Thea,

    Ja deze grijze draadstolp is een plaatje..
    Maar met jouw herfstcreatie erbij is het helemaal toppie!

    Fijn week-end,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke stolp !!
    Toch denk ik dat een mooi stomp kaars wel heel sfeervol staat.
    Misscien met iets van groen en appeltjes erom heen.....??

    Gezellige weekend,groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hé Thea ,SUPER bedankt voor de tip van de kleine oase kransen !!!
    Om half 2 eerst met Remco naar school gefietst en daarna gelijk door naar de kruidvat en ik heb best ingeslagen hahahaha.
    Ik kan weer vooruit !!
    Die kleintjes zijn zoooooooooo leuk !!!!!

    Fijn weekend !!

    Groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je heb de stolp leuk versiert en je krans van je vorige blog berichtje is geweldig wat een mooie kleuren, nog bedankt dat je was opgevallen dat ik mijn blog hoofd verkeerd geschreven had,Fijn weekend Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuke stolp. Veelzijdig te gebruiken.
    Prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Liebe Thea, ich bin wieder begeistert von Deiner kreativen Idee und auch der Hortensienkranz ist zauberhaft schön- ein schönes Wochenende und herzliche Grüße Gaby ;O)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb de bloemen van ponsjes en inkt gemaakt.
    Op You Tube staan allemaal filmpjes hoe ze gemaakt worden.
    Als ik het niet vergeet zoek ik vanavond een filmpje voor je op.
    Als je wilt kan ik er ook een paar voor je maken.
    Groetjes en een fijn weekend Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Thea,

    bedankt voor je reactie en ik ben bij jou komen piepen.
    Wat een mooie blog met chique creaties heb jij !!
    Prachtige foto's maak jij !

    Groetjes , Susie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Thea. Hoe is het bij jullie??? Ik hoor dat er veel water naar beneden is gekomen in Limburg. Houden jullie je voeten nog een beetje droog??? Sterkte groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk he, van die spulletjes voor buiten én binnen. Daar kun je nog heel veel mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥